Hayatım da en büyük pismanligimi, sorsalar şüphesiz sen derdim. .
Ben henüz yarım kalan bir dügünün ardından sırf o bu şehirde yaşıyor, ondan ve bu şehirden kaçıp kurtulursam ailem benimle gurur duyar. ..
Üzüntulerini bir nebze de olsa unuturum. .diye
Annem hastaneden çıktığında
Bende önüme çıkan ilk insanda evlenmeye karar verdim. .
Tek istediğim mutlu olmakti. .
Hayatta namazlarimdan sonra bile ettiğim tek dua; allahım benim param az ,huzurum çok olsun. .
Bir de sigara yada kötü alışkanlığı olmasın diyordum. .
Nasıl bir hayattır ki benim hep keskelerim oldu. .
Gurbetlige dayandı bu yürek.. ailesiyle telefonda konusamamaya, yada en sevdiklerinin ;düğüne, bayrama gidememeye. .
En önemlisi evlatları için bütün sıkıntılara göğüs gerdi. .
Ama sen bu bi tek kuru canı olan insandan sanki cigerini söküp eline verdin. Canimdan can aldin.!!!!!
Simdi gözlerime bakacak cesareti olmayan; korkak ....
Bencil, dusuncesiz. .
Bir sürü kötü kelime layık sana Allahtan layigini buldun işte.
Sen beni kuzularimdan iki ay yani bir anne için 60 ızdırap dolu geceler yaşadım. .
Hani o beni kuzularimdan ayirirken, ben orda yigilip kalmıştım .sense anneme dönüp benim cocuklarim diye alıp götürdüğün de annen, ablan, ve insana değer vermeyen o baban nerde.
Cevap veremezsin çünkü şeref yoksunu adamın tekisin. .
Sana hakkımı helal etmiyorum
Icimin acısıyla çok çok bed dua ettim ....
Inşallah canım dediğin alsın senin canını. .
Hayatta bütün sevdiklerinden ayrı kal..
Hatta bi huzur evinde tek başına can ver. .
Bu dualar annesinden zorla kopardigin kuzularimin ahi.
Alma mazlumun ahini çıkar aheste aheste. .
Ben oğlumun ilk okul heyecanı olan ana sınıfında yanında olamadım. Kızım daha büyük tu.ama bir annenin gözünde hiç buyumuyor ki..
Bunun için hep doğumdan sonra ilk kucağıma getirdiklerinde; bana bakan ve bütün parmaklarıyla benim baş parmagimi tutan, bana en güzel msji veren; "annem ben seni hiç birakmiycam diyen ..
Güzel gözlü kızım Cemre. .
Hep ruyalarima gelen minik pembe kelebegim. . Bunları yazmamin nedenide kizimdan uzak dur...onun Kabusu olma
Sen o zaman gucluydun ama o Karadeniz turu sonrası uykusuz araba kullanıp ; geçirdiğin trafik kazası olmasaydı cocuklarimin sesini bile duyurmadin. .
O kazadan sonra baban yatağa bağımlı hale geldi. .
Sende alzaymir (halk dilinde unutkanlık ..)
Anneni de kalpten dolayı erkenden kaybettin
Söyle bir bak bakalım benim yüreğimde evlat ateşi varken sen o mutluluk denizine dalabildin mi!! Susma cvp versene yumruğunu sıkıp ben ne dersem o olur diyen o canavar , kalbi taş olan o adam nerde. .!!!
Ben burada ne görüyorum Biliyormusun!!!
Dur söyleyeyim daha kendi vicdanını temizlemeden sen hangi yüzle oglunla, kizinla buraya çağırıyor onlardan helallik dileniyorsun. .
Sen onları istediğin zaman uzaklara götürüp annesiyle konuşmak istediklerinde; televizyonu son ses açıp beni yalvartmistin. .
Bak şimdi sen onlardan sevgi ve merhamet dileniyorsun. .
Uzun lafın kısası sen bu hayatta ne bir yuvaya sahip olacak kadar iyi bir baba; nede eşiyle yaşayacak kadar cesaretli bir adamsın.
Ayrı bir evde anne, baba , çocuklardan oluşan bir aile yaşantısı isteyen ben...
Yıllarca kaynana- kayinpeder aynı evde yaşadım fakat daha fazlasını istediginden kaybeden sen oldun. .
Senden sonra evlenmek benim için ateşten gömlek ti.
Sakın yanlış anlama seni unutamamaktan degil ..
ben senin gibi bencil biriyle karsilasirim diye çok korktum. .
Evlenirsem kuzularima üvey baba olur ..
Yada sen canilik edip onları elimden alırsın diye hep korkarak yaşadım. .
Oğlum ve kızım boynuma sarılıp !!"seni hiç bir zaman bırakmayacağım""diye konuştukları anda ben yeniden doğmuş gibi oldum. .
Onlar 18 yaşına geldiğinde ben
Onların hayallerinden uçurtma yapıp tutundum hayata ve bu hayatta sana yer yok ..
Sen hoscakalma. ...
Vicdaninla baş başa kal....