Pohled Jany :
Včera :
-------------Dnseka mame jet s holkama pro šaty a koukout se jestli je vše připravené na naší svatbu. Riker se rozhodl,že by to nevydržel mě nevidět a tak jel s klukama do hotelu.No rozloučení se svobodou. My s holkama máme Párty.
Po hodině :
--------------------Jeli jsme na místo konaní naší zítřejší svatby.
"Dobrý den Jano.Takže máme všechno na zítra připravené."
Řekla nám pani co to má vechno na starsti. Všechno vypadalo dokonale a zítra i bude. Jsem nervozní a zároven se těším.
Pak jsme jeli pro šaty a na Párty.
Dneska
----------------Ach jo děsně mě bolí hlava.Ne nepila jsem a nic podobného,jen z té hudby na hlas. Včera jsme pařili a přisla i Abigail.Je to doba co jsme se viděli naposledy.Dost se toho změnilo,ona je pořad s Jerremym a ano je to nebo spis byl kamrád Stefana.Byla sranda a to bylo to hlavní.
Tak jo a dneska se mají sjíždět hosté. Moje šsaty jsou uzasny a doufsm ze dokonaly v jednom.
(V MÉDIÍCH )Doufám,ze jsou kluci v pohde.
Najednou mi zapípal mobil :
Riker :
------------"Ahoj šmudlo.Jak ti je ?Určitě líp jak mě.Ale neboj na svatbu budu už v pohodě.Ano s klukama jsem se dost rozjel. Milju tě ty má Princezno :* <3"
Jana
---------"Ahoj Zlatí,no mě jen bolí hlava,ale budu v pohodě.A no doufám,že teda ta Ptincezna budu ty můj Princi :* <3"
Odeslala jsem zprávu a šla si umýt vlasy. Mezitím tam přišla kadeřnice a vyzážistka.Ty zná dobře Delly. Koukli na mě a věděli co přesně chtejí. Kim jim jěště ukázala šaty a už věděli na 1000%.
Když skončili vypadala jsem jak někdo jiný. Vsichni na mě koukali jako na ducha.
"Jano jsi dokonalá!!"
Zakříčela Kim.
A objala jsem je.
I oni budou vypadat dokonale :*.
Takže je tu další díl. Doufám, že se vám líbí. U Jany je kratší, ale pak u vás budou delší :3
Takže kdo se těší už na R5? S kym se tam možná uvidím?