Глава 1.

133 9 1
                                    

Събота. Днес с татко ще ходим да видим сестра ми. Станах рано сутринта, защото се вълнувах. Отидохме пред дома на майка ми, и звъннахме на звънеца. Тя излезе и ни каза, че сестра ми спи. Но не беше така. Виждах я как гледа тъжно през прозореца и ни маха. Опитваше се да отвори прозореца, но не можеше.
Прибрах се вкъщи много разочарована. Отново плаках цял ден.
Ето, че и понеделник дойде. Ъгх, даскало. Обичам часовете, но съучениците само ми се подиграват. Да, нямам много пари, нямам маркови дрехи, нямам модерен телефон, не пуша, не пия, висока съм 1,50 и съм малко по-закръглена, но не мисля, че трябва да ми се подиграват за това. Почти винаги съм сама. Има някой около мен, само когато искат да препишат или няма с кой друг да стоят, но веднага щом дойде някой от неговите приятели-вече не съм там.
Помежду другото, аз съм Катрин. На 15 съм. Както вече разбрахте съм ниска и закръглена.. Сини, понякога зелени, очи. Руса дълга коса. Родителите ми са разведени. Живея само с баба и татко, но той работи и е в Германия, така че съм само с баба ми.
Има едно момче, което харесвам. Доста по-голям е от мен. На 23. Хубав, слаб, висок. Той обаче обръща повече внимание на "приятелката ми", когато ходим в залата, за да играем джаги. Да, обичам да играя джаги и съм доста добра.
Един ден с тъй наречените ми приятелки пак бяхме в залата. Те играеха с едни момчета и аз нямаше какво да правя. Излязох навън. След малко дойде някой и седна до мен. Това беше той. Ерик. (Е-Ерик, К-аз.)
Е: Хей.
К: Хей.
Е: Защо седиш сама тук?
К: Няма какво да правя вътре.
Е:Добре.
Мълчахме известно време и аз го попитах.
К: Ее, какво става с Петя( една от "приятелките" ми, която той заглежда)?
Е: Хах, какво да става?
К: Виждам, че я заглеждаш.
Е: Да сладка е, но няма нищо между нас.
К: Щом казваш.
Е: Искам да те питам нещо.
К:Кажи.
Е: Ами.. Искаш ли да излезем утре, ако си свободна?
Погледнах го с очудване. Той също ме гледаше. Аз кимнах в отговор. Не можех да кажа нищо. Сякаш си бях глътнала езика.
Е: Добре. Утре в 19:00 в двора на училището?
К: Добре.
На другия ден.. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Надеждата умира последнаWhere stories live. Discover now