Doua maini fragelie imi inconjurau trupul ma intorc si vad ca langa mine se afla o fata destul de draguta cu niste trasaturi delicate ,ochi mari si niste buze carnoase care imi trezeau o dorinta nemarginita de a le saruta . Ma apropiu usor de ea si imi lipesc buzele de ale ei formand un sarut delicat se trezeste si imi zambeste.
-Nu te opri ,spune in timp ce isi musca buza aratand ca ma doreste .
-Este tarziu trebuie sa pleci altfel vei intarzia la scoala .
Nu spune nimic doar se ridica din pat si se duce sa isi adune hainele de pe jos . Era gola iar corpul ei era perfect din toate punctele de vedere .Avea picioarele lungi si subtiri care se imbinau perfect cu fesele bombate .Sanii ei voluminosi ii scoteau in evidenta talia de viespe care ma facea sa inebunesc dar nu aveam de gand sa ii arat asta .
Ma ridic si eu si incep sa ma imbrac cand acceleasi maini ma trag in pat fata urcanduse peste mine, incepu sa se isi frece feminitatea de mandria mea apoi incepu sa ma sarute senzual pe gat din cand in cand muscand.
O apuc de talie si o intorc incep sa ii masez cu doua degete zona ei sensibila si puteam sa o aud cum gemea ma apropiu de gura ei indredeschisa si ii aplic un sarut apasat limba mea contopinduse cu a ei si masanduse una pe cealata . Era asa placut mai ales momentele in care imi gemea numele pacat ca eu nu aveam sentimente iar tot ce se intapla este doar un joc .
-Iesi afara .
-Dar....-Nici un dar iesi .
Fata paraseste camera usor dezamagita credea ca ii mai speciala decat restul dar se insala nemeni nu ma poate face sa ma indragostesc si nimeni nu apuca in camera asta de doua ori .
Ma ridic din pat si incep sa ma pregatesc de scoala in 10 minute sunt gata imi iau telefonul si ghiozdanul si plec spre garaj de unde imi scot masina sport neagra .
Urc in cladirea principala a scolii si ma indrept spre clasa unde ma asez in ultima banca alaturi de amicul meu Andrew . Aveam dirigentie o ora perfecta de ras si de batjocura .
Insa am ramas uimit cand dirigu intra in clasa de mana cu o fata inalta roscata cu niste ochii albastri asemenea marii avea niste buze rosi si destul de mari . Era imbracata foarte decent cu o camasa alba usor transpartenta care ii ascundea sanii si niste blugi stramti negri care ii scoteau in evidenta fundul in picioare avea niste pantofi cu toc rosi .
-Ea este Maya ,spune dirigul intr-un final, sper sa va comportati frumos cu ea si aici ma refer la tine Adam .
Am inceput sa rad si se pare ca si ea a inteles aluzia i-am tras cu ochiul apoi am poftito sa se aseze in banca de langa mine.
-Salut nu stiu cum sa te informez dar tu vei fi iubita mea .
-Nu stiu cum sa te anunt dar corpurile noastre vor avea contact doar cand iti voi fute un picior in rama .
-Imi place ca esti agresiva .
-Si mie imi palce ca esti prost .
Dupa accea degeaba am incercat eu sa ma mai bag in seama cu ea ma ignora complet se pare ca aveam parte de o provocare .
Dupa ce ora s-a terminat am asteptat ca minunata mea Maya sa se ridice din banca dupa care am traso la mine in brate .
-Da-mi drumul magarule.
-Ma saruti si esti libera .
-Nu am sa fac asa ceva .
Stiam ca v-a refuza asa ca trebuia sa o conving imi bag mana pe la ea sub camasa si incep sa ii masez sanul opune rezistenta dar era evident ca nu ma putea opri .
-Termina !
-Saruta-ma !ii soptesc usor la ureche dupa care o musc usor de gat .
Se intoarce si se apropie usor de mine apoi se opreste eram la o distanta milimetrica asa ca o apuc de buza si o musc usor dupa care invadez gura cu limba mea ii puteam simti obraji rosind dar asta nu ma facut sa ma oprec limbile noastre au inceput sa se invarta una in jurul celeilalte pana cand ea se trese.
-Ajunge acum da-mi drumul !- Maya,Maya,Maya cand o sa intelegi ca eu fac aici regulile ajunge cand spun eu ca ajunge.
-Cine te crezi ?
Nu mai zic nimic ii fur din nou un sarut apoi ii dau drumul .
CITEȘTI
Be mine
Teen FictionPlacerea si pasiunea fac parte din viata lui Adam desi are doar 16 ani femeile ii stau la piciore ,vorbele lui excitante precum si trupul acestuia le fac sa se topeasca .Nu cunoaste sentimentul de dragoste doar dorinta de a penetra toate "victimele"...