Škola. Nenávidím školu. Jen mě učí věci,které v životě nebudu potřebovat. Popravdě jen nějaké věci budu potřebovat.
Muchlal jsem papíry listů do kouličky a házel je do koše. Občas jsem se netrefil. Uchopil jsem tužku a začal psát text k písničce,kterou jsem měl rozepsanou.
Už několik dní jsem se snažil přijít na chytlavý refrén ,ale marně. Moc mi to nešlo.
Znovu jsem zmuchlal papír a vyhodil ho. Zase od znova.
,,Kendalle musíš do školy" Ozvalo se ze zdola. ,,Vždyť už jdu" Protočil jsem očima a zvedl se. Vzal si školní tašku a vyrazil dolů po schodech.
Byl jsem v tomhle městě nový. Takže i nová škola bez kamarádů.
James:
Hnedka po ránu jsem si zapnul noťas , abych mohl nahrát video na youtube,které jsem včera natočil. Mezi tím jsem se upravoval v koupelně a připravoval na strašlivě nudný den ve škole.
Všichni mě měli rádi na této škole,protože jsem youtuber. Dřív si mě nevšímali a šikanovali. Teď mi chtějí pomáhat neustále. Né ,že bych to z neužíval. To vůbec ne,ale mam jakoby "kamarády" Je to lepší než být šikanován. Ale i tak se mi život youtubera líbil.
Zkontroloval jsem ,jestli jsem si opravdu všechno vzal. Ještě jsem počkal až se video nahraje na youtube. Když se nahrálo tak jsem mastil do školy.
Logan:
Už od šesti hodin jsem ve škole. Zkoušel jsem nějaké chemické reakce a zapisoval si výsledky.
Spokojeně jsem uklidil třídu od nepořádku ,který jsem tu způsobil. Mám dohodu s učitele ,když jsem jeho nejlepší žák ve třídě. Mohu chodit do třídy dřív ,ale musím po sobě uklidit , aby to tu vypadalo jako předtím. Spíš jsem uklidil líp než naše uklizečka .
Svůj sešit s výsledky jsem zandal do batohu a zasedl si na své místo ve třídě. Každou středu jme měli první hodinu chemii.
Vytáhl jsem svůj sešit na domácí úkoly. Zkontroloval jsem čas na hodinkách.Měl jsem ještě půl hodiny čas. ,,Pane Hendersone opravdu si cením ,že jste můj nejlepší žák ,ale měl bych prosbu ,když jsme tu sami" Pozvedl jsem svůj zrak od hodinek a pohlédl na něho. ,,Jakou pane učiteli" Mile jsem se usmál. ,, Máme tu jednoho žáka ,který propadá a já bych potřeboval aby jsi ho doučoval." Položil si své věci na svůj stůl. ,, A jaký žák by to měl být?" Vytáhl jsem sešit na doučování. ,, Carlos Pena" Zaskočilo mi,že jsem začal mluvit pískavým hlasem.,, On? vždyť jeho nenaučí nikdo nic" Odkašlal jsem si. ,, Moc vás o to žádám pane Hendersone,jste má poslední naděje" Ruce spojil tak jako by se modlil. ,, No ..ale musím mít zájem i on" Odfrknu si. ,, To zařídím nebojte se" Podal mi ruku na poděkování. ,, Moc vám děkuji." přikývl jsem. ,,Nemáte zač." Falešně jsem se usmál. Po chvíli opustil třídu.
Skvělé. Vyfasoval jsem největšího blbce školy. Naštěstí s nim mam společnou jen matiku a chemii.
Oddechl jsem si a začal pokračovat v úkolech, k tomu jsem si připravoval věci na doučování spolužáků,který o to měli vůbec zájem.
Carlos:
,,Pozdě!" Vykřikl jsem na celý dům. Rychle jsem se začal oblékat. Zaspal jsem. Opět. To bylo už po třetí tento týden. Vždycky si nařídím budík v telefonu a nikdy nezazvoní.(protože jsi to prospal Carlosi :D my to víme) Vběhl jsem do kuchyně pro svačinu,ale vrátil se zpět kvůli tomu,že jsem se musel upravit. Nikdy po ránu nevypadám k světu.
Když jsem byl konečně upravený, koukl jsem ještě na hodiny. Hodina do školy trvá půl hodiny a už mám zpoždění deset minut. Rychle jsem vystartoval do školy.
KAWAII:3
Zde je nový příběh:3 Tak co myslíte,že to Carlos stihne? Po pravdě já sama nevím :D Jinak bych vás požádala o názor na tento příběh. Doufám,že se vám alespoň trochu líbí. PS nebojte mám části předepsané :D
-Lucia-
ČTEŠ
How it started ? (cz)
Short Story,,Netušil jsem ,že potkám tak skvělý kluky. Dokonce se mi i splnil sen..nechápu jak jsme se mohli nenávidět.."