Το ξυπνητήρι χτυπά και η ρουτίνα που κάνω κάθε πρωί επαναλαμβάνεται, πέντε φορές την εβδομάδα. Το κλείνω και σηκώνομαι από το κρεβάτι, κάθομαι λίγα λεπτά μπροστά από την ντουλάπα γιατί δεν ξέρω τι ρούχα να βάλω.
Αφού αποφασίσω, ντύνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο. Χτενίζω το καστανό, μακρύ κυματιστό μαλλί μου και βάφομαι ελαφρά. Βάζω ένα απαλό, όχι πολύ έντονο κόκκινο κραγιόν στα χείλη μου και κατευθύνομαι στο δωμάτιο της μικρής μου αδερφής.
Την ξυπνάω για να ετοιμαστεί μέχρι να ετοιμάσω το κολατσιό της για το σχολείο. Λίγα λεπτά αργότερα βλέπω την μικρή μου αδερφή να έρχεται και αφού πιει το γάλα που έχω βάλει σε ένα ποτήρι, παίρνουμε και οι δύο την σχολική μας τσάντα στον ώμο πριν βγούμε από το σπίτι.
...
Αφήνω την μικρή μου αδερφή στο σχολείο και έτσι παίρνω τον δρόμο για το δικό μου. Καθώς περπατώ συναντώ τον κολλητή μου όπως κάθε πρωί και πατάμε το πόδι μαζί στο προαύλιο του σχολείου.
Σχεδόν οι περισσότεροι μας χαιρετάνε μιας και είμαστε από τα δημοφιλές παιδιά. Προχωράμε στον διάδρομο του κτηρίου και κατευθυνόμαστε στην τάξη μας. Μπαίνουμε στην τάξη και καθόμαστε στο τρίτο θρανίο στην μεριά του παραθύρου. Από πίσω μας κάθεται ο κολλητός μου μαζί με τον κολλητό του, ο οποίος μας ενοχλεί αφάνταστα κατά την διάρκεια του μαθήματος.
"Μπορείς να σταματήσεις?" του λέει η Bella εκνευρισμένα και το μόνο που κάνουν είναι να γελάσουν.
"Bella θα μπορούσες να συγκεντρωθείς στο μάθημα και να σταματήσεις να συζητάς με τους συμμαθητές σου?" της φωνάζει η καθηγήτρια και η Bella απλά ρολάρει αδιάφορα τα μάτια της πριν γυρίσει μπροστά.
Τα αγόρια από πίσω αρχίζουν να πειράζουν εμένα και σταματούν να πειράζουν την Bella. Ο ένας αρχίζει να παίζει με τα μαλλιά μου, ενώ ο άλλος αρχίζει να πετά χαρτάκια στο θρανίο μας, κάνοντας την Bella να νευριάσει περισσότερο.
"Σταμάτα επιτέλους." Φωνάζει και όλοι γυρνάνε και μας κοιτάνε όπως και η καθηγήτρια.
Τα δύο αγόρια πίσω γελάνε και δεν αργεί να τους διώξει από το μάθημα της. Η υπόλοιπη ώρα περνά ήσυχα, όπως και οι επόμενες μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Βάζω τα βιβλία στην τσάντα και βγαίνω από την τάξη μαζί με την Bella.
Επιτέλους Παρασκευή.
"Θα πας να πάρεις την Elina?" με ρωτάει η Bella.
"Ναι, εσύ τι ώρα θα έρθεις για να βγούμε?"
"Λέω να έρθω μαζί σου από τώρα τι λες?"
"Κανένα πρόβλημα." απαντάω.
"Που θα πάτε?" Ρωτάει ο κολλητός μου και ακουμπάει το χέρι του στον ώμο μου.
"Όπου θέλουμε." απαντάει η Bella και γελάει.
"Και εμείς θέλουμε να έρθουμε εκεί που θέλετε να πάτε." λέει ο Harry και γελάμε όλοι μαζί.
"Θα βγούμε το βράδυ σε ένα μπαρ." τους ενημερώνω.
"Ωραία τα λέμε της δέκα. Θα περάσουμε να σας πάρουμε." μας ειδοποιεί ο Liam και αφού μας αγκαλιάσει φεύγει μαζί με τον Harry.
"Είναι κάτι ώρες που μου σπάει τα νεύρα ο Harry." παραπονιέται η Bella και γελάω.
"Ναι έχεις δίκαιο." της απαντώ καθώς μπαίνουμε στο σχολείο της δεκάχρονης αδερφής μου.
Περπατάμε μέχρι την αίθουσα που έχει μάθημα και περιμένουμε αυτά τα πέντε λεπτά έξω από την πόρτα μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Ο ήχος του κουδουνιού ακούγεται και τα πρώτα παιδιά βγαίνουν. Μπαίνω μέσα στην τάξη για να πάρω την Elina, όπως το έχει συνηθίσει. Κλείνει την τσάντα της και καθώς περνάμε μπροστά από την έδρα χαιρετάει τον δάσκαλο της.
"Καλό μεσημέρι κύριε Horan." λέει γεμάτο χαρά που ποτέ δεν μπορώ να καταλάβω που την βρίσκει όταν έχει σχολείο.
"Καλό μεσημέρι και σε εσένα Elina." Την χαιρετάει καθώς σηκώνει το κεφάλι του και την χαμογελάει, ενώ μετά παρατηρώ πως τον βλέπω πρώτη φορά εδώ πέρα.
Βγαίνουμε από την αίθουσα και παίρνουμε τον δρόμο για το σπίτι. Ανοίγω την πόρτα και αφού αφήσουμε τα πράγματα μας πηγαίνουμε στην κουζίνα. Καθόμαστε στο τραπέζι, όπου η μητέρα μου έχει ετοιμάσει καρμπονάρα το αγαπημένο φαγητό της Bella.
"Ήταν τέλειο." λέει η Bella μόλις τελειώσει και σκουπίσει τα χέρια της.
"Πώς ήταν το σχολείο σήμερα Elina?" Ρωτάει η μαμά μου την μικρή, η οποία δεν αργεί να πει τα νέα.
"Έχουμε ένα καινούριο δάσκαλο στα αγγλικά και τα μαθηματικά τον κύριο Horan και είναι πολύ καλός, λέει όλο αστεία στην τάξη. Επίσης μας είπε ότι ήθελε να κάνει μάθημα σε μικρά παιδιά γιατί όλο δίδασκε βιολογία σε μεγαλύτερα παιδιά." λέει και την ώρα που εξηγεί κάθομαι και την ακούω προσεκτικά.
Δεν πρόσεξα καν την εμφάνιση του, αλλά δεν σημαίνει πως δεν θα τον ξαναδώ.
.
.
.
.
.Την έχω γράψει σε μια ομάδα στο Facebook, δεν ξέρω αν την έχει διαβάσει κάποια από εσάς.
Υ.Γ Λογικά θα μπαίνει καθημερινά κεφάλαιο έπεσε την έχω τελειωμένη. ❤
Vote & Comment please ❤
YOU ARE READING
The Teacher of my Sister! ~Niall Horan Greek~ {ENDED}
Fanfiction"Δεν γίνεται." "Αφού το θέλουμε και οι δυο." "Δεν γίνεται είσαι ο δάσκαλος της αδερφής μου." "Μα Madi." "Όχι." ⚠ Do not copy the story ⚠ Υ.Γ το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από @LovinYouSoHard