19 . Bölüm

139 13 0
                                    

5 yıl sonra 

Tiniden 

'' Hayır . '' dedim Estrellaya bir kez daha . Estrellanın doğum günü yaklaşmıştı ve arkadaşlarını davet edebileceği bir doğum günü partisi istiyordu . Artık on üç yaşına gelmişti ve bir hediye ve bir pasta ile kutlanan doğum günü istemiyordu . 

'' Neden anne ? Neden ? Neden doğum günü partisi yapmama  izin vermiyorsun ? Neden doğum günümü kutlayamıyorum ? Ben doğum günümü kutlamak istiyorum ve sen nedensiz bir şekilde bana izin vermiyorsun diye bunu yapmayacak değilim . '' 

Estrella bunları söylediğinde üzülsem de belli etmedim . Çünkü bilmiyordu . Babasının öldüğünü bilse de öldüğü tarihi bilmiyordu . Bunu ona söylememe nedenim doğum gününde üzülmesini engellemekti . Ama bunu bilmediği sürece böyle davranmaya devam edecekse artık öğrenme zamanı gelmişti . 

'' Nedenini mi öğrenmek istiyorsun ? O zaman gel benimle . '' dedim ve kapıya yöneldim . O da peşimden geldi . İlk başlarda sessiz bir şekilde ilerledik . Sonra Estrella '' Nereye gidiyoruz ? Neden doğum günümü kutlayamama nedenimi hemen söylemiyorsun ? '' 

'' Çünkü nedenini sana göstermek istiyorum . '' dedim ve sustum .  O da başka bir şey söylemedi . 

İstediğim yere geldiğimizde durdum . Geldiğimiz yer mezarlıktı . Mezarların arasından geçtik ve Jorgenin mezarının yanına geldik . Buraya çok sık gelmiyordum . Eskinden burada çok fazla gelirdim ama artık yılda bir ya da iki kez geliyordum . Buradaki hüzünlü hava ağır gelmeye başlamıştı bana . 

Ben bunları düşünürken Estrella da babasının mezarını ve mezar taşını inceliyordu . Ölüm tarihini gördüğünde şaşırmıştı . 

'' Bu benim doğum tarihim değil mi ? ''

'' Evet , öyle baban senin doğduğun gün öldü . '' 

'' Bu yüzden mi doğum günümü kutlamama izin vermiyorsun . '' 

'' Evet çünkü senin doğum günün babanı en çok özlediğim gün . Babanın en çok yanımda olmasını istediğim gün . En çok üzüldüğüm gün . Ben de sana küçükken güzel partiler düzenlemek isterdim . Arkadaşlarınla oynayıp eğlenmeni . Ama böyle bir günde eğlenemezdim bunu biliyordum . Senin de eğlenceni bozmak istemiyordum . Bu yüzden sadece ikimizin olduğu bir kutlama yapmanın iyi olacağını düşünmüştüm . Şimdi sen büyüdün . Her şeyin üstünden çok uzun zaman geçti ama yine de üzülüyorum . Hala senin doğum günü partinde eğlenmek için hazır değilim . İstersen bir parti yapabilirsin ama ben buna katılamam . Sen eğlenirken ben evde tek  başıma otururum . Ama sen yanımdayken kendimi daha iyi hissediyorum . Sen yanımdayken kısa bir süreliğine her şeyi unutuyorum . Senin için her şeyi tamamen unutmak istiyorum ama unutamıyorum . Yaşadıklarımızı unutsam bile birlikte geçirdiğimiz yıllardan sonra ona olan aşkımı unutamam . Bizim aşkımız unutulmaz . '' 

Sözlerimi bitirdiğimde ağladığımı fark ettim . Bu sırada  Estrella bana sarıldı . 

'' Merak etme , anneciğim . Ben hep senin yanında olacağım . Babamı unutmanı istemiyorum senden . Doğum günümde arkadaşlarım yanımda olmasa da olur . Sen yanımda ol yeter . '' 


Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin