Hoofdstuk 10

51 6 0
                                    

Lees de note op het einde!!

*flashback*

'Ja wat is er?' vraagt ze. Ik wrijf nerveus in mijn handen en kijk naar beneden. 'Zou je alsjeblieft mijn vriendin willen zijn?'

*einde flashback*

Celina's POV

Ik kijk Joe met grote ogen aan. 'Ik ehm... ik... Ik kan het niet...'
Ik sta op, 'bedankt voor de geweldige date Joe maar ik kan het niet.' Ik voel tranen in mijn ogen branden en draai me om. Hij mag me niet zien huilen. 'Ik zal niet opgeven tot je ja zegt Celina, dat je dat maar weet.' Als ik nu niet weg ga ziet hij dat ik huil. 'Sorry Joe...' en ik loop weg.

Joe's POV

Ik ga op het picknick kleed liggen en huil. Het boeit me niet of iemand me ziet maar ik blijf huilen. Ze zei nee... Ik zal niet opgeven tot ze ja zegt.

Caspar's POV

Ik hoor de deur opengaan en zie Celina huilend binnenkomen. Ik loop naar haar toe, zeg nix en sla mijn armen om haar heen. 'Ik heb nee gezegd,' snikt Celina. 'Hoezo nee? Ik dacht dat je hem leuk vond?' ik snap meteen waar ze het over heeft. 'Ik weet het niet, ik denk dat ik bang ben dat Zack hem wat gaat doen...'
'Waarom is het uit met Zack schat?' Celina gaat nog meer snikken. 'Hij is vr-vreemd gegaan.' Ik schud mijn hoofd, 'hij is het niet waard joh.' Ik sla mijn armen om haar heen en laat haar op mijn schouder uithuilen. Als ze klaar is til ik haar op en breng haar naar boven. 'Ik kan ook zelf lopen Cas.' Ik grinnik, 'ja dat weet ik.' Ze zucht en probeert zich uit mijn armen te wringen maar ik hou haar stevig vast. Ik leg haar op bed en na 2 minuten ligt ze te slapen. Ik ga naar de logeerkamer en kleed me om. Dan ga ik ook slapen...

Note:

Sorry voor het korte hoofdstuk maar t is een beetje een filler dus het spijt me!! Ik ben veel bezig geweest met xFleurCliffordx om mijn nieuwe boek op te starten enzo. Het is een 5sos fic, samen met Fleur en zij schrijft m vanuit haar POV. Het zou leuk zijn als jullie haar ook ff checken, thnxxx

Ily -xox- Skye

Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu