/DÜZENLENMİŞTİR/
Bölüm ithafı @prenses-5558
***
16.Bölüm(Türk Kızı Görünümlü Çakma Jenniferlar)
"Gözlerimi niye kapattın?Açsana oğlum! Tövbe tövbe. Çok tövbe. Çağatay cevap versene G*t herif! "
Eller gözlerimden çekildiğinde hala göremiyordum.
" Allah'ım! Kör oldum! Göremiyorum!. "
Birden ışıklar açılınca derin bir oh çektim.Sorun bende değilmiş.
Beril, Ada, Furkan, pasta, Ber- Pasta!
" Allaaaah pasta varmış. "
Şuan bildiğin pastaya yürüyorum hani.
Pastaya elimi daldırırken -e çatallar kirlenmesin- pastanın görüş alanımdan çıkmasıyla gözlerim kararır gibi oldu. Niye burdaysak sanki?
" Bekle, keserek yiyicez. "dedi Beril sonra da Berkay ekledi. " Ve de çatalla. "
Kollarımı Ada gibi göğsümde birleştirdim. " Çatallar kirlenmesin. "
Ada'yla aynı anda konuştuktan sonra gözlerimizi kısarak birbirimize baktık.
" Beni taklit etme! "
" Hayır! Sen taklit ediyorsun! "
" Kes şunu! "
Bu iş nereye gidiyor böyle? Ada'yla az daha birbirimize gözlerimizi kısarak bakarsak kan davalı olup çıkacaktık.
Sustum. O da sustu. Normale döndük.
'Nrml oldğnza emn msn? '
Ben seni anlamıyorum iç ses. Sen konuşunca gözlerim kapanıyor,söylediğin şeyler gözümün önüne geliyor. Saçma sapan şeyler görünüyor. Anladın?
' Ben böyle konuşuyom aq karışma bana. '
Hah! Böyle konuş! İşte bu. Sende bir star ışığı görüyorum.
' Darıldım sana. Kibar konuşayım da gör sen. '
Sen. Kibar. Konuşmak?
Sevgili okuyucular ve deli saçması şeyler yaşamamı sağlayan yazarcım. Gülelim de ayıp olmasın.
Komikti. Çok komik.
' Başlıyorum görürsün siz. '
Başlıyom yerine başlıyorum.
Siz? Neyin kafasıysa artık. İç ses kafan mı güzel? Aynı kişiyiz aq biz.Görürsün siz ne lan? Türkçesi bozuk senii.
Beyaz ışığı gördüm sanırım. He tamam la, telefon ışığıymış. Telefon ışığı ne alaka ya?
"Napıyon ya? " diye sordum Ada'ya
" Ne bilim öyle dalıp gidince. "
" Şimdi bir dalarım sana. "
Gözüme sok istersen Ada.
'Ama sen haksızsın doğrusu. Çünkü mal mısın la dalıp girmeseydiniz. '
Evet, Sayın seyirciler. İç sesin kafayı yeme anına şahit oldunuz. Ayrıntıları az sonra kafan mı güzel? TV de sizlerle olucak. Kısa bir aranın ardından yine beraberiz. Sağlıcakla kalın.
İç ses gitme lan. Sana daha yeni kavuşmuşken. Gitmeee sana muhtaaaaacım.
'Tamam tamam geldim la. '
"Pastayı kessek diyorum artık.. " diye mırıldanan Ada' yı başımla onayladım.
Pastayı ne için kestiğimizi bile bilmiyordum ama çok lezzetli görünüyor lan.
" Ya harbi bu pastayı niye kesiyoruz? Ne kutluyoruz yani? " dedim. E merak ediyorum.
" Senin doğum günün için. " dedi Beril.
" Kanka benim doğum günüme daha var ki? "
" E hep sürprizler bozuluyor. Bu sefer böyle yaptık. " dedi ve bir pasta dilimini önüme koydu.
Ya da yanlışlıkla boş tabak koydu. Bana Uzattığı dilime gözlerimi kısarak baktım.
" Pastam nerde? "
" Tabağındaa. " diye cevaplanmıştı sorumu.
" Göremiyorum. Çok... Küçük. "
" Abartma en büyük dilim senin. Ada'yı görmüyor musun? Ne kadar yavaş yiyor. "
Furkan dikkatlice Ada'yı süzdü.
" Bu mu yavaş yiyen modülü? "
Ada pastasından kafasını kaldırıp Furkan 'a baktı.
" Beğenemedin mi? Ah, tabi siz daha çok yanınızda... Nasıl desem? Sürtük değilde... "
Biraz düşündü ardından
" Pasta düşmanı, cips katili, eti çatalla yiyen, çırpı bacak, salata yiye yiye hıyara dönmüş olan, adam dövmek nedir bilmeyen,bir tokat bile atamayan, Türk kızı görünümlü çakma Jenniferlarla-ne diyordum ben? "
" Cips katilinden sonra koptum. " dedim hemen.
" Adam dövmek nedir bilmeyenden sonrasını beynim algılamadı. " dedi Berkay'da. Var mıydı ki lan?
" Ben sonuna kadar dinledim. Ama hatırladığım tek şey Türk kızı görünümlü çakma jenniferlar? " dedi Furkan'da sohbetimize katılarak.
" Açıkcası o kadar hızlı konuştu ki hiç bir şey anlamadım. " Beril'de bunları gülerek söylemişti.
" Saçma sapan bir şey söyliceğini tahmin ettiğim için dinleme zahmetine girmedim. " dedi Çağatay
Gerizekalı. Aynı yerdeyiz. Mutlaka duymuşsundur. Havalara bak havalara.
" Of gidelim sıkıldım ben. " herkes dediğime onay verdikten sonra eve gitmek üzere Furkan'ın arabasına bindik.
Çağatay'da motoruyla gelmeyi tercih etmişti tabi ki. Yol boyunca düşündüm. Abi biz düşman değil miydik lan? Noldu da birlikte doğum günü kutlucak kadar şey olduk? Nasıl düşmanız lan biz. Tüü düşmanlığınızdan utanın lan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafan Mı Güzel?
HumorAyça, Ada ve Beril'imizin komik halleri ile size güzel bir yolculuk sunarken ayriyetten Çağatay, Furkan ve Berkay da bize eşlik ediyor. Lisenin başlarından beri birbirlerine düşman kesilmiş bu iki grup. Düşmanlıkları komik bir hal almış bu altı insa...