Travelling

116 14 0
                                    

Chapter 2

(Bella's POV)

Šiandien keliauju į Doncasterį! Atsibudau labai anksti! Lėktuvas išskrenda 5:30 ryto. Į Doncasterį atvyksiu 11:00 ryto. Visą kitą laiką praleisiu išsipakuodama daiktus ir apsižvalgydama.

*Po 2 valandų*

Dabar aš lėktuve. Atsisėdau savo vietoje. Man nusišypsojo sėkmė! Mano vieta prie lango! Pradėjau galvoti: ar mama buvo teisi apie Brad? Gal... Bet jis surengė atsisveikinimo vakarėlį. Aš nenoriu susižavėti jokiu britišku vaikinu. Aš myliu Brad... Tiesa?

*Po 5 su puse valandų*

Dabar aš oficialiai nusileidau UK. Kiek spėjau pamatyti pro oro uosto langus, Doncaster vis dar atrodo gražiai. Pakviečiau taksi ir pasakiau vairuotojui kur važiuoti. Aš turiu draugų Doncasteryje. Močiutės kaimynai yra Tomlinsonai. Mes draugės su Lottie ir Fizzy. Labiau geriausios draugės! Aš palaikiau ryšį su jomis. Beto jų mažosios sesutės yra labai mielos! Jų vardai yra Daisy ir Phoebe. Jos turi ir brolį, bet neprisimenu jo vardo. Taksi sustojo prie man matyto namo. Niekaip nesulaukiu pamatyti močiutę. Lottie namas buvo apsuptas balta tvora. Įdomu, kam jie ją pasistatė.

Aš įėjau į namo vidų, užuosdama pažįstamą močiutės kvapą.

"Sveiki?" Sušukau, tempdama savo lagaminą į vidų. Išgirdau močiutės šunį, Twister, sulojant, kai tik prašnekau. Twister nubėgo laiptais, jį sekė mano mylimoji močiutė.

"Bella!" Močiutė pasakė, eidama link manęs.

"Tu paaugai!" Ji pasakė, apsikabindama mane savo rankomis.

"Kaip tavo kelionė, brangute?" Ji paklausė savo britišku akcentu. Buvau pasiilgusi jos balso. Aš taip pat turiu akcentą, bet jis ne toks girdimas, kaip jos.

"Viskas gerai" pasakiau.

"Eik išsikrauti daiktus ir aš padarysiu tau arbatos" pasakė ji, nueidama į virtuvę. Užlipau laiptais į svečių kambarį. Praktiškai, tai palėpė, bet ji renovuota. Aš gretai susikroviau daiktus ir pasiėmiau savo telefoną. Parašiau Lottie ir Fizzy.

Aš: Sveikos, merginos! Aš jau atvykau. Laukiu nesulaukiu jus pamatyti. Pasakykit Phoebe ir Daisy, kad sakau joms labas.

Lottie: O dieve, tu čia!! Yay! Ar gali užeiti šiandien?

Fizzy: Ateik į svečius šįvakar, mes kursime laužą. Phoebe sako labas. Nežinau kur Daisy yra.

Aš: Gerai, ateisiu šįvakar. Laukiu nesulaukiu :)

Negaliu sulaukti, kol jas pamatysiu. Aš vis dar turiu pakabuką, kurį man davė Lottie. Aš nulipau laiptais į virtuvę, o Twister sekė mane uostinėdamas.

"Štai" močiutė pasakė, paduodama man puodelį arbatos. Jos skonis man priminė namus. Nors arbata ir nebuvo reikalinga, nes dabar vasara, vistiek ją gėriau.

"Tai... Kaip tas tavo vaikinas Brad?" Ji paklausė.

"Uh na mes um..gerai. Jei atvirai, su juo nekalbėjau nuo antradienio." Sušnibždėjau.

"Bella, šiandien šeštadienis" ji pasakė.

"Žinau"

"Galbūt jau laikas jį paleisti" močiutė pasakė. Nieko neatsakiau. Aš nukreipiau žvilgsnį į arbatą ir gėriau tyloje. Tada į virtuvę įėjo Dave.

"Sveika, Bella, tu jau čia! Malonu tave ir vėl matyti. Kaip laikosi mama?" Jis paklausė.

Dave apsikabino mane. "Gerai. Namuose buvo tylu. Mama gavo darbą ir dirbą visą dieną, tad kai grįžtu iš mokyklos aš viena namuose." Pasakiau jam. Tėtis mus paliko kai man buvo 5. Nuo to laiko aš jo nemačiau. Ir nenoriu jo matyti.

"Oh, Bella, ponas ir ponia Tomlinsonai ateis į svečius pasišnekučiuoti už 10 minučių." Pasakė močiutė.

"Gerai"

"Beto, jų sūnus ir jo draugai ateina taip pat" ar aš turėsiu būti su jais?

"Gerai. Aš einu paplaukioti" pasakiau ir atsistojau nuo stalo. Dave pastatė baseiną ir aš labai norėjau ten paplaukioti. Nuo 4 metų, aš plaukiojau varžybose. Kai man buvo 16, gavau traumą ir praleidau galimybę patekti į olimpines žaidynes. Aš buvau sužlugdyta. Mano svajonė nebuvo išpildyta. Močiutė palinksėjo. Aš apsirengiau savo maudymosi kostiumėlį ir nuėjau į galinį kiemą, kai išgirdau durų skambutį. Buvo karšta ir atrodė, kad baseinas pats kviečia mane maudytis. Aš nusiemiau rankšluostį nuo savęs ir parodžiau savo baltą bikinį.

-G

Stay / l.tWhere stories live. Discover now