/Season 2- Part 26- Omg Zayn !/

829 66 7
                                    

Za pocetak hvala vam na 10K readsa. Jako sam sretna zbog toga i sretna sam zbog cinjenice da ovo moje gluposti neko uopce cita. Znaaci hvala vam . Ostavite mi linkove svojih prica ukomentarima ili one koje vam se svidjaju.. Ili samo imena njih. Uglavnom komentirajte.

Emma's P.O.V.
Ja: Oh Zayn odkud tebe
Z: Zar ne bi mogao doci i posjetiti svoju najbolju drugaricu
Ja: Da Zayn al stvari nisu kao prije sto su bile... ja ... ne zivim vise sama
Z: Kako ?
H: Emma ko je t... - ostatak recenice je ostao neizrecen. Sa Zaynom sam jedino bila u kontaktu. Mislim bila sam sa Perrie ali Zayn...
H: Sta radis ovdje ? - rekao je jako glasno
Z: Dasao sam posjetiti jedinu osobu koja me jedina nije zaboravila nakon svega.
H: Ali zar se nisi preselio u Irsku ?
Z: Jesam... da.. otisao sam tamo. Znam da je neocekivano ali da.. Sada sam dosao posjetiti Emmu i Darcy al vidim da smetam pa..
Ja: Daj Zayn udji molim te
Z: Emma ne zelim tebi probleme stvarati.
D: Zaaaaayn . Mama nisi mi rekla za Zayna
Ja: Darcy , Zayn je upravo stigao
D: Daaaj Zayn udji
Z: Okej okej
Usao je i sjeo u dnevnu sobu. Sa Darcy je citao neku bajku. Harry nikada nije bio tako s njom. Uvijek bi joj kupovao skupe igracke ali nikad se nije posebno igrao s njom.
Dok joj je Zayn pricao ona je vjerovatno zaspala. Uzeo je i odnio u njenu sobu. Harry vec dva sata ne ispusta mobitel iz ruku. Ne shvata sta se desava oko njega ili vise izgled da ga ne zanima.

Harry's P.O.V
Dopisujem se sa Blue. Zabavna je cura. Zamolila me je da dodjem do obliznjeg kafica pa cemo ici u setnju. Zasto da ne ? Na tu pomisao sam se nasmijao.
E: Harry zasto se smjeskas ?
Ja: Ma nesto sam procitao... Nista bitno.
Ovaj moram nesto obaviti u gradu. Vratim se brzo
E: Ali Harry...
To je ono sto sam zadnje cuo. Zasto mi ne da da disem. Ugh.

Emma's P.O.V.
Izasao je. Ne znam sta mu je. Nisam se udala zbog njega ali on tako da radi ? Mislim da mi je najbolje biti sama.
Z: Emma nesto si zamisljena
Ja: Ma ne.. nisam primijetila da si tu
Z: Znas ... prekinuo sam sa Perrie. Jednostavno nije islo.
Ja: Ah zao mi je..
Z: Nema ti sto biti. U dobrim smo odnosima ali njena turneja... Ubija nas. Kada bude imala dugu pauzu razmislit cemo o mogucnosti da se pomirimo.
Ja: Nadam se da ce sve biti ok
Z: Mmm da.. A gdje je Harry
Ja: Izasao je negdje.
Z: Emma vidim da sve nije uredu. Sta se dogadja ? Nisam slijep?
Ja: Ne znam.. nekako.. drugaciji je odkako je izasao iz bolnice. Boli me njegovo ponasanje.
Z: Ne znam stvarno Emma. Nisam s njim bio jako dugo u kontaktu.
Ja: Okej je
D: Maaaamaa
Ja: Oh Darcy zar vec
D: Jednostavno mi se ne spava- dosla je i sjela mi u krilo
Z: Emma . Ja idem do prijatelja. Mozda i prespavam tako da vidimo se.
Ja: Cao Zayn
D: A mama ?
Ja: Reci duso
D: Zasto se tata nikad ne igra sa mnom kao Zayn. Nikada se ne zeli igrati..
Ja: Pitaj njega aa sada idemo na pranje zubica i spavanje.
D: Noc mama
Ja: Noc ljubavi

4 sata kasnije

Proslo je jedan iza ponoci. Harry se joa nije vratio. Ja ne mogu zaspati. Ne znam zasto. Sjedim u dnevnoj sobi i gledam film. Cuje se otvaranje vrata i tiho hodanje.
H: Emma ?.Ne spavas ?
Ja: Ne mogu. A gdje si ti do sad ?
H: Imao sam obaveza u studiju
Ja: A ostali decki ? Oni su svi kuci ?
H: Okej.. otisao sam sa prijateljem na pice i to je sve. Ne duri se odmah
Ja: Okej. Samo se sjeti da imas dijete. Danas me je pitala zasto se nikad ne igras s njom. Uskoro ce joj 4 godine. Treba joj otac.
H: Sta joj fali ?
Ja: Shvati da nije sve u novcu Harry. Ne fale joj igracke nego ti. I da. Veceras ces sam spavati u sobi.
H: Daj Emma...
Ja: Harry da li ti zelis uopste biti s nama ?
H: ...

Eh ljudi evo i mene. Nastavak sa 700+ rijeci nakon jako puno vremena. Skupila sam vremena i evo nastavka. Zao mi je sto cekate ali mala je guzva sto se tice skole. Sutra ce biti nastavak a u subotu sumnjam jer imam projekat sa drugom skolom. Ponedjeljak ne idem u skolu pa cemo vidjeti..

VOTE ,COMMENT,SHARE
Love you all :*

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora