Kap 1

61 3 0
                                    

Det var et kold efterår i London, det var et frygtligt vejr det regnede og tordnede. Der var et lille hus få minutter fra downtown London. Der væltede med politi over det hele blod var smurt på væggen en lille dreng på 9 år var blevet myrdet. Kriminal betjenten Jamie Wattford var blevet sat på sagen han sad i sin bil og var på vej over til gerningstedet. "Goddag hr. Wattford går det godt med konen?" sagde kriminalefterforskeren Jack Wolfe som var på Jamie Wattford's "det går godt" svarede Jamie, imens han undersøgte drengens lig. "Drengen er blevet dolket et dusin gange i brystet" sagde Jamie "hvem fanden kan dræbe en dreng på 9 år?" svarede kriminalefterforsker Wolfe forvirret. "Hr. Wattford drengens mor er her" sagde en betjent "goddag miss Jackson" sagde Jamie hun græd meget og mumlede "hvem har dræbt min søn?" "det ved vi ikke i nu, men vi skal nok finde gerningsmanden" svarede Jamie. "Miss Jackson hvad hed din dreng?" sagde Jamie "Ethan Jackson" svarede moren "okay havde han nogle søskende eller en far?" spurgte Jamie "nej han var enebarn og hans far skred der han var to år" svarede moren. Efter et par minutter gik moren med en betjent ned til station kriminalefterforskeren Amanda Jason, som også var på Jamie's team begyndte at lede efter fingeraftryk og dna. Efter et par timer's efterforskning fandt hun intet dna, men hun ledte vider hun gik over mod en skuffe hun åbnede den der lå en blodig kniv nede i skuffen. Amanda tog kniven med over til laboratoriet "hvordan går det med kniven?" sagde Jamie nysgerrigt "blodet er fra drengen, men der var ingen fingeraftryk" svarede Amanda. Tilbage i huset ledte Jack efter fodaftryk i haven han gik mod en busk i busken så han en kikkert og to fodaftryk han tog kikkerten ned i en pose og begyndte at tage billeder af aftrykkene. Jack kørte tilbage til laboratorriet "det er størelse 45" sagde Jack til Jamie "hvad med kikkerten?" spurgte Jamie "den har jeg ikke tjekket" svarede Jack. Jack undersøgte kikkerten for dna han fandt noget "start med at søge efter kriminelle i London" sagde Jamie Jack søgte i databasen og fik et match "Ronald Jonhson han har været i fængsel i 7 år for vold" sagde Jack "hent ham ind" sagde Jamie.

Det fantastiske mordWhere stories live. Discover now