1. BŐLÜM HERŞEY HABERSİZ

24 1 1
                                    

Güneşin doğuşuyla güldü gün yüzüme aydınlandı bugünde neşe dolu bir sabaha . Her sabah ilk başta güzel doğar sonrada batar . Bende hayata böyle başladım . Bu sabahta saat 8 uyanıp ise gidiyordum. Konfeksiyonda çalışıp hayatını sürdürmek zorundayım. Bakmam gereken annem ve üç kardeşim vardı .Ben zamanında okuyamadım okuyacaksa kardeşlerim okusun . Ben terkesilmiş bir annenin evladıyim .Bizi terk eden o adamı asla afetmicem cem Ama hayat devam ediyo tabi benim isimde oooofffff.yaaa yine dalmışım - Ekin ne oldu sana bir soru sordum hala cevap bekliyorum.
Ne oldu ne sordun anlamadım ?
-is çıkışı nereye gidelim diye sordum ya çok saol ama eve gitmem lazım annem kizmasın sonra çok geç kalmayız. Biraz gezer sonra eve gidersin annen anlamaz hadi lütfen beni kırma iyi tm gidelim arkadaşim. -ooooo kimler teşrif etmiş ekin hanimla biricik yandaşıçısı Hülya hanım gelmeseydediniz ne gerek vardı.Güzel güzel evinde oturmak varken nediye işe gelirsiniz. Ercan bey vallaha evimde yatmak isterdim ama naparsin insanın paraya ihtiyacı olunca çalışmak zorunda oluyo yoksa benle bilirim evde dinlenmeyi ve gezmeyi .
-tamam o zaman Hülya hanım bende bilgim işinize son vermeyi .
-dinlemek mi dedim siz yanlıs anladınız ben de çalışmaçtan bahsediyorum .
-tm uzatmayın hadi işinize .
Aradan saatler geçti ve akşam oldu Ercan beyin sesiyle irkildim hatta nerdeyse yere yapışcaktım sonra Hülyayla bakışarak eşyalaramızı toplamaya başladık hülya yı durağa bırakarak eve doğru yol aldım. Ayyy her yer çok karanlık çok korkuyorum biraz çabuk olmam lazım eve gitmem lazım .Ay biri beni takip mi ediyor ?

imkânsiz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin