-Престани!-извиках ядосано аз гледайки Вили.
-Няма!-изплези ми се тя.
-Ох боже да ти......
-Не обиждай сестра си Маги!-прекъсна ме майка ми.
-Какво!? Та аз дори не...
Преди дори да довърша вратата на Института се отвори с трясък и всички в стаята замълчаха.
Хей! Аз съм Маги и съм ,,сянка ,,.Какво представяне само...След като никой си няма и на идея какво казах ...нека да започна отначало.Преди много... много години Бой е създал Земята и ангелите които да я пазят.Всичко било ,,окей,, докато оня идиот – Луцифер не се издънил и Бог го изпратил в Ада .Изгнанника обаче имал деца които смятал да отгледа така че един ден те да станат достатъчно силни за да унищожат Земята.Бог ги наименувал ,,сенки,,.С течението на времето всичките му деца биват убити от ,,ловци на демони,,...Добре де не всички.Аз някакси съм оживяла...Странното е че никой не знае как или защо съм жива.Нито пък аз.Но от Института ме намериха и когато казаха на Бог за мен имах два избора да умра ... или да стана ,,ловец на демони,,.Е факта че ви разказвам това 5 години след случката сам по себе си говори какво съм избрала.Института е мястото където живеят ,,ловците на демони,,.Сигурна съм че може да се досетите каква им е работата.Плюс това те са полуангели което не ми помога със ,,сприятеляването,,.Все пак баща ми бе Сатаната.Нищо че той дори няма и най-малка представа че съществувам.Едно семейство ,,ловци,, ме осиновиха и започнах наново.До колкото бе възможно де.Сега съм на 18 и животът ми е ....е... жива съм...това е нещо.Всеки ден едно и също събуждане,ядене,убиване на демони,ядене,сън.Повтаря се отново и отново и отново....Не че се оплаквам ...Добре де може би малко...
Всички се спогледаха уплашено,а през огромната врата влязоха 5 демона.Човек спокойно можеше да ги помисли обикновени момчета, но не и ловец на демони.Доведената ми сестра изпищя и се качи по стълбите.(Все пак тя още не бе обучена).Аз взех лъка си и застанах по близо до баща ми и майка ми.
-Я виж ти....!?Какво си имаме тук?-започна момчето с къдравата коса.
Сериозно!?,,Я виж ти!?,, колко оригинално!-помислих си аз.
-Е...!Явно е вярно...-усмихна се чернокосият-Принцеската на Ада живее с полу-ангели...-засмя се той-Кой би предположил?
Чакай,чакай малко.Този откъде ме познава?Погледнах въпросително към ,,баща ми,,.Той ме забеляза, но вместо да обясни ситуацията се обърна към демоните.
-Демоните нямат място тук!-извика той.
-Стига бе!-съркастично се усмихна русокосият-Кой да помисли че ,,демони,, не са желани в къща на ,,ловци на демони,,!-засмя се.
-Защо сте тук!?-,,майка ми,, проговори видимо объркана.
-Стоунс...?Май не си съобщил новините на семейството а ?-попита подигравателно момчето с кафява коса и сини очи.
Аз и ,,майка ми,, се спогледахме учудено.Чернокоското се усмихна широко при нашата реакция.
-Луцифер знае за дъщеря си....-започна той надменно-И си я иска обратно.
-Тя не е негова!-изсиска ,,баща ми,,.
-Човече... ние сме тук...за да си свършим работата а тя е да вземем малката принцеска-усмихна се момчето с кафява коса-Може да стане по-добрия.... или.... по-лошия начин.Ти избираш!-
-Млъквай, Лиам!-извика ,,баща ми,, .....
Е какво мислите?
ПС:Сори ако има грешки ...
YOU ARE READING
Чакай , чакай какво!?(Niall Horan fanfic)
FanfictionХей! Аз съм Маги и съм ,,сянка ,,.Какво представяне само...След като никой си няма и на идея какво казах ...нека да започна отначало.Преди много... много години Бой е създал Земята и ангелите които да я пазят.Всичко било ,,окей,, докато оня идиот –...