regulamin

6.2K 122 299
                                    

Zanim złożysz zamówienie, przeczytaj tą notkę.

Wykonywałam już wcześniej okładki, link do moich prac jest w opisie.
Nie używam profesjonalnych programów, ale staram się dokładnie wykonywać okładki.

Zamówienia przyjmuję tylko w komentarzach pod tym postem.

Gdy dodam tutaj wykonaną okładkę, poinformuję cię o tym, pisząc do Ciebie i/lub dedykując ci notkę.

Jeśli nie spodoba ci się coś w otrzymanej okładce - napisz mi co poprawić.

Gdy już użyjesz okładki, napisz gdzieś w swojej historii (NAJLEPIEJ W OPISIE), że jest ona wykonana przeze mnie.

Możesz dodatkowo zadedykować mi jakiś rozdział (nie obowiązkowe).

Co należy podać przy składaniu zamówienia :

» tytuł historii

» jej autora

» bohaterów

» wskazówki dotyczące wyglądu okładki - postacie które mają na niej być, kolorystyka, rodzaj napisów (np jakaś komiksowa czcionka albo zwykła)

Jeśli chcesz możesz wysłać mi zdjęcia (do okładki) na tt lub email (podam Ci w wiadomości prywatnej).

Na wykonanie okładki mam czas nieokreślony. Mogę ją wykonać w dzień złożenia zamówienia, a równie dobrze można na nią czekać dłużej. Przepraszam, nie wszystko zależy ode mnie.

Zapraszam na moje ff

perfstylesx ❤

Aktualizacja: 31.12.15

Book Covers 2 // skończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz