DENA'NIN AĞZINDAN:
Tam binadan içeri girdim demiştim ki karşıma güvenlik görevlisi çıktı.En son girdiğinden daha çok koruma var nedense!
Şansıma bakın ki geçen gün adamımızı takip ettim ve yolda cüzdanını düşürünce kimliği de bende tabi.Hemen kimliği gösterdim.Ve "Başkanla görüştüm,odayı güvenli teknik elemanlar takılacak ve bende mühendisliğini yapacağım(saçma bir cümle oldu ama anlarsınız)."
Hiç hareket etmeyen güvenlik,beni 1 2 kapıdan geçirdikten sonra bir odaya getirdi ve arkadan kapıyı kapattığını duydum.
Hemen işe koyulmalıyım!Aslında daha neye bakıcağımı bile bilmiyorum.Sadece süper güçleri olacakmış.Ne saçma...Bir kere onlara süper güç denmez...
Hemen ilk işe sosyal ağlardan başlamaya karar verdikten sonra Twitır'ı alt üst ettikten sonra birşey bulamayınca facebook geçtim
Şaka olduğunu düşündügüm bir kızın yazısı okudum.
Terranotik:"Hey naber bakın size nediyecem,ben toprağı ucuruyom biliyormisunuz?"
Sorunlujaxh:"Bende yemekten sonra kanalizasyon da tıkanan şeyleri uçuruyom,hahaha!"
Nasıl olsa bular bir çocuk dedim.Ama 2 saatlik aramanın ardından sadece bu kızı bilabilmiştim.Çünkü diğerleri saçma sapan espriler dışında fazla inandırıcı hiçbir şey yazmamıştı.
Hemen telefonumdan toprak kontrolü yazdım.Terrakinezi.
Hem o adamın dediği gibi:Kineziler
Hemen kızla ilgili mesajlara baktım.Şifre kırma konusunda uzman olduğum için hemen kızın hesabına girdim.Gizli mesaj
kısmında bir çocukla konuşmaları vardı.
Soner321Ses.Resmi ise bir çocuk kulağında kulaklıkla elini bir Bardağa doğru tutmuş kaşları çatık şekilde havadaki Bardağa bakıyordu.Hemen seslere hükmetmeye baktım,buda Sonokinezi.Bu çocuklarda adlarını bilerek mi almışlar?
En azından Kinezileri bulmuş oldum.Terra denen kız konumunu belirtmiş,ne kadar aptallar.Hemen gittim görevliye
Başkana planların hazır olduğunu söyledim ve hızla çıktım.
Şu DEADLY denen adamla buluşacağım,zaten kızın olduğu yere yakın,berber gideriz.♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
"Sonunda geldin,kaç saat oldu sen biliyormusun?"
"Trafik vardı,taxi bulamadım otobüsle geldim.Şanslısın,
bulduğum kız ve bir çocuk buralarda oturuyor""Eee ozaman sen de gel,benden şüphelenirler."
"Bir dakika,sen onları kaçıracak mısın?"
"Hayır,bak,of ,durum biraz karışık.Biri,ad vermemem,kaderi bu olduğu için süper güçü olduğunu idaa edenleri bulmamı istedi,aslında pek istemek sayılmaz ama herneyse yanı sadece onlardan bilgi alıp
onları biraz takip edeceğim.""Bu para olmasaydı seni bu işte yalnız bırakırdım ama..."
"Hadi,yolu göster."
Offfff...
Biraz yürüdükten sonra sokaklarına geldik.Binayı çıkarken ebeveynleri bizi engellerse ne yapabileceğimizi düündüm.Sonuçta zorla girmeye çalışırsak hemen polisi ararlar.
TERRA'NIN AĞZINDAN:
"Ben size sakın hesap mesap açmayı demedimmi?"
Elif bunu deyince kendime kızdım.Evet söylemişti.Ve haklıydı,
yakalanabiliriz.Soner'le konuşurken ağzından kaçırdım.Kendimi tutamadım.Okulda herkesin var...
"Evet,ama bir şey olmazki yanı ne olabilir ki,her ne kadar bunu söylediğim için iyi şeyler olmayacağını biliyorum ama yanı ne yaparlarki?""Sana ne olabileceğini söyleyeyim,bizi bulurlar,bu güçleri öğrenseler insanların ne yapacağını bir düşün."
Ne diyebilirim ki?Evet,doğru!Bir kaç dakika sonra kapı çaldı.Sarı saçlı ama kahverengi gözlü,kısa boylu bir adam vardı.
"İyi günler,bu dairenin muhtemelen sigortalıya ilgili sorun olduğu için heran elektrikler gidebilir.Eğer evebeyinleriniz evde ise bakanlıklar yada isterseniz siz bakın çünkü birkaç saat içinde kesilebilir."
Annem de halama gitmişti.Birkaç yıldır burdalar.Bende sonra bir anda elektriklerin gitmesinin iyi olmayacağı düşündüm.
"Sen Terra'nın değilmi?Babanı n arkadaşıyım.Beni tanıdığından ona indirim yapabileceğini söylemişti.Oda evde olmayacağını ve Terra diye bir kızının olduğunu ve onun bakabileceğini söylemişti."Bende adımı bildiğine göre belki hikâyesi doğrudur diye düşündüm.Evet,anlamında kafa sallayıp merdiven altındaki elektrik hatlarının olduğu yerlere gittik.Bir adam vardı.Genç görünüyordu.Tam bu Adamda kim?Derken kafama siyah çöp poşeti geçirdiler.Baya karanlıktı ama anladığım kadarıyla Emily çığlık atmıştı.Sonra "Beni bıraakk,heyy!" diyen Emily'nin sesi geldi.Şuan kaçırılmasına rağmen ben oldukça salınım nedense?.....
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Takımı
ParanormalTeyzesinin işi sayesinde arkadaş edilen küçük Elif bir arkadaş takımı oluşturarak güçlerini geliştirir ve onların varlığından haberi olan bir efsanevi canavardan kaçmaya çalışırlar.Güçlerini kullanmayı becerdiklerinde onları bekleyen bu tehlikeye gö...