Úgy éreztem mintha hatalmas súly esne le rólam.Az utolsó könyveket pakoltam a táskámba.Végre hazamehetek.Miután végeztem a pakolással megfordultam és kissé megijedtem.
-Hé.-Luke mosolygott.Közel négy napja ,hogy nem láttam őt.Már kezdtem aggódni érte mivel,iskolába sem jött.Ugyanúgy nézett ki mint mikor múltkor láttam.Szemei vörösek , arca sápadt.
-Szia.Hol voltál?-kérdeztem ,kissé feldúlva.
-Otthon.-Luke vállat vont.-Ma is otthon voltam,csak jöttem ,hogy veled beszéljek.
-Miért?Minden rendben?Mi történt?-bombáztam kérdéseimmel.
-Ha őszintén válaszolok ,csak kiabálsz velem.-Luke a földre nézett
-Akkor hazudj.
-Teljesen jól vagyok.Minden oké.Nem kel aggódnod.-mosolygott rám
-Luke.-sóhajtottam.
-Dolgoznod kell még ezen.-ráztam a fejem
-Bocsánat.
-Nem kell bocsánatot kérni.
-Azt akartam mondani,hogy sajnálom a dolgot ami közted és Ashton közt történt.Már kibékültetek?-kérdezte.A szekrényemhez dőltem miközben ujjaimmal játszott Luke.
-Jól vagyunk.
Luke bólintott.-Az jó.
-Ezért jöttél be suliba?-elakartam terelni a témát.
-Én csak látni akartalak.-sóhajtott
-Ó!Szóval hiányoztam?-viccelődtem
-Pff..Nem.Csak azért jöttem ,hogy elkérjem a matek házikat, elvégre nem voltam suliba 4 napig.
-Te tényleg ezért jöttél?-eszembe jutott ,hogy olyan részt veszünk a tananyagba amit ráadásul nem értek.
-Vagy azért ,hogy segítsek neked?-Luke vigyorgott.
-Helyes.-nevettem
Luke egyre közelebb jött hozzám.-Szeretnéd ,hogy menjünk könyvtárba valamikor?-Annyira magával ragadott az érzés,hogy Luke homlokát enyémhez nyomja ,hogy nem is figyeltem mit kérdez.Elbambultam miközben éreztem amint fülem alatt apró finom csókokat hagy.
Gyorsan körülnéztem a folyóson ,ugyanis iskola után mindig szoktam Ashtonnel találkozni a szekrényemnél.Nem lenne túl boldog ha meglátná mit csinálunk.Főleg a kanapés incidens után.De amiről nem tud ,az nem fáj.
-Persze.Vagy menjünk hozzám.-bólintottam,miközben Lukeban is tudatosult ,hogy hol is vagyunk.
-Oké.Menjünk hozzád.
Sóhajtottam ,majd gyorsan felvettem a táskám,hogy Ash véletlenül se lásson meg.
Tudtam ,hogy nem sokára véget kell vetnem a kapcsolatomnak Ashtonnel ,viszont,nem tudtam hogyan.Eleinte élveztem,de aztán kezdett az egész kínossá válni.Most már csak meg kell keresnem a módját hogyan tudnék vele szakítani anélkül,hogy megutálnánk egymást.
-Ez tényleg szar,hogy van egy barátod.-pillantott rám,Luke amikor még a folyosón sétáltunk.
-Miért az?-kérdeztem
-Mert megakartalak csókolni.
.....
-Fogsz enni?-kérdeztem.Főztem egy doboz mac n' cheese-t viszont rá se nézett.
YOU ARE READING
Fall LH magyar
FanfictionÜdv, mindenki. Ez a történet nem a sajátom!Én kizárólag csak fordítom! A történet trágár szavakat és szexuális tartalmú részeket tartalmazhat. Kizárólag saját felelősségre olvassátok!