Mano vardas Viktorija esu iš Anglijos- Londono. Neseniai baigiau mokyklą ir įstojau i savo svajonių universitetą kuriame mokysiuosi psichologija. Šia spiacialybe pasirinkau todėl, kad ir pati ankščiau turejau problemu su psichika. Nepagalvokit, kad aš buvau beprotė tiesiog tada išgyvenau nelengva laikotarpį. Turiu brolį Dilana na jis nera labai geras vyrukas stengiuosi jam padeti, bet jis nepriima mano pagalbos, mano tetis užsiima nelabai legalia veikla, bet niekada į tai labai nesigilinau, o mama mirė prieš 3 metus kaip man buvo tik 15 metų. Šiuo metu gyvenu pas tėtį kadangi universitetas netoli o ir pats tėtis nenori, kad išsikraustyčiau. Turiu vaikina jo vardas Mike na jis nėra labai supratingas ir išklausantis, bet man jis patinka koks jis yra nemėgstu kai žmonės manęs kamantinėja apie mano gyvenima. Mano geriausia draugė Elionor susitikinėja su universiteto gražuoliuku Louis. Tiesa sakant mes su juo dar nesusipažinom, bet kita karta tikrai susipažinsiu su juo. Nepagalvokit, kad mano gyvenimas nuobodus kadangi aprašiau apie universitetą ir savo geriausią draugę. Aš esu nelabai malonus žmogus, mėgstu vakarėlius, prisigert ir poto nežinot kurioj vietoj esi na taip dažnai nutinka man. Mėgstu visada kaška veikti nes sėdėti užsidariusi namuose neidomu. Nekenčiu žmonių kurie mano yra geresni už kitus tai atrodo mane pačia priverčia paiimti juos ir apjuokt ar padaryti juos vaikščiojančiais anekgdotais.
NAMUOSE
-Tėti, Dilanai aš grįžau, ar esat namuose?
-Ko čia taip rėkauji kiti dar miega. Pasakė katik iš viršaus nusileidęs mano brolis Dilanas
-O atsiprašau reikia mažiau gert ir dar bala žino ka daryt gal tada būtum normaliai atsikeles o ne vidurį dienos. Užrėkiau aš.
- Tik pažiurėkit kas prabilo ogi mano sesuo kuri pati pastoviai parsivelka namo naktimis arba iš vis iš ryto. Pasakė
-Gerai baigiam šią bereikšmę tema nes nievienas nenugalesim jos šiuo klausimu. Pasakiau
Jis išėjo iš virtuvės, o as buvau labai pavargus ką nors daryti po apsipirkinėjimo su Elionor nebejaučiu kojų tad nuėjau miegot.
Jai norit, kad tesčiau istorija rašykit komentarus tęst ar ne! Ačiū.