Medya- Irmak
1 hafta sonra
Irmak'ın ağzından:
Eve döneli çok olmuyordu. Başak ve Emir alışverişe çıkınca Arasla yalnız kalmıştık. Hadi Irmak git konuş.
"Aras"
"Efendim"
"Şey bişey konuşmak istiyorum."
"Konuşalım hayatım." gidip yanına oturdum.
"Ya biliyosun Emir'de kalıyoruz. Eskiden olsa yine kalırdık ama şimdi."
"Ayrı ev yani" başımı salladım.
"Zaten evlendik başbaşa kalalım diyosun yani anladım" dedi gülerek.
"Arass" dedim kızarak.
"Tamam hazırlanalım çıkıp güzel bi ev bakalım sonra da ev için eşya bakarız en azından beğenirsin" sarıldım.
"E hadi hazırlan"Aras'ın ağzından:
"Ya Aras bunu giysem nolucak neyi var"
"Ya git çıkar şunu dar o pantolon bacakların belli oluyo"
"Senin yanındayken kim bakıcak bana parmağımda yüzük var bi de kocacım desem nolucak ya"
Haklıydı. Bir anda ne olduysa bana. Yüzünü asıp dolabın karşısına geçti. Gidip arkasından sarıldım.
"Tamam özür dilerim birden garip hissettim kendimi"
"Önemli değil. İçeri geç hadi bir kahve yapayım Başaklarda gelir birazdan. Yarın çıkarız.
"Asma suratını ama "
"Tamam hadi çık dışarı üstümü değiştirip geliyorum."
"Ben dururum burda ya değiştir sen"
"Aras dışarı"
"Ya kocanım ben senin zaten şey de olmadı"
"Aras dışarı çık yoksa o şey hiç olmucak"
"Çıktım karıcım" karıcım derken imalı imalı baktım.Irmak'ın ağzından:
Hemen üstümü değiştirip mutfağa gittim kahve yapıp içeri girdiğimde Aras koltukta uyuyalmıştı. İçeriden bir pike alıp üstünü örttüm. Yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Oturup onu izlemeye başladım bu sırada kapı çaldı. Emirler gelmişti. Aras'ta seslere uyanıp kapıya gelince kahkaha atmaya başladı. Ben de dayanamadım. Başak'ta gülünce Emir homurdanmaya başladı. Kafasında beşik ellerinde poşetler yere oturmuştu. Kafasındaki beşik sıkışmıştı ve çıkmıyordu. Yaklaşık 15 dakikanın sonunda kıpkırmızı olmuş bir Emir görebildik."Hayatım iyi misin?"
O görevlinin kafasına geçiricem bunu 'rahatlıkla taşınabilir'miş kafam koptu burda kafam." bunu söyledikten hemen sonra hepimizde bir kahkaha tufanı başladı.Neler aldıklarına baktıktan sonra yemeği hazırladık. Aras bana baktı ve söze başladı.
"Emir kardeşim herşey için çok saol"
"Hayırdır abi nerden çıktı bu"
"Biz artık ayrı bi eve çıkalım diyoruz"
"Aras, abi ne gerek var yaşıyoruz işte ne güzel"
"Evet Irmak ya hayalimizdi bu bizim"
"Bitanem uzakta bir yer olmaz zaten ama evlendik. Bak bir bebeğiniz olucak. Ailemiz büyüyo. Ve artık Emir'e rahatsızlık vermek istemiyorum""Yenge sen Aras'la yalnız kalmak istiyosan biz gideriz yani" Başak Aras ve ben aynı anda
"Emir" dedik
"Ya tamam kızmayın. Ama rahatsızlık falan vermiyosun. Siz benim ailemsiniz."
"Anladım demek istediğini nasıl istersen. Ev falan buldunuz mu?"
"Bugün çıkıcaktıkta" dedim Arad'a bakarak.
"Ben uyuduğum için çıkamad8k yengecim"
"Tamam o zaman yatın hep beraber çıkıyoruz. Evi bulduktan sonra da içini döşeriz"
"Süper o zaman tamamdır. Yarın hep beraber çıkıyoruz"dedi Aras.********
Masayı toplamıştı Irmak. Kapı dedi gelince Emir kapıyı açmaya gitti. Gelen çakma aileydi. Irmak ne kadar mutluydu az önceye kadar. Şimdi onları görüp üzülecekti.
"Irmak yok mu?" dedi Derya hanım.
"Sizi görmek isteyeceğini pek sanmıyorum ama çağırayım" dedi Emir.
"Irmak. Şey onlar geldiler"
"Tamam gelsinler hatta içeri al yani sizin için de bir sakıncası yoksa"
"Hayır yokta emin misin?"
"Eminim güven bana tatsızlık çıkmadan halledicem"
Emir kapıya gidip onları içeri davet etti.Irmak'ın ağzından:
"Hoşgeldiniz" dedim Aras'ın yanına oturarak.
"Hoşbulduk kızım"
"Kızım demeyin"
"Tamam Asya'm"
"Asya değil Irmak" sakinliğimi koruyordum.
"Peki Irmak" dedi babam olduğunu iddia eden adam.
"Ne içersiniz" dedim hiçbir şey olmamış gibi. Bizimkiler delirdi mi bu kız der gibi bakıyorlardı bana.
"Çay,kahve,soğuk birşeyler söyleyin hadi"
"Bizim bücürü ne değiştirdi acaba" dedi abim olan.
"Evlilik" dedim. Hepsinin yüzü birden şaşkına döndü. Aras Emir ve Başak gülmemek için zor dursalar da bu hepsinin hoşuna gitmişti. Özellikle de Aras'ın."E-evlilik mi?" dedi hepsi bir ağızdan.
"Kusura bakmayın haber veremedik biraz ani oldu." dedim Aras'ın elini tutarak.
"Ve size bir şans vermeye karar verdim. Olan biteni bana anlatın" hepsi şaşırmıştı.
"Kızımız olduğunu anlayınca bizimle konuşacak mısın?""Hayır. Eğer kızınızsam bu zamana kadar nasıl yoksam bundan sonra da olmayacağım ama eğer değilsem işte o zaman beni kandırdığınız için size bunu ödetirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)
Ficción GeneralGeçmişte yaşanan çoğu olay aslında gelecekte karşımıza çıkabilecek engelleri aşmaya yarar. Ne kadar zor olursa olsun yaşananlar, sana destek olan kişilerle atlatabiliyorsan eğer engellerin pek bir önemi kalmaz. En yakınım dediğin kişiler sana ne kad...