Kain a Ábel

652 73 5
                                    

Nebýt této poznámky, přešla bych to s tím, že pes je už starý a jeho majitel jen nemá to srdce dát ho uspat. Jenže nyní se mi v hlavě zrodil zcela jiný scénář toho, co se stalo. Všechno do sebe krásně zapadalo! Jen jsem si ještě musela pár věcí ověřit. Mezitím jsme došli do draze zařízeného obývacího pokoje a pan Ferguson poslal hospodyni pro čaj a sušenky. Jeho syn se posadil vedle něj a vzhlížel k němu s takovou oddaností, až jsem se otřásla při představě, která se mi usadila v hlavě. Veděla jsem co se tu stalo. Věděl to i můj bratr? Nepochybně, je přeci mnohem chytřejší a zkušenější než já. Ale přece jen... V tu chvíli se otevřely dveře a dovnitř vešla drobná štíhlá plavovláska s dítětem v náručí. Bylo to jedno z nejkrásnějších miminek, co jsem kdy viděla. Mělo boubelaté ručičky, jemné vlásky, veliké oči a krásně se na nás smálo. Pan Ferguson se k au-pair rozběhl a dítě od ní převzal. Zadíval se na něj s nekonečnou láskou v očích, a já postřehla, jak se Billyho obličej zkřivil nečekanou vlnou žárlivosti. Jeho otec si ničeho nepovšiml, měl oči jen pro malého. Čím dál tím víc mi bylo jasné, že se nemohu mýlit. Bylo to tak očividné. Ale Sherlock o staršího syna pohledem ani nezavadil, stále jen pozoroval pana Fergusona, jak dělá na synka legrační obličeje. Potom ho donesl k nám a ukázal nám stále patrnou ranku na buclatém krčku dítěte. Sherlock vytáhl lupu, a bedlivě, jako by to byla šlápota v záhonku, ranku prozkoumal. Potom jen pokýval hlavou a děcko od sebe odstrčil co nejdál. Pan Ferguson jej vrátil au-pair a opět se otočil na nás.
"Nyní považuji za vhodné, abychom navštívili mou ženu, nemyslíte?" zeptal se, a v jeho obličeji se náhle objevil napjatý výraz.
"To tedy rozhodně myslím." Odvětil Sherlock.

Další část je tu, zdá se, že Elizabeth už má jasno. A co vy? Nějaké tipy? Doufám, že se vám i tahle kapitolka líbila, za hvězdičky a komentáře budu moc vděčná a opět- cokoli se vám nezdá, nebo vám vadí, pište! Zpětná vazba je to nejcennější, co si autor může přát :)
Vaše Lizzie

The Other Holmes Girl- BBC Sherlock FFKde žijí příběhy. Začni objevovat