Bölüm 17

19 4 2
                                    

Jack ve sam yol boyunca bütün otellere göz attılar fakat en az dikkat çekicek , arayanların kolay ulaşamayacağı bir otel arıyorlardı bir kaç saatlerini yolda harcamışlardı jack neredeyse uyuya kalacaktı ki şehirden oldukça uzak bir otel buldular , zaten sam'in amacı londraya gitmeyi bir süre daha ertelemekti.Jenniferdan haber beklemek için en uygun yer los Angelestı.Jack otelin reception görevlisine ''ayrı ayrı 2 oda istiyoruz ha bide yanyana olursa çok daha iyi olur'' dedi.

Sam sinirle '' hayır bize bir oda yeterli , öyle değil mi jack!! ''

Jack ,''Benimle aynı oda da kalmaya bu kadar hevesli olacağını tahmin etmemiştim sam üzgünüm''diyerek küçük bir kahkaha attı.Bu durum sam'i oldukça sinirlendirsede dikkat çekmek istemediğinden eşyalarını alıp odaya çıkmayı tercih etti.Jack'i başka bir oda da kontrol edemezdi sam olanları anlamadan burdan istediği zaman kaçabilirdi.Aynı oda da kalmaları en mantıklısıydı zaten jack az önceki davranışının cezasını çok ağır ödeyecekti.Görevli odaya kadar eşlik ettiği için jack ve sam sessizce onu izledi.Odaya girer girmez jack üzerinde ki tshirt'ü çıkarıp banyoya girdi.Sam da yatağa uzanıp gözlerini kapattı ve düşüncelere daldı.Dakikalar sonra jack belinde havluyla banyodan çıktı ve ''heyy sam , düşündüm de belkide aynı oda da olmamızın tadını çıkarabiliriz ne dersin??'' dedi.Sam bir anda gözlerini sonuna kadar açıp '' Konuşmalarına dikkat et jack burda oyun oynamıyoruz!! Seninle aynı oda da kalmamın tek sebebi burdan kaçmanı engellemek!!''dedi.

''Heyy bak sanırım yanlış anladın öyle demek istemedim , sadece şakaydı.Ayrıca kaçmak istesem emin ol ki senin o narin vücudun da ki kuvvet beni engelleyemez sam!!''

Sam jack'e doğru yürüyerek aralarında bir kaç santim kalınca durdu.Nefesleri birbirine çarptı.Jack derinlerinden gelen öpücük arzusuyla baş ederken , sam''Bence o kadar emin olma jack'' dedi.Ve jack'in elinden tutup yatağa doğru cekti  sonunda onu yatağa itti.Jack şaşkın şaşkın sam'e bakmakla meşgüldü.Sam jack'in üzerine geçip dudaklarına iyice yaklaşarak ''Belkide sandığın kadar güçsüz değilim jack ne dersin??'' dedi ve jack'in ellerini yukarıda birleştirip arka cebinden çıkardığı kelepçelerle yatağa kelepçeledi.Jack sinirden çılgına döndü ve bağırmaya başladı.

'' Şimdi de egonu mu tatmin ediyorsun sam!! bu yaptığın çok alçakça!!''

''Senin beni küçümsemen kadar değil jack!!''

İkiside bu olanlardan sonra tek kelime etmeden 1 saati geçirdiler sam koltukla başını arkaya yaslayıp gözlerini kapatmış , jackte yatakta kelepçeli bir şekilde yatıyordu.Sonunda jack uykuya yenildi.Belinde havlu ve elleri yukarıda kelepçelenmiş bir şekilde uyuyordu.Bu durum kollarını acıtıyor olsada bunu hak etmişti.Sam sessizce yatağın diğer tarafına uzanıp jack'i uyurken izlemeye koyuldu.Onu kırmış olmalıydı hatta daha çok  gururunu kırmış olmalıydı sam'in kalbi bu düşünceyle burkuldu aslında oda jack'i o anda öpmek istemişti ama jack'in onu küçümsemesi öfkelenmesine sebep olmuştu ve öfkesi daha ağır basmıştı.Sessizce kelepçeleri çıkardı ve jack'e arkasını dönerek uykuya daldı..

Jack günün ilk ışıklarıyla gözlerini açtı ve sam kollarındaydı.Dün gece olanları film şeridi gibi gözlerinin önüne getirdi.Sam uyurken kelepçeleri çıkarmış olmalı , belkide pişman oldu diye düşünerek iç geçirdi ve sam'e sarılmaya devam etti.Yaklaşık yarım saat sonra sam uyandı ve oda jack'in kollarının onu hapsettiği manzarayla karşılaştı içini mutluluk kapladı.Yavaşça jack'e döndü ve jack'in gözleri hala kapalıydı.Elini jack'in yanağına koydu ve yüzünü jack'in yüzüne yaklaştırdı.Jack saniyeler sonra gözlerini araladı ve gözleri sam'inkilerle buluştu.Jack kendisine oldukça yaklaşmış olan sam'e bir adım daha yaklaştı ve şuanda dudakları neredeyse birbirlerine değecek kadar yakındı.İlk hamle sam'den geldi yavaşça dudaklarını jack'in dudaklarına bastırdı ve öpmeye başladı.Jack hiç karşılık vermeden sam'i kendinden ayırdı ve ''Dün gece olanlardan sonra seni öpmek istediğimi pek sanmıyorum sam'' diyerek yataktan kalktı ve banyoya girdi.Sam gözlerinde biriken yaşlarla savaşırken hırsla yataktan kalktı ve üstünü giyip kapıyı çarparak odadan çıktı..



Gül YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin