Από τον ουρανό αγάπη για πάντα.

909 31 8
                                    

Ήσουν 16 χρόνων όταν οι γονείς σου χώρισαν,ήταν τότε που αποφάσισες να κανείς και την επανάσταση σου. Είχες μισησει τους πάντες στην Ελλάδα όλους εκτός από την κολλητή σου Εύα. Ήταν μια δύσκολη.φάση για σένα μέσα σε ένα μήνα έγιναν.πολλά οι γονείς σου χώρισαν και έπιασες το αγόρι σου να σε απαταει με μια υποτιθέμενη φίλη σου. Δεν είχες άλλες αντοχές. Ήθελες πια να ζεις μόνη σου κάπου μακριά από όλους αυτούς. Οι γονείς σου ήταν ευκατάστατοι ο πατέρας σου γιατρός και η μητέρα σου κόρη εφοπλιστή. Έτσι μπορούσες να ζήσεις όπου θες το θέμα είναι να σε αφήσουν, και σε άφησαν οχι με την πρώτη αλλα έπειτα από.πολλές συζητήσεις σε άφησαν.Ήσουν όμορφη ψηλή γύρω στο 1,78 καστανοξανθα μακρυά σπαστά μαλλιά με καλογυμνασμενο σώμα αφού κανείς μποξ από τα 4 σου δεν το συμμετείχες ποτέ σε αγώνες όμως δεν ήθελες να χαλάσεις το πρόσωπο σου το οποίο ήταν υπέροχο. Χείλη όμορφα στο τέλειο μέγεθος ,γαλλική μύτη και δύο μάτια που ήταν τόσο.μπλε σαν να είχε αιχμαλωτίσει ο ωκεανός μέσα τους.

Ήταν η μέρα που έφευγες για το Λονδίνο είχες φορέσει ένα δερμάτινο κολάν , μαύρο τοπ και και από πάνω ένα αμανικο μπεζ γουνακι που το είχες συνδιασει υπέροχα με τα μπεζ μποτακια με τακούνια. Η ωρα στο αεροπλάνο πέρασε γρήγορα , είχες φτάσει πλέον στο Λονδίνο πήρες τις αποσκευές σου και μπήκες σε ένα ταξί είπες την διεύθυνση της μεζονέτας που αγόρασες και σε μισή ωρα ήσουν εκεί.Μπήκες στο σπίτι σου με ανακούφιση τακτοποιησες τα πράγματα σου αρκετά γρήγορα και αποφάσισες να πας να πάρεις έναν καφέ από τα Starbucks. Παρηγγείλεις ένα μακιατο την ωρα που πήγες να φύγεις ένιωσες κάποιον.να σε κρατάει από τον ώμο γύρισες και είδες ένα πανέμορφο αγόρι με ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια χάθηκες στο βλέμμα του ...

Ν- Εεεμ συγγνώμη...(ο/σ)

*βάζω ένα Ε στους διαλόγους που συμβολίζει το όνομα σου.

Ε- Ε ορίστε...όπα για μισό λεπτό ποιος είσαι και που ξες το όνομα μου!?

Ν- Με συγχωρείς είμαι ο Niall Niall Horan και είδα το όνομα σου από την ταυτότητα σου...Εεε σου έπεσε όταν πλήρωνες και για αυτό σε σταμάτησα για να στην δώσω ...λοιπόν ορίστε

Ε- ααααχ ευχαριστώ πάρα πολύ και συγγνώμη για την συμπεριφορά μου απλα μολισ ήρθα από Ελλάδα και δεν ξέρω κανέναν..εμ άσε με να επανορθώσω τι θα έλεγες για ένα ποτό το βράδυ σπίτι μου ?

Ν- Ευχαριστος τι ωρα και διεύθυνση μόνο πες μου

Ε-Στις 9 και ορίστε η διεύθυνση μου και το κινητό μου

Από τον ουρανό αγάπη για πάντα.Where stories live. Discover now