Sabah telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandım. Gizli numaradan.
- Hediyeni beğendin mi?
- Sen kimsin?
- Vakti gelince tanışırız merak etme.
Bu nedir arkadaş. Sanki gizli ajan da ismini söylemiyor. Neyse kalktım ve kahvaltıyı hazırladım. Kahvaltıyı yaptıktan sonra babam gitti. Ve köpeği daha öğrenmedi öğrense kızar. Sonra efrafı topladım. Ve telefonuma bir mesaj daha geldi. Korkar baktım. Ama kuzenimden gelmiş.
- Dışarı çıkalım mı Armoni?
- Tamam çıkalım Gece. Hazırlanınca ararım seni.
- Tamam.
Evet gerçekten ailecek isimlerimiz değişik ama biz seviyoruz. Hazırlanmaya başladım. Siyah mini bir etek üzerimede kırmızı yarım bir tişort giydim. Şimdi Gece'ye mesaj atcam sonra buluşcaz gezcez bide eve gelcez off çok uzun.
- Gece ben hazırım çık evden.
- Tmm sende çık.
Şimdi bir saat Güney'le konuşcam. Sonra köpeğimi beslicem. Ne güzel şeysin sen öyle. Tatlı köpeğim. Evet köpeğimi besledim. Sıra Güney ile konuşmada
- Güney ben dışarı çıkıyorum. Kapıyı kimseye açma kitle,kimseyle konuşma,acil bir şey olursa beni ara ya da baba mı,acıkırsan abur cubur falan var onları ye.
- Tamam bir sus. Hadi görüşürüz.
Off şimdi bir saat yürü falan. Acaba kimdi o gizli takipçim. Sanki ajan ismini gizliyor bir de. Ben kendimle konuşurken geldiğimi fark ettim. Gece'de oturmuş beni bekliyordu.
- Ooo Armoni hanım sonunda gelebildiniz.
- Köpeğimi besledim. Kusura bakma.
- Senin köpeğin mi var?
- Evet gizli takipçim almış.
- Kim o kızım anlat hemen.
Başımdan geçenleri Gece'ye anlattım. Gece gözleri pörtlek,ağzı açık bir şekilde donup kaldı.
- Gece kendine gel kanka. Heyy kime diyorum. Hişt kız.
- Noldu öldük mü?
- Daldın diyorum kendine gel. Neyse hadi kalk mağzalara falan gidelim.
- Tamam gidelim hadi.
- Oha uzaktan gelenlere bak. Çok yakışıklılar.
- Yuh kanka aynen.
Biz bir metre uzaktan gelenlere bakarken bize öküz gibi çarptılar. Bizde Gece ile aynı anda :
- "Oha yavaş öküzlerr."dedik.
- İnsan bir özür diler.
- "Eğer kibar olsaydınız özür dilerdik."dedi benim yakışıklı bulduğum çocuk. Biz yine aynı anda;
- Yavaş olur musunuz öküzcükler?dedik çocuklar öyle kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takipcim Bir Vampir
RandomSen sadece bende olan melez gücünü almak için benim duygularımla oynadın şimdi defol....