Capitolul 1

30 4 0
                                    

Allison Butler a fost sigură că îşi are viaţa în propriile sale mâini, până în momentul în care au avut loc 2 momente spectaculoase. Şi atunci s-a dezlănţuit întreg iadul.

Primul - în aprilie 1861, California de Sud, satul natal al lui Allison, s-a desprins de Uniune, moment istoric care a adus la dizolvarea Uniunii şi la izbucnirea Războiului Civil.

Al doilea s-a petrecut câteva zile mai târziu, când Allison l-a întâlnit pe magnificul băiat cu cârlionţii ciocolatii şi ochi de jad, spionul care o va costă inima şi foarte probabil, nu peste mult timp, chiar şi libertatea.

În septembrie, ea însăşi acuzată de spionaj, era de câteva săptămâni reţinută în Washington, cu domiciliu forţat. Autorităţile, îngrijorate de scurgerea continuă de informaţii confidentale către Sud, au transferat-o în clădirea vechiului capitoliu. Aici urmă să fie interogată de asprul Napoleon Baker. Şi conform obiceiului ei de-o viaţă, îşi petrecea timpul scriind, încredinţând hârtiei gândurile şi sentimentele cele mai intime.

" Acest loc infernal, cândva sediul guvernului tinerei noastre republici, a devenit apoi pensiunea în care cel mai mare om politic al Californiei, John Callhonn, a trăit şi a murit. Spiritul sau, încă se află prezent aici, îmi insuflă curaj şi hotărâre, chiar şi acum, când această clădire a fost transformată într-o închisoare închisoare militară --din câte am auzit-- cu informatori, ploşnițe şi curajoşi secesionişti. Faţada de cărămidă e decolorată şi ştirbită, iar ferestrele sunt bătute în scânduri. În interiorul ei clocoteşte sângele sudist." Scria Allison, zâmbind în sinea ei şi zgribulindu-se în mantie.



*Ik, capitol scurt. Dar sper sa merite. Pun altul maine*

Love and GloryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum