Știți acel sentiment când nimeni nu va poate înțelege? Când nu mai știti ce sa faceți? Când va critica toți și judeca? Când intri în depresie din cauza societății? Când societatea te face un,, nimeni" ? Când vrei să te tai? Când vrei sa te sinucizi? Când crezi ca nimeni nu o sa îți ducă lipsa după ce mori? Când crezi ca o sa fie mai bine fără tine pe aceasta lume fără prezenta ta? Când știi ca vrei liniște veșnică? Dar defapt nu îți dai seama un lucru..Nu trebuie sa te sinucizi... Nu trebuie sa îți termini viata doar pentru ca societatea te critica...și dacă te critica ce? Lasa-i sa te critice, sa te judece, tu doar arată-le ca nu îți pasa ceea ce cred ei despre tine. Dacă o sa faci asa atunci nici eu nu o sa mai continue sau vor continua, dar ingnora-i , iar dacă o sa te și bata nu sta, da și tu... Nu recurgi la sinucidere... Nu asta e soluția... Sa nu credeți ca nu tine nimeni la voi... Multe persoane o fac, doar sunt punține cele care arata și multe care nu arata... Dar nu va ma sinucideti... Trăiți-va viata pentru ca doar una aveți ... Pe lumea cealaltă poate credeți ca o sa fie mai bine,poate credeți ca o sa fie mai liniște,dar nu e adevărat....Nu o sa fie deloc mai bine și sigur o sa vreți sa va reîntoarceti pe lume și nu o sa puteți....
Credeți ca dacă va sinucideti sau vreți sa o faceți va fi mai bine? Nu.. E doar pe moment asta..,după realizați cu adevărat...
Eu acum o luna am vrut sa ma sinucid... Ma sugumasem, dar după câteva minute mi-am luat mâinile de la gat, apoi vrut sa iau niște pastile, le-am pus în mana, m-am uitat la ele și le apropiase de gura, dar m-am oprit pentru ca mi-am dat seama de ceea ce fac...
Asa ca nu va luați viata... Nu aveți de ce..
Sper ca v-a plăcut capitolul... Aștept comentarii :3