KESIT ;
Annemin yeni aldigi pamuksu mavi yatagimda uzanmis karsimda ki duvara bakiyorum.Basimi cevirip tuy ve pamuk dan olusan buyuk ayima baktigimda aglamaya calistim.Onun bende ne cok anisi vardi bir bilseniz..Hissettigim caresizligimin sesimden anlasilmamasini umit ederek sessizce "Bilge?" diye seslendim.
Bilge, eli yuzu cikolatali dondurmaya bulanmis yuzuyle bana dondu.Su hali o kadar komiskti hatta resmini cekip sosyal medyaya atmak gerekirdi.Hayat isigim sonmus gibi buruk bir tebessumle karsiladim kahkahasi halini.
"Efendim canim?" dedi.Bir an oldugu yerde donakaldi."Hi!.Ne oldu agliyor musun?" diye sordu gozlerimi kirpistirip basimi olumsuz yonde salladim "hayir" der gibi baktim..Ben aglamazdim ki neredeyse alti ay olmustu o kotu gunden sonra bir daha aglamayacagima yemin etmis kendime soz vermistim..Simdi ise ne oldugunu anlamadan agliyorum..Sanirim gecen yasayamadigim cocuklugumu hatirlamistim..
Burnumdan uzunca bir nefes aldim ve yattigim yerden dogrulup bagdas bir hal alarak oturdum.Basimi one egmis bir agliyor bir parmaklarimla oynuyordum yine kucuk bir kriz daha ..
"Of!,nicin agliyorsun Nefes" dedi karsima oturup elleriyle ellerimi kavrayip teselli vermeye basladi..
+Bilmiyorum,Bilge durup dururken kalbime , surama bir sizi girdi" dedim..durup elimi ellerinin arasindan cekip kalbimin uzerine bastirdim burasi dercesine..Anlaliyorum dermis gibi bakti gozlerime.Beni anlayamazdi yasamadan bilemezdi..
"iyi misin hava almak istermisin disari cikabiliriz.?" dedi.Basimi sallayip onu da kendim gibi daha fazla uzmeyerek kabul ettim...
+Olur iyi gelebilir ." dedim ve ardindan ayaga kalktim ..
"Ben yuzumu yikayayim sende uzerine birseyler al cikalim.." dedi onu onaylayip dolabimdan bir hirka alip uzerime gecirdim malum sonbahar ayindayiz ve hava ruzgarli..
...Yaklasik bir yarim saat kadar sonra tum arkadaslarla anlasip her zaman ki kafeye gittik..az once ki halime gore simdi gayet iyi durumdaydim guluyorum egleneniyorum mutluyum mutlu olmaliyim..Elbet bir gun gun gelecek bende etrafimda ki insanlar gibi eskisi gibi konusacagim neseyle mutlulukla..
"Aksama parti var Selenlerin kafesinde" Bunu diyen bizim somurtuk Gulcin di ..Hep somurtuk hic birseyden memnun olmayan biriydi ki bu da yuzune yansiyordu..
+Ne partisi " dedi benim demek istedigim soruyu Bilge yoneltmisti
"Selenin dogum gunu" dedi.Herkes parti hakkinda yorum yapmaya aksama ne giyeneceklerine tartismaya girismislerdi ..
+Iyi ki dogdun dileklerimi iletirsiniz " dedim Gulcin e icecegimden bir yudum aldim..
"Ya sen gelmeyecek misin ? Sensiz olmaz ki kizim" Gulcin ve digerlerine kisa bir bakis attim oraya gelmeyecegimi bilmeliler ..
+Hayir.Lutfen bu konuyu kapatabilir miyiz? " kizarak bakislarimi cevirdim baska konulara girerek kafami dagitmaya calistim ..O kafeye gidemezdim ki onca insanin arasinda ne yapacagim ki ..
...
Aksam olmus yemek saati yaklasmisti ev ehalisi sofraya toplaniyordu .Bende ellerimi yikayip lavabodan cikmistim ki telefonumun mesaj bildirim melodisini yankilandi..Calisma masamin ustunden telefonumu alip mesaji gonderene baktim..Tam tahmin ettigim gibi Selendi.Bilgeden sonra en iyi olan arkadasim,simdi ise iki yabanci oluvermistik bazi sebeplerden dolayi..
Gonderen:Selen
"Bu aksam ki dogum gunu partime bekliyorum seni gelirsen cok sevinirim.Selen.''
Mesaji okuyup biraz duraksadim dogum gunune gitmeyi istiyordum.Fakat yapamazdim sonrasinda eve donusumde ruh halim bozuk surati bes karis acinasi bir gorunumle eve gelecek annemi de benimle beraberinde uzecektim o uyuzcuk yuzunden Hem zaten istemekle de kalirdim dedem ve babannem o kadar genis bir evebeyn degillerdi aksam saat sekiz dedin mi evde olacaksindir..Bir bakima iyi aslinda evebeynlerinin seni kisitlamasi..Bir bakima ise berbat bir durum olmali..Neyse ki ben bu halimden memnunum bir sikitim yok zaten oyle gecelere kadar disarlarda gezip tosan kizlardan degildim..Gelelim ki konumuza elim de duran telefonun kilidi acarak mesaj bolumune girdim ..
Gonderilen:Selen
"Gelemeyecegim icin uzgunum..simdiden Iyi ki dogdun birtanem nice mutlu yillara ..Papatyan.."
Kisa bilindik bir dogum gunu mesaji yollayarak cebime attim..Icimde ki sikintiyla oflayip salona gectim herkes masaya toplanmis annemin servis yapmalarini bekliyorlardi.Bende anneme yardimci olarak servisi tamamladigimda her zaman ki yerime gectim.Bugun nedense hic keyfim yoktu bir cukurun ortasinda gibi cirpinan caresiz hissediyordum kendimi ..Kasigimi corbama daldilirip birkac kasik sonrasinda yememeye baslamis tabagimdakiyle oynuyordum..Oysa guzel yemekler vardi annem yine dokturmustu..Dalmis kara kara dusunuyordum beni onu gelecegimi zamanin bize bana ne getirecegini dusunlerim arasinda bogusur iken her zaman ki gibi dedemin beni azarlayan seslenmesi isittim ve oflayarak dedeme dondum acaba bu sefer ne diye azar isitecektim sevgili dedecegimden ..
"Ne" dercesine baktim gozlerine dalmisligin sersemligi ile gozlerim istem disinda devrili verdi..
"Yemeginle oynama,"diye kizdi dedem usulca basimi salladim sagliksizlik etmek istemiyordum durduk yere benimle ugrasmasi sinirime dokunuyordu.
"Ozur dilerim..Ben ac degildim odama cikabilir miyim ? dedim dedeme onucta evimizde ki buyugumuz ve ona saygida kusur etmemeye calisarak izin istedim dedem bakip cevap bekledim basiyla git isareti yapti bana
+Ellerine saglik annecim.."deyip ve annemin yanagina kucuk bir buse kondurdum ardindan kardesim Talhayi da opup gulumseyerek masadan kalkip odama gectim..Boyleydi iste ailem canim annem ve kucuk erkek yaramaz mi yaramaz kardesim Talha ikisini ayri ayri cok seviyorum...Dedem ve babanneme de gelecek olursak babaannemin aksine dedem benimle gerekmedikce konusmazdi bir nevi beni yok sayiyordu ayni evin icinde iki yabanci gibiydik ...ve mutsuz olmamin bir nedeni de kendisi beni istemedigim bir evlilige zorlamasi ve ayrica gicik oldugum kuzenimle bir diger sebep ise babami benim inadim yuzumden kaybetmistim. gecenin bir yarisi dondurma diye tutturmusum ve gun de babam isinden gec geldiginde bir hayli yorgunmus ve beni kiramadigindan kalkip bana dondurma almaya ciktiginda trafik kazasi sonucu kaybetmisiz..O yuzden o gunden sonra kendimi suclayarak icime kapanmis babamin benim yuzunden bir daha geri gelmeyecegini ogrendigim dde dunyam yikilmist ..
...Giysi dolabimin karsisina gecip icinden bir takim pijamalardan cikarip uzerimi giyindim ardindan yatagimin karsinda duran buyuk beyaz pelus ayimida kucagima alarak yatagima girdim..Bunu bana bir sene once yani gecen sene ki dogum gunum de Selen ile Bilgenin hediyesiydi beni ona benzettikleri ayni sevimlilik oldugumdan almislarmis..AH deli arkadaslarim benim onlari gercekten seviyorum ..
O bizli gunleri ozledim gercekten en kisa zaman da toplanmaliyiz ..Aklimin kosesine yazdim.Gece lambami acip uyumaya girismistim ki kapim tiklatildi ve ben yatagimdan dogrularak oturur pozisyona gectim ve gelenin kim olduguna baktim annem idi arkasinda ise Bilge ve Selen-Honk ..
Kaslarim catik ikisine bakiyorum gulumseyerek yanlarima gelip yorgani bir cirpida ativerdiler yere saskin anlamaz gozlerle yaptiklarina bakiyorum..
'Kalk bakalim Papatya hanim yok oyle en yakin dostunun dogum gunune gelmemekte neymis..Ask olsun yani.' bana cemkirerek bir yandan ise giysi dolabima kafasini sokmus halen bana cemkirmesine devam ediyordu..Goz devirdim nicin bura da olduklarini anlamisti niyahet beynim..Kendime bugunun guzel gececegine dair sozler vererek onlari kiramayip kabul ederek gardolabimdan secilip bana uzatilan elbiseyi alip banyoya girdim..Kalpli straplez seklinde gogus altima kadar beyaz dantelli olan elbisem gogus hizamin sonrasinda pudra pembemsi rengiyle dizlerimin uzerine dogru bollasiyordu hos guzel bir elbiseydi gecen ay almis giymeye simdiye kadar giymeye kismet olmamisti Selenin sansi..
Giyinip aynada ki yansimami suzdum kisa minyon tipli bir vucudum vardi siradan di iste ne olgun ne cocuksu ortasiydim iste..Etrafimda bir kez donup soyle bir tekrar suzdum elbisem gayet guzel oturmustu uzerime hos bir elbiseydi ama sanirim biraz acikti hatta fazla acikti ..Bunu giyemezdim giymek istesem bile dedemler beni bu halde gorurse hic iyi seylerin olacagini soyleyemem ..Bu evden boylece cikamazdim ..En iyisi uzerime bir mont gecirerek cikabilirdim ..Her neyse. Elbiseme uygun bir ayakkabiyi gecirip saclarimi dogal dalgasinda birakarak arkama saldim evet hazirdim iste hadi bakalim son kez daha kendime baktim bir tek makyajim eksikti ki onuda yapiyordum karsiydim bir adet parlaticim bile yoktu gerek duymuyordum zaten ki dudaklarimin dolgun ve kirmizi olusu bir hayli dikkat cekiyordu onuda surersem ohhoh!
--
Yeni Kitap devam etmekte kararliyim bolumleri simdiden yazip bitirdim ve simdi ise bolum bolum sizlere sunuyorum umarim ki begenilir ..Iyi okumalar .. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana aitsin!
General FictionBana aitsin -- 'Neden yalan soyledin bana..beni nicin kandirdin !" 'Kaybetmekten korktum bebegim.. 'Kaybettin ..Her iki sekilde de .. 'Seni seviyorum bu bir seyi degistirmez.. 'Git kendini cok sevdirmeden git be adam.. ... Papatya Akin.. Ve Pamir De...