Capitolul 1

236 16 11
                                    

Ma trezesc de dimineata,dar stai?Ce dimineata?E ora 12:37 si eu as mai fi dormit daca mama nu m-ar fi trezit.Cica vrea sa imi faca cunostinta cu cineva.Imi fac un dus,ma spal pe dinti si ma imbrac.Cobor scarile si o vad pe mama stand pe canapea cu un baiat blond cu niste ochi albastrii ca oceanul si foarte frumos ce e drept.
-Scumpo,ai coborat in sfarsit.Haide,apropie-te.
M-am apropiat si m-am asezat langa mama,inca scanandu-l pe baiatul din fata mea.Ce cauta el aici?
-Draga mea,stii eu o sa plec o vreme cu afacerile in Italia,si nu vreau sa te las singura.Asa ca l-am angajat pe Luke ca sa te supravegheze si sa aiba grija de tine.
-Ce?!Mi-ai angajat un baiat pe post de dadaca?Cati ani crezi ca am mama?8,9?Ahr!
Am oftat trantindu-ma din nou pe canapea.Ce e in capul ei?Un baiat?Ce dracu' are in capul ala femeia asta?Ma lasa singura cu un baiat?Daca ma violeaza?Daca ma omoara?
-Scumpo,nu fi asa...Oricum eu o sa plec maine.Nu mai ai ce face.Acum scuzati-ma ma duc sa imi pregatesc bagajele.Emma,te rog sa faci cunostinta cu Luke si sa va imprieteniti.-spune mama urcand pe scari-
Oftez exasperata privindu-l pe tipul din dreapta mea care ranjea.De ce ranjeste?
-Deci te tine o sa am grija.Credeam ca o sa stau cu o fetita de 8 ani.Dar acum o sa fie mai distractiv.
-C-ce vrei sa spui?
-Vreau sa spun ca acum,nu cred ca o sa mai stau doar pentru bani.-spune soptindu-mi la ureche in timp ce mana lui se plimba pe coapsa mea stanga-
-Esti un nenorocit!Ia mana de pe mine!O sa ii spun mamei! (Phineas si Ferb :)) )
-Si ce o sa-i spui?Ca dadaca ta se da la tine?Crezi ca o sa te creada?
Spune el,apropiindu-se de mine.In momentul acela mama iese din camera,scapandu-ma de primejdie.
-Mi-am uitat telefonul.Copii,cum va intelegeti?
-Foarte bine,doamna Brown.
Spune Luke cu o fata inocenta care ma face sa vomit.
-Mama,hai sa te ajut la impachetat!
-Asa repede vrei sa plec?
Spune mama chicotind.Eu doar imi dau ochii peste cap si urc sus in camera ei.Adevarul este ca incerc sa scap de Luke.Nu as vrea ca mama sa plece si sa raman cu obsedatul asta!Am si eu iubit.Si il iubesc foarte mult.
*****
Venise si a doua zi.Era ora 13:40.Am conduso pe mama la aeroport impreuna cu Calum si mi-am luat ramas bun de la ea,ce e drept am si plans.Dupa ce am plecat de la aeroport Calum m-a condus acasa.Nu mai putea sta cu mine pentru ca este ocupat.Nu ma indoiesc de el,pentru ca am incredere in el.Ma asez pe canapea si pornesc televizorul.Dadaca mea trebuie sa apara.Imi iau telefonul si incep sa ma joc Candy Crush.
Dupa jumatate de ora isi face aparitia si dadaca mea.Era imbracat intr-o pereche de blugi rupti,un tricou negru si niste tenesi.Era chiar frumos si sexy.Stai,la ce ma gandesc eu?!Am iubit!
-Hei,la ce te gandesti?La mine?
Spune el fluturand o mana in fata mea razand.
-Ai vrea tu!
Spun eu ridicandu-ma de pe canapea si urcand in camera mea.
-Aa,deci actiunea vrei sa se petreaca in camera ta baby?
-Ce?
Intreb eu nedumerita.Acesta isi da ochii peste cap si spune:
-Vrei sa neo tragem in camera ta?
-Ce?Nu!Scarbos!Eu am iubit!
-Nu pentru mult timp.
Mi-am dat ochii peste cap si am urcat in camera mea,bineinteles ca Luke m-a urmarit.
-Ce dracu mai vrei?
-Vroiam sa iti spun sa fi la ora 19:00 acasa,in caz ca pleci.

So,prima mea poveste la propriu.Sper sa va placa si sa o cititi si in continuare.Cat despre next voi incerca sa pun cat mai des.
Xoxo

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dădaca*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum