Holky někde jsem napsala že Madison je pět let ale to jsme nechtěla jsou jí jenom čtyři tak se omlouvám jestli jsem vás zmátla
O sedm dní později
Justin
Dnes jedeme domu. Těším se že uvidím Madison ale zase nechci z tohohle nádherného místa odjet. Zrovna snídáme a povídáme si. Máme už zabaleno za hodinu nám letí letadlo. Vlastně už ani nejsmev tom apartmánu jsme na veřejný snídani což je poprvý jinak jsme si snídaně dělali sami. Když jsme dojedli tak jsme šli na recepci kde jsme měli kufry. ,,Děkujeme" řekl jsem tý paní. ,,To my děkujeme že jste to tady navštívili" řekla a já jsem přikývl. Kufry nám dali do auta a mohli jsme vyjet. ,,Bude mi to tady chybět" řekla Bell a já přikývl. Dojeli jsme na letiště a šli rovnou do letadla protože už bylo připraveno. Tam jsme se převlíkli do pohodlnějšího protože budeme deset hodin v letadle a mohlo se letět.
Když jsme přiletěli do Californie bylo okolo půl čtvrté. Vystoupili jsme z letadla a šli ven. Tam se na nás nalepili papz ale naštěstí jsme jim utekli a jeli domů. Když jsme dojeli k baráku tak jsem se usmál na Bell a políbil jí ,,Děkuju moc" řekla ,,Nemáš zač lásko" řekl jsem a ona se usmála a vylezla. Taky jsem vylezl a kufry tam nechal a šli jsme k domu. Otevřel jsem dveře a vešli jsme dovnitř. Hodil jsem klíče na poličku a Bella si tam dala bundu ,,Jsme doma!" zařval jsem. Slyšel jsem vypísknutí a pak křik ,,Mamí, Tatí!" usmál jsem se a za chvíli tu byla Madison. Oba dva jsme si čupli a ona nám skočila do náruče ,,Chyběli jste mi" zašeptala ,,Ty nám taky princezno" řekl jsem a políbil jí do vlasů. ,,Já budu mít sourozence?" zeptala se ,,Jo budeš mít brášku nebo sestřičku" řekl jsem a ona přikývla. Vstali jsme a já si jí vzal na ruce a šli jsme do obýváku. Byli tam všichni ,,Nazdar" zařval Raen a jako první se postavil a objal nás. Potom nás objali všichni. Neviděl jsem tu Scootera a Selenu. ,,Tak povídejte" řekla mamka ,,Bylo to tam úžasný. Justin vybral největší hotel a nejdražší. Vlastně taky pro novomanželi. Opravdu nádhera a tolik zážitků. To jste určitě viděli v televizi. Jak jsme byli na tom skůtru a na tom paraseilingu. Nádhera" řekla ,,Jo to jsme viděli takže super?" řekla Yael ,,Jo to jsem ani sám nevěděl že to bude tak úžasný" řekl jsem. ,,A nějaký písničky Bell napsala si?" zeptal se Fredo ,,Jo right there a popular song s MIKOU to zazpívám" řekla. Ta popular song je o Lucy. Říkala že ve škole byla víc populárnější než ona a teď se to obrátilo takže je to o ní. Zjistili jsme že Lucy poslouchá její písničky takže si určitě poslechne i tuhle. I když je tam něco co se nestalo tak to tam napsala protože jsem jí pomohl. Já tak rád skládám písničky. ,,Jo máte jít do studia Sel" řekl Fredo po přečtení nějaké sms. ,,Proč?" zeptal jsem se. Pokrčil rameny. ,,Půjdem rovnou teď ne?" řekl jsem a Bell přikývla ,,Princezno půjdeš s námi?" zeptal jsem se Madison ,,Ne já si budu hrát s Grace" řekla a my jsme přikývli a šli ven. Vzal jsem klíče od jinýho auta a jeli jsme teď Kenny nemusí jet. Dojeli jsme ke studiu Bell a Sel a vešli jsme dovnitř. Nikdo tam nebyl byla tam tma. ,,Halo?" zavolal jsem. Najednou se rozsvítilo a já to viděl. Byla normální místnost ale visel tam plakát 'Mr. and Mrs. Bieber tour' wow. ,,Ahoj" vypískla Sel a objala Bellu a já objal Scootera a potom Sel. ,,Co to je?" zeptala se Bell a ukázala na plakát ,,Vaše tour!" vypískli oba dva jako malý děti ,,Prostě jsem přemýšlela jaký tour by bylo dobrý no a dívala jsem se na televizi a najednou se tam objevila reportáž o vás a říkali tam Mr. and Mrs. Bieber na Hawai. Tak mi cvaklo a prostě vaše tour by mohlo by se jmenovat takhle." řekla ,,Je to super!" řekl jsem ,,No a kdyby jste to chtěli tak by si Bell musela máknout. Začala by to za měsíc protože všechno jsme už se Scooterem udělali ale ty nemáš moc písniček takže máš Break free, Problem, Santa Tell me, pak budeš mít s tim MIKOU pak Right there no to je pět písniček Justin by ti s textem pomohl." řekla ,,Já už mám hodně nápadů" řekla Bell ,,Tak dobře tak zkus teda něco vymyslet klipy budeme dělat v průběhu tour jinak to nahrajeme a zítra máte rozhovor s Ryanem Secretem oba dva" řekla Sel a my jsme přikývli. Ještě jsme s nima chvíli povídali a pak jeli domů. Tam už nikdo nebyl jenom Kate s Madison ,,Můžeš jít Kate" řekl jsem a ona přikývla a odešla. Dívali jsme se na pohádku a pak jsme šli spát. Byl jsem hodně unavený.
Ráno jsme se s Bell probudili na stejno. Vstali jsme a oblíkli se. Udělali ranní hygienu a šli dolů. Za hodinu máme být u Ryana. Objali jsme Maddie a nasnídali se. Když byl čas tak jsme jeli na místo. Když jsme tam dojeli tak jsme šli nahoru a čekali byla tam už Sel. Scooter dnes prej nedojde. Objevilo se on Air a na nás se zaměřili kamery a přišel Ryan ,,Takže ahoj tady Ryan Secret a vítám vás u dalšího interview s Justinem Bieberem a Bellou Pal-Bieber" řekl chtěl říct Palwin ale pak řekl Bieber ,,Ahoj" řekli jsme oba dva ,,Ježiši takový nezvyk ti Bello říkat Bieber" řekl Ryan ,,Já si na to taky ještě moc nezvykám ale už to jde" řekla ,,Všichni řešili jestli si pořád Bella Palwin nebo ses vzdala toho jména a vzala sis příjmení tady Justina" řekl ,,No já jsem pořád Bella Palwin ale jenom na koncertech a jak to říct prostě když bude něco jako z mýho života hvězdy tak používám Bella Palwin jako že třeba dnes bude vystupovat Bella Palwin tak takhle to je. Ale normálně nosím Bieber jako v soukromí třeba táhmle je Bella Bieber tak to jo. Snad to chápete prostě jsem Bella Palwin Bieber" řekla ,,Jo jasně a co ty říkáš na to Justine že máš takhle hezkou manželku?" zeptal se ,,Boží pocit mít někoho ským jste šťastní a prostě bez problému. A hlavně teď je Bell celá moje samozřejmě byla vždy ale teď nás spojuje to manželství a tyhle prstýnky takže od sebe budeme jenom když se podepíše papír o rozvod jinak bude pořád můj majetek a já doufám že se ten papír k nám nikdy nedostane" řekl jsem a ukázal svůj prstýnek a Bell. Podíval jsem se na Bell utírala si slzu ,,Bože teď jsem strašně citlivá co ve mě roste další Bieber" řekla Bella a zasmála se i se slzami. Všichni taky. Objal jsem jí a políbil do vlasů. ,,Jo vlastně další Bieber na to jsem úplně zapomněl není to moc vidět že si těhotná" řekl ,,No já jsem ve druhým měsíci" řekla a ještě si utřela oči aby je neměla od řasenky ,,Jo a co si myslíte že budete mít nebo co by jste chtěli mít?" zeptal se ,,Syna. Samozřejmě jsem rád že mám Madison to je moje malinká princeznička. A kdyby se narodila další holka nevadilo by mi to ale prostě chtěl bych syna. A hlavně nějaký kluk by neuškodil přece by holky měli nademnou převahu" řekl jsem a všichni se začali smát. ,,A co tour bude nějaký?" zeptal se ,,Ano bude za měsíc ale neřekneme jak se jmenuje to se zjistí asi za týden to bude vědět celý svět" řekl jsem ,,Aha tak to se mají fanoušci na co těšit a budete ho mít spolu?",,Jo" ,,A co procestujete?" ,,Budeme se snažit celý svět i když to nepůjde ale třeba i Filipíny a tak kde to potřebují nějak pomoc" bavili jsme se asi půl hodiny a pak se skončilo. ,,Takže děkujeme Justinovi Bieberovi a Belle Bieber chtěli by jste ještě něco vzkázat fanouškům máme poslední minutu" řekl ,,Milujeme vás" řekli jsme oba dva s Bell a pak se kamera vypnula. Objali jsme se s Ryanem a já si sním dal ťukes a pak jsme odešli. Mám strašně rád svůj život.
Takže holky 95 reads, 18 vote a pořád to nechávám na 2 komenty. Tak se snažte.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...