Merhabalar ben Ecrin bugün ilk lise günüm.. Belki kuzenimle aynı okulda olmasaydık daha zor olurdu benim için.
Okula ilk adımı atar atmaz hiç tanımadığım yüzlerle karşı karşıya kaldım. Dört yıl bu okulda bu insanlarla okuyacağımı düşünerek ilerlerken saçımı biri çekti, dönüp baktığımda emrenin olduğunu gördüm.
" Etrafına mal mal niye bakınıyodun canım kuzenim"
" üff sus Emre ya dakka bir gol bir dört yıl aynı okulda seninle nasıl okuycam"
"Konuşmada yürü, Selin ve Ahmet bekliyo" diyerek kolunun altına aldı beni bende ona ayak uydurarak yanından yürümeye devam ettim.
Selin ve Ahmetin yanına gelince onlarlada tanıştım Emrenin ortaokuldan arkadaşlarıydı. Selini çok sevdiğimi söyleyemem ama Ahmet iyi bir çocuğa benziyodu.Okul bahçesinde tüm okul sıraya girdiğinde kimin hangi sınıfta olduğunu duyurdular. Hepimiz ayrı sınıflardaydık. Ben 9-E, Emre 9-F, Selin ve Ahmet 9-C deydiler.
Hepimiz sınıflarımıza girdiğimizde herkes okadar yabancıydıki.. Yavaş yavaş ilerleyerek ikinci sıraya oturdum. Sınıf gitgide dolmaya başladığında yanıma sarışın şeker bir kız oturdu adı Aleynaymış hoca sorduğunda duymuştum.Edebiyatcımız olan Barış hocayla sohbet ederken çıkış zili çaldı hoca iyi akşamlar çocuklar diyerek dışarı çıktı, peşinden bende çıktım. Emreye ben eve gidiyorum halama selam söyle diyip yürümeye başladım.
Eve geldiğimde annem ve babaö sıkıca sarılıp günümün nasıl geçtiğini sordular, kısaca anlattıktan sonra odama çıkıp müzik dinlemeye başladım. Bi kaç saat sonra akşam yemeği yedikten sonra ağırlık bastığı için uyudum.Sabah gözümü alarmın lanet sesiyle açtığım için yorganı tam bir mahmut tuncer edasıyla tepikleyerek kalktım. Rutin işlemleri hallettikten sonra okula doğru yürümeye başladım. Okul bahçesine girdiğimde bizim sınıftan 4 kızı gördüm okadar tatlılardıki. Onlarla iyi anlaşabileceğimi düşünerek sınıfa çıktım. İlk saatin beden olduğunu öğrenince tekrar bahçeye indim. Hoca hepimizi serbest bırakınca biz kızlarda bi köşeye oturup konuşmaya başladık. O 4 kızlarla okadar iyi anlaşmıştık ki hemen kanka demeye bile başlamıştık birbirimize. Adları irem aslı tuğçe ve edaydı. Dördüde şekerdi ama irem ve aslı daha sıcaklardı bana.
Yedi derse daha girdikten sonra tekrardan okuldan çıktıktan sonra hergün bu şekilde sıkıcımı devam edicek derken öyle birşey olduki şikayet ettiğimden dolayı kendime o an sövdüm..Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem ve gerçekten yaşadığım bi hikaye şuan ombirinci sınıfım ama lise hayatımı baştan sona yazmak istiyorum umarım beğenirsiniz.
He birde gerçek isimleri kullanmak istemediğim için sahte isimler kullandım. Teşekürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkım
Teen FictionBelkide en büyük aşkını lisede bulan, feminist Ecrinin aşk hikayesini anlatıyor bu kitap. (Gerçek bir hikayedir)