Ráno jsem se vzbudila s divným pocitem. Šla jsem dolů udělat snídani a k mému překvapení byla už Eliška vzhůru. Dobré ráno. řekla jsem. Dobré hele Andy? Ano? řekla jsem. Pamatuješ si na Jacka? Vím koho tím myslíš a ano pamatuji včera dávali ve zprávách že ho dnes pustí. řekla jsem sklesle. Jinak dneska jdu kolem druhé se projít s Petrem takže tu budeš sama ano? řekla jsem. Ano jasně jsem ráda že jste se dali dohromady. řekla a usmála se. Nedali jsme se dohromady!! řekla jsem a začala jí lechtat. Ona se strašně smála stihla jenom říct ať toho nechám nakonec jsem jí nechala a ona běžela na wc. Teď se směju já. řekla jsem a začala se smát. Nakonec jsme se obě dívala na televizi snědli oběd a já už šla čekat na Petra. Když jsem čekala najednou mě někdo zatáhl do křoví a začal mlátit podle hlasu jsem poznala že to je Jack potom jsem už viděla jenom běžícího Petra. Ráno jsem se probudila v nemocnici vedle sebe vlevo jsem viděla spícího Petra a z právě strany jsem viděla spící Elišku oba měly opuchlé oči od pláče. Po chvilce přišla sestra a vyměnila mi kapačku a řekla co se stalo když odešla tak jsem usnula. Vzbudil mě polibek když jsem otevřela oči tak jsem zjistila že to byl Petr. Dobré odpoledne šípková Růženko. řekl. Dobré. odpověděla jsem. Co byl ten polibek? zeptala jsem se. Promiň už od začátku se mi líbíš. Nevadí ti mě taky. řekla jsem a políbila ho on začal spolupracovat když v tom se otevřeli dveře a v nich stála vysmátá Eliška. Já věděla že spolu něco máte. řekla a usmála se. Kde je Jack? zeptala jsem se s chvějícím se hlasem. V base. odpověděl Petr. Já se uklidnila. Na jak dlouho? Doživotí. Dobře. O pár dnů později mě měly pustit a s Petrem jsme spolu začaly chodit. Andy? řekl Petr když jsme balily. Ano? Nechceš se ke mě s Eliškou přestěhovat? Já nevím co tomu řekne Eliška. Ano ano ano!! zářvala Eliška která stála ve dveří. Tak ano. Řekla jsem a Petra políbila...
ČTEŠ
Láska (Petr Lexa)
FanfictionZačalo to v roku 1993 když se narodila Andrea. O 12 let později se narodila její mladší sestra Eliška. Tehdy se stala ta nehoda že jejich rodiče měli autonehodu. Jejich táta umřel na místě u jejich mámy to vypadalo že umře ale nakonec to přežila...