Seven Bilirdi Sadece

103 18 7
                                    

Bak yine kanadı o yaram. Yine ağladım. Dayanamadım yazdım işte.
Sana değil Aşk'a ağladım bu sefer. Öyle bir yer etmişsin ki kalbimde gözlerim başkasına bakamıyor yere egilmesini emrediyor başıma. Ondan başkası haram diyor. Sanki sen değilmişsin gibi. Gelsen tutsan elimi izin verir miydi ki aklım. Kalbim diyemiyorum onun izne ihtiyacı yok zaten. Seni bir an görmeye dayanamayan yerinden fırlayacakmış gibi atana ben nasıl derim izin ver diye.
Ah sevdiceğim!
Sevsen ne olurdu ki sanki? Ya da ben unutsam. Artık unutmuşum ben zaten seni. Aşka aşık olmuşum verdiğin acıya aşık olmuşum.
Bir aşk ağlattı beni. Lamia ve Kenan aşkı... Onların sevgisiyle tekrar hatırladım seni. Kitabım da ıslandı. Soran olursa ne diyeceğim ben şimdi."unuttum, sevmiyorum" diyorum. İnanırlar mı bilmem ama zaten umursamıyorum artık.Ellerim gidiyor da gozyaslarima yakıyor parmaklarımı sanki.
Ah gönlümün en içerisi... isterim ki artık defterlerimden yazılarımdan hatırlayım seni. Ya sen? Sen de kalbinde hisseder misin o zaman beni? Bizimki de Dudaktan Kalbe olur mu? Dudaklarından kalbine inerken aşkımı hisseder de yanar mı yüreğin? Ben bittim sıra sende. Belki bir gün olur iner belki o aşk dudaklarından kalbine.
Yıkık bir şehir gibi şimdi kalbim. Bir şarkı düştü dilime seven bilir diye. Seven biliyor da aşkı, ya sevilen? Dilerim anlarsın be sevgili.

SOL ANAHTARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin