Merhaba ben aylin. Benim abim biraz saf ve salak. Ve su anda ondan kaçıyorum. Çünkü pis kokmuş Corabimi alıp giyip EVDE öyle dolaşmayı planlıyormus. Ben de onun Corabimi aldım ve kaçtım.
-Aylinnnn Corabimi bana geri verrrrrr...
-Bana ne gel al
-Aylin bak seni yakalarsam gebertirim.
-Gel de gebe...
Ve sonraaaa
-Ya Anne abim saçımı cekiyo anneeeee.
-Aylin sus ya bak Corabimi ver.
-Ya anne baba abim saçımı cekiyo
-Oğlum dur kardeşine ne yapıyorsun. Ya melih oğluna bir şey soylesene yaaa.
-Mert oğlum bırak kardeşini bak ben braktiririm.
-Baba makasla kesme. Onun haricinde bir şey yap.
Ve babam içerden makas getirip saçlarına kıydı. Aynı Adriana lima gibi guzel saçlarım vardı ve kısaldı. Of of abim de kikir kikir güldü yaaa.
Bittin sen ben seninle bi urasicam abi aklın hayalin duracak lan.
Ve okuldan sonra abim geldi ve beni odama sokup kilitledi. Bana bir şey diyecekmis. Yine ne diyecek acaba.
-Abim bu aramızda kalacak. Hani bizim oğlanlar ve kardeşleri var ya onlarla kampa gidicez. Annenler bizi aldıktan ve sen uyuduktan sonra kendi aralarında konuştular. Ben de uyuşmuş numarası yapıp telefon oynuyordum. Ah bavullarını hazırla. Kendi kapımıza gidiyoruz.
Al. Abimin garip işleri. Ne yapalım hazırlandık ve annenler deyince odamıza gidip bavul stoplar gibi yapıp oyun oynuyorduk telefondan. Ben de kitap okuyordum. Tabi ki aramızda kalsin wattpat'ten abim kiziyo ama okuduğumu görünce. Her neyse yarım saat sonra odalarimizdan eş zamanlı çıktık. Annemler bizi arabayla servise gotireceklermis. Hani ses sonuna kadar açık olan ve camlar kapalı olan arabalar var ya öyleydi bizim servis. Yikiliyordu yani anlayacağınız öyle böyle değil ben kan kim cerenle yan yana durmuş konuşuyorduk. Derken servis arabalı vapura girdi. Yalnız biz oynadığımız için ceza yedik 200 lira. Çünkü vapuru salladik yani. Ceren sonunda yoruldu tabi serviste biz sapir sapir dokuluyoduk yorgunluktan. Nasıl oluyorsa 7 saat unutmuşuz ve aynı anda uykudan beni bırak diye birbirimizin omzunda bulduk ve arabaca kahkaha atıp oynamaya devam ettik ve toplam 12 saat süren bu macera sona erdi. Ve tabi ki biz cerenle kalacaktık. Abim ayaz ile. Ayaz benim kamkim cerenin abisi. Ay kamp şarkılarla kopacak ve ayı gelecek diye korkuyom. Çünkü ormanın ortasindayiz. Ay ne acayip bir gün. Bak sol gözüm seerdi kesin kötü bir olay ol ucak ay merak ettim. Her neyse... Bizim çadırlar büyük olduğu için arada bir çarşaf asılı ve biz orada bitirdikten sonra telefona yapistik. Ayaz gelip bizim toplantı yapacağımızı söyledi. Al bu abilerim garip işleri.
Neyse gittik. Özge, ben,ceren ve melis vardı kızlarda. Erkeklerde ise abim mert, ayaz, haluk ve melih vardı. Allah aşkına biri burada ne olduğunu söyleyebilir mi?Bu büyükler kesin mal ya yeminle mal. Niye mi abim televizyon izlerken o kişiler nasıl televizyon izleyebiliyor ise biz de rüya görürken birinin rüyasına girebilir mişiz. Bu nasıl bir antik ya rabbi ya gerçekten. Biz kızlar bunları duyunca kahkadan yerlere yattık vallaha ya. Bunlar ise hiç şaka yapmış gibi görünmüyordu. Biz de onu anlayınca nasıl olucak bu imkansız bir olay diye sorduk. Ve de onlar bizim zekamizla onların becerikliklerini birleştirip birşey yababilicegimizi söylediler.
Vallaha güldük kirildik ya onlar ise yaka silkip çadırlar dağıldı. Ve herkesin abi kardeş kalması planlandı. Abim bana ne diyecekse. Abim hemen beni tatlıya ayarlayıp hemen plan yapmaya koyulduk. Tabi tek ben mimarlık okuduğum için çizimleri bana yaptırdılar. Yoruldum. Ben aletleri bizim kiyafetlerimize monte edince (saten çip gibi birsey) bir ine yapi caz ve o ine ile rüya içinde rüya içinde rüya gorebilicez. Böyle daha avantajlı oluyor. Ve 10 saat tanınıyor ve Back it Up şarkısını çalıp hepsine hazırladığım aletle şok verilecek ve atanacaklar uyanır uyanmaz herşeyi bir bir yazacaklar. Bütün bilgileri bir araya getirip sonuca ulasicakmisiz. Ne mantıksız deme. Vallaha ben neden yaptıklarını anlamadım ama yinede benden istenen şeyi yaptım herkesin DNA sından bir örnek aldı özge abla ve o ineleri o DNA üstünde denedi kim uyanıp uyanamayacagini yada hatırlayıp hatirlamayacagini. Ben hatirlayamazmisim. Ama abim ve diğerleri hatırlatmış. Tabi herşey kocaman bir aleti oluşturdu. O aleti kullanmayı biliyordum. Özge abla herkese ine yaptı ve bana nasıl yapılacağını anlattı. Ben de ona yaptım ve herkes aynı rüyaya daldı. Herkes aynı yerde yan yana duruyorlardı. İnşallah bir şey olmadan sağ bir şekilde gelirler. Acaba ne olucak. Merak ediyorum. Yorgunum. Saten sabah 6 da kalkıcam. Hadi iyi geceler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Alemi
FantasyAylin ve Mert kardestirler. ve arkadaşları ile garip bir maceraya atılıyorlar. Gelin bu fantastik maceraya tanık olun.