Arkadaşlar buradan bölümün adına bakıp "tövbesteyşın" diyenlere sesleniyorum. Bu bölümde kesinlikle cinsel bir içerik yoktur. Kadın haklarına saygılıyız. Peacee!
Buraya geleli neredeyse 5 saat olmuştu . Ve ben odamı Sevilay Hanım'ın dediği gibi belirlemiştim. Çok güzel bir yatak ve açık bir camın yanında büyük bir dolap vardı.Ve şimdi de eşyalarımı dolaba yerleştirmek üzereydim.
Bu arada eğer Arda'nın annesi aradıktan sonra ne olduğunu sorarsanız , durmadan öfleyip pöfleyerek evde gezindi. Tabi sonra yaptığım yemeği de yedi .
Neyse, işte ben bavulumu dökmüştüm. Kıyafetlerin yarısını yerleştirmiştim. Sadece bluzlar ve iç çamaşırları kalmıştı.
O sırada Arda geldi ve
" Acıktım, bana yemek yap. "" Nasıl acıktın ya? Daha yeni yeni yemek yedin ya ! "
" Daha yeni mi? O yeni dediğinin üstünden koca 15 dakika geçti !!! "
" Ay sanki kıtlıktan çıktı mübarek ! "
" Yap dediiim! "
" Öff tamam yapıcam bekle 5 dakika , şunları yerleştiriyim yaparım. "
" Hayır! Şimdi istiyorum! "
" Tamam yapıcam diyorum! Bekle azıcık, Yapıcam! "
" Ya hayır! Şimdi istiyoruuuum!
" TAMAM BEKLE ,YAPICAM DİYORUUM!! "
" HAYIR BEN ŞİMDİ İSTİYORUM. SONRA İSTEDİĞİNİ YAPARSIN! " dedi ve yerdeki bluzlarımdan birini alıp üstüme attı.
Bende hemen ayağa kalktım ve yerdeki bluzlardan birini ona attım. Atarken aynı zamanda kavga ediyorduk. O bana " Şimdi istiyorum! " diyordu. Bende ona " Bekle azcık yapıcam! " diyordum.
O bana bluz atıyordu ,bende ona atıyordum. O bana, ben ona. O bana, ben ona.
Bir süre sonra bluzlar bitti. Ve geriye sadece iç çamaşırlarım kalmıştı!Ve birden bana Pembe Kalpli Donumu attı!! Ve bende hızlı attığı için refleks olarak kenara çekildim.
Ve benim pembe Kalpli donum arkamdaki açık camdan dışarı gitti !!
Ve birden ikimiz de durduk. Ben kaskatı kesilmiştim. Başımı arkamdaki cama doğru çevirdim. Ve öylece kaldım.Ve Arda da halimden biraz ürkmüş gibiydi. Çünkü şuan çok sinirliydim. Ve tırsarak dedi ki :
" B-Buse? Ş-şey i-iyi misin? "" ....... "
" Buse? "
" ......... "
" Buse? Çarpıldın mı? "
" ......... "
" B-Buse? Buse? "
" O şey.. Benim Kalpli donum muydu? "
" Ş-şey sanırım e-evet ? "
" Çok güzel.. Pekii, şimdi nerde acaba ? "
" Dışarlarda bir yerlerde olmalı .. "
" Hmm. Ne kadar akıllısın. "
" Evet yani. Övünmek gibi olmasın ama ilkokulda hep 5. olurdum. "
" Madem bu kadar akıllısın ,sana soruyorum. Sinirimi senden çıkartmadan önce bu odadan çıkmak için kaç saniyen var? "
" Hmm.. Çalışmadığım yerden geldi.. Şıkları alayım? Yada yok yok, joker hakkımı kullanmak istiyorum... Yada dur dur. Soruyu tekrar alabilir miyim? "
" ÇIK ŞU ODADAAAN !!! "
Ve hızlıca odanın kapısına gitti ve bende arkasından kapıyı kilitledim. Kapının arkasından bağrıyor öküzcüm :
" YEMEK NOLUUCAK PEKİİİİ??? "
Arkasından " Sen b*k alırsın yemeği " diycektim. Ama çocuğa olumsuz örnek olmayalım yani.
Neyse bizim öküzcüğümüz alt kata indi. Bende camdan Pembe Kalpli Donumu arıyordum. Ve bilin nerde buldum?
Arkadaki uzuuuun çam ağaçlarından birinin tepesindeki daldan bana el sallıyordu !!!Yataktaki yastıklardan birini yüzüme yapıştırıp çığlık attım.*Ergenlik Vol 115151516*
Ağaç çok yüksekti .E tabi bende itfaiye'yi arayıp " Abi benim Pembe Kalpli Don ağaçta kaldı da. Bir el atar mısınız? " da diyemem.
O yüzden orada kalmakla yükümlüsün Pembe Kalpli Donum'cuğum.İşim bitince bizim öküze yemek yapmak için aşağıya indim.
Mutfağa geçerken baktım ona. Ağzı açık televizyon izliyordu. * Ondan beklendiği gibi *Gidip bi kızın yapmayı öğrendiği ilk yemek olan Omlet yaptım. Ve havalı gözüksün diye aşçıların yaptığı gibi üstüne bir parça maydanoz koydum. Aslında bir parça koymak istemiştim ,ama o kadar küçük kesmek biraz zormuş.
O yüzden bir demet maydanoz'un yarısını kesip koydum. Bir nevi sebzeli yumurta oldu :)Masaya koyup bağırdım " Gel öküzcü- yani Arda! Yemek hazır! "
Geldi ,oturdu. Ve hayvan gibi yemeğe başladı! Bi ara tabak nereye gitti diye şüpheye düştüm resmen!
Bu yerken işte * yani öküz , namı diğer Arda *, bende üstümü değiştirmeye gittim .
Ama bu sefer ayıcıklı pijamamı giymedim. Daha da rezil olmayalım yani. O yüzden zürafalı pijamamı giydim. * Hayvan sevgisi %100 *Bizim öküz de pijamalarını giymişti. Onun pijamaları da maymunluydu !?
İkimiz de televizyonun karşısına geçtik. Ve tek kelime etmeden uykumuz gelene kadar ağzımız açık televizyon izledik. * Bizden beklendiği gibi.. *
Bir bölüm daha burada bitti en kısa zamanda bölümleri yazmaya çalışacağım . mucuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katkısız Mal
HumorBuse, cool olmaya çalışan ama olamayan, şu ana kadar yüzüne en az 150 bin ton şey yapışan , girdiği mağazalarda yiyecek yasağı olduğu için 6 aydır alışveriş yapamayan , Her zaman otobüsteki teyzelerin " Ayy şu kıza baaak " isimli seminerlerinde baş...