Chapter 3
(Louis POV)
Turėjome pertrauką įrašinėjimui ir aš pasikviečiau vaikinus į savo namus. Dvi dienas mes nieko neveikėme, tik žaidėme vaizdo žaidimus ir valgėme. Mano mama ėjo pas kaimynus ir pakvietė mus kartu, nes jie turi baseiną. Įlindome į savo maudymosi šortus, šlepetes ir marškinėlius. Ėjome su mama ir jos drauge ir ji parodė mums baseiną. Mes nebuvome vieni. Ten sedėjo mergina įdėjusi kojas į vandenį. Jos plaukai buvo surišti į netvarkingą kuoduką. Jos kūnas tobulas, o veidas labai gražus. Ji pažiūrėjo į viršų kai išgirdo mus.
"Labas, atsiprašau. Aš Ruth'os anūkė" ji pasakė tobulai su šiokiu tokiu britišku akcentu.
"Sveika, mano mama turbūt draugės su tavo močiute" atsakiau.
"Taigi, kokie jūsų vardai?" Ji paklausė.
Zayn atsakė "Aš Zayn, čia Harry, Liam, Niall ir Louis". Ji pažiūrėjo į mane kai Zayn pasakė mano vardą. Ji paraudo ir pažiūrėjo į apačią.
"Ar planuojate maudytis?" Ji paklausė.
"Taip, ar neprieštarautum, jei prisijungtume prie tavęs?" Aš paklausiau ir padėjau rankšluostį ant kėdės.
"Žinoma ne, ateikit." Ji pasakė.
"Gal norit pažaisti žaidimą? Kaip lenktynės?" Pasiūlė Liam. Mes visi sutikome. Harry pasirinko plaukti prieš Liam, Zayn pasirinko Niall, taigi man liko mergina.
"Koks tavo vardas, mieloji?" Paklausė Harry merginos.
"Oh, aš Bella" atsakė ji. Nusiėmiau savo marškinėlius ir prisiekiu ji pažiūrėjo į mane ir žavėjosi. Aš mirktelėjau sau.
"Pasiruošęs" ji paklausė manęs.
"Taip" atsakiau.
"Gerai, Bella ir Louis, atsistokit ant krašto. Pasakysiu kada" pasakė Liam. Atsistojome ant krašto ir laukėmė kol Liam sušuks.
"Oh" jis pasakė. "Aš plaukiau varžybose kai man buvo 13 metų" pasakė Bella pasakė mirktelėdama.
"Palauk ką?" Paklausiau.
"Jau!" Surėkė Liam.
Ji įšoko į vandenį. "Huh?" Aš pasakiau ir taip pat įšokau. Ji buvo kaip kulka. Toli gražu ji aplenkė mane. Ji išlipo pirma.
"Gerai padirbėjai, Louis"
"Ačiū"
Niall nugalėjo Zayn ir Liam nugalėjo Harry. Bet Aš į tai nekreipiau dėmesio. Aš tiesiog žiūrėjau į Bella. Mes visi įlipome į baseina ir tiesiog kalbėjome.
"Taigi, Bella, ar turi vaikiną?" Harry paklausė. Ne. Ne. Ne. Ne. Harry negaus dar vienos marginos. Jis pažiūrėjo žemyn.
"Um taip, jo vardas Brad. " ji pasakė švelniai. Ką?
"Bet nuoširdžiai aš nemanau, kad noriu būti jo mergina. Jis yr pikčiurna ir savanaudis. Ir visada mane vadina negražia" jis pasakė. Aš pasijutau blogai. Kodėl kažkas taip sako?
"Aš manau tu nuostabi, Bella" sušnabždėjau taip tyliai, kad niekas manęs negirdėtų. Ir niekas negirdėjo.
Pagaliau išverčiau :DDD
*Nouis*