bölüm 45

70 14 0
                                    


"Ya peki Berkan bana birkaç şey anlatmıştı. Bak onları anlatacağım ve bunu kim yaptı onu sormak istiyorum. 'Bana kızacaksın, biliyorum ama dinlemen gereken birkaç cümle var. Evet şimdi anlatmaya başlıyorum. Annenin adı babanın adı hepsini biliyorum ama hayat hikayen hakkında hiçbir fikrim yok. Bak burada anlaşalım. Hiçbir insana pek güvenmedim bu zamana kadar şimdi de sadece kalbimin sesini dinliyorum. Seni önceden tanıyorum ondan dolayı güvendim. Ben abinin eski bir arkadaşıyım. Size birkaç kere gelmiştim. Abinin odasında birkaç vesikalık fotoğrafın vardı. Aşk bu işte kalbim çarpması başladığı zaman anladım aşık olmuştum. Abinin telefonunda oynama bahanesiyle telefonunu aldığımda ilk mesajlara baktım. Kardeşim yazıyordu. Ya yakın arkadaşı ya da o kız dedim. Mesaja girdiğim zaman gördüm ki hani klasik aile mesajları olur ya ekmek al, eve geç kaldın,annemler merak etti. Tarzında senin olduğunu anladım. O vesikalık fotoğraflara gelince abinle sevgili işlerini konuşuyorduk önceden sonra da ben sordum fotograftakiler kim tarzında o da karıştırma ortalığı o benim kız kardeşim diyince tamam dedim ben tam turnayı gözünden vurdum. Kaba bir tabir oldu biliyorum fakat ben sende kendimi buldum. Abine bir zaman geçtikten sonra anlattım olanları. Ondan sonra bağlarımız koptu. Konuşmuyoruz ve ben sana aşık oldum Alara. Tek diyeceğim bu kadar ama nolursun tersleme lütfen artık hislerimin karşılığını bulmak istiyorum bana izin ver.'  Diyerek bu olayı anlattı. Bu olay doğru mu?"

"Bir gün size geldik. Baran, ben ve abin odada otururken Berkan abinin telefonunu aldı sanki bizim hep oynadığımız oyun vardı. Onu oynuyormuş gibi yapmış demek ki. Neyse buraları geçeyim. Abinin masasında vesikalık fotoğraflar vardı. Berkan bir yandan ben bir yansan aynı anda elimizi fotoğrafa atarak elimize almaya çalıştık. Bir ucundan ben bir ucundan Berkan tutuyordu. İkimizin de elimizden bırakma gibi düşüncesi yoktu. O sırada abin gelip elimizden fotoğrafı alarak bir şey demeden cebine koydu. Hem Berkan hem de ben o sırada aşık olmuştuk. O günden sonra hep kavga ettik. İlk kim sahip olursa diğeri onun peşini bırakacak dedi Berkan. Ortak karar olarak kabul ettik. İşte o doğum gününde ben her şeyi anlatmak için senin olduğun yere geldim. Bizim gruptan biri daha vardı planın içinde. O da kapıyı kilitledi fakat sen bağırınca herkes yanımıza gelince bir şey de diyemedim fakat Berkan ben o sırada söyledim sanıp o gece aramızda büyük bir kavga çıkarttı. Annemler duymasın diye o benim kaldığım yere indirdi. Kavga etmeye başladık ve olay gittikçe büyüdü. Bizim aşağı katta Berkan'ın motor eşyaları ve motoru için ayrılan kilitli bölme vardı oranın anahtarı sadece Berkan da vardı. O gün oranın içini bizim yardımcımız vardı ona boşalttırmış. Beni oraya kilitledi. Bir daha da çıkamadım."

"Ya peki sen Berkan'a hiç ceza vermeye çalışmadın mı?"

"Çalıştım. Çalışıyorum da..."

"Nasıl yani?"

"Sence o vurulma olayı çok mu normal?"

"Olamaz... İnanmıyorum sana. Saçmalama Baran."

"Olayın bu noktaya geleceğini düşünemezdim. Ben sadece korkutmalarını istedim."

"Ben seninle artık yakın olmak istemiyorum."

"Yaralarım vardı. Bende iki yol buldum. Birincisi aşk ikincisi bedeldi. İlk aşkı buldum sonra bedelini verdim. Artık sorun yok."

"Benim de yaralarım var fakat senin davrandığın gibi davranıkları için açıldı yaralar. Ya değişeceksin ya da herkes kendi yolunu seçecek."
"Ben senin için değişmeye hazırım. "

"Hazırsın fakat artık eskisi gibi olmayı dene. Mesela ben senin adını eskiden abimden duyuyordum. Yani iyiydin ama sonra? Her şeyin karşılığını verme isteği duymaya başladın."

SIRRIMA AŞIK OLUR MUSUN?  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin