11.Bölüm:Katil

41.8K 2K 114
                                    

Multimedya:Toygar
Playlist:Teoman-Zakkum:Zehr-i Zakkum

Vote vermeyi lütfen unutmayın.

Toygar'a iyice yapışmış bir vaziyette duruyordum. Kafamı Toygar'ın kulağına doğru kaldırıp sadece onun duyacağı şekilde konuştum.

"Senin üzerini aramazlar. Sen benim kız arkadaşım olarak içeri gireceksin.

Sesimi kalınlaştırıp Toygar'ı yansıladım, Toygar'sa sinirli bakışlarını bana fırlattı. Adamlardan birisi elini Toygar'ın omzuna koyduğu gibi Toygar ani bir hareketle adamın kolunu tutup kıvırdı. Diğer adamda benim yanıma gelip Toygar'ın yanından beni çekti. Dikkat çekmemek için elimi bile kaldırıp karşı gelemiyordum. Toygar kolunu kıvırdığı adamı itekleyip beni tutan adama yapıştı ve dişlerinin arasından konuşmaya başladı.

"Rıza köpeklerini üstümüzden çek.

Toygar diğer adamıda kenara atıp beni tekrardan yanına çekti. Bende zayıf çaresiz kız arkadaşı oynuyordum. Göbekli kel adam Rıza, ellerini kaldırıp adamlarına dur işaretini verdi.

"Tamam Toygar'ım sakin ol. Kızına kimse dokunmuyor.

Rıza'nın sözleriyle yüreğime sular serpilmişti. Toygar elimi tuturak Rıza'ya doğru ilerlemeye başladık. Tam Rıza'nın yanına geldiğimizde telefonumun sesi depoyu doldurduk. Rıza'ya mahcup bir şekilde gülümseyip aptal kız arkadaş rolüme iyice büründüm.

"Ayy çok özür dilerim." Telefonu cebimden çıkarıp arayana baktım. Arayanı okuduğum an telaşlanmış gibi yaptım. "Ya aşkısı bunu açmazsam olmaz. Senin yüzünden kızlarla dedikodu gecemi kaçırdım zaten. Şimdi kızlara cevap vermezsem bana trip atarlar yaaa...

Ağzımı yaya konuşmuştum. Rıza'nın suratını buruşturduğunu ve Toygar' Allah yardımcın olsun birader bakışlarını attığını gördüm. Toygar'sa kafasını sallayıp gitmemi onayladı. Toygar'ın gözlerinden iyi iş çıkardığımı anlıyordum. Aferim kızım doğru yoldayım.

"Bebeğiiiiimm kusura bakmayın yaaa... Toygar'cık bana süpriz yapacakmış sizi ekmek zorunda kaldım yaaa...

Rıza ve Toygar'a arkamı dönüp deponun adamlardan uzak ucuna ilerlemeye başladım. Olabildiğimce yılışık, tiki kızı oynuyordum. Deponun ucuna geldiğimde telefonda Toygar'ın adamlarından, sağ kolu Murat'ın sesi kulaklarımda yankılandı.

"Kaç kişiler Asi?

"Bebeğim 10'da gelsem olmaz mı?

"Tamam 10 adam. Bende bizim adamları hazırlıyorum. Telefonu kapama açık bırak. Arabaları depodan yaklaşık 1 kilometre uzağa durdurduk. Depoyu gördük 5 dakika içinde giriyoruz.

"Tamam bebeşim 10'da görüşürüz. Mucuk mucuk, bay.

Telefonu kapamada cebime tıkıştırdım. Rıza'nın arkasına bana dönüktü ve Toygar'sa tam yüzü bana dönüm şekilde karşımdaydı. İkiside masanın üzerindeki çantaları açmışlar Toygar paraları, Rıza'da uyuşturucuları sergiliyordu. Toygar'la gözgöze geldim ve kafamı tamam anlamında salladım.

"En iyi müşterim sensin Toygar. Tekrar beklerim. Güle güle kullan.

Rıza para çantasını kendine fekip uyuşturucuları Toygar'a itekledi. Toygar sessizce kafasını sallayıp onayladı. Toygar bir işi yaparken gerçekten çok sessiz ve ürkütücü görünüyordu. Biran Toygar'ın gücünü kıskandım. Deponun dışından köpek sesleri gelmeye başlamıştı. Bizimkiler gelmiş olmalıydı. Rıza ve adamları hemen silahlarına davrandılar. Silahlar açıga çıktığında bizimkilerde Murat başta olmak üzere depoya silahlarıyla dalmıştı. Rıza sinirle silahını Toygar'ın anlına dayadı. Kimsenin takmadığı ben, elimi belime atıp çaktırmadan hançeri çıkardım. Sessizce Rıza'nın arkasına yanaştım ve Toygar'a öpücük fırlattım.

Asi Koruma (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin