Benim adım:Sera 16 yaşında bir genç kızım tabi ki her genç kızın hayatında birisi vardır.Ama benim yok.Ya senin?Kaç yaşındasın?...Aklımda bir sürü şey var.
Çantam ıslanmıştı kitaplar elimde idi.Arkadaşım la sohbet ederken Can ile çarpıştık.O sırada kalbim yerinden oynadı.Çocuğun Adı:Can ama çok yakışıklı...Ama çok kötü bir şey var kankam da ona aşık.Ama benim bildiğimi bilmiyor kankam.He şimdi sorarsanız.Adı ne diye kankamın adı:Eda
CUMA
Okul çıkışı Ben, Eda, Can, Can'ın arkadaşı Emre biz dördümüz sinemaya gidelim diye düşündük tabi ki Eda istemedi.Eda sinema sevmezdi zaten.Ama Can olur deyince Eda döndü.Yani hemen olur dedi.Sinemaya gittik.Filimlere baktık.En son Can ve Ben Karabela karar verdik.Onlarda bize uyarak Karabela olur dedi. Sinemaya girdik.Can ile Emre Ben de Eda oturdum.Ara oldu.Eda lavaboya gitmek istedi.Ben de tamam dedim.O sırada Eda'ya dedim ki (kankam olmana rağmen sana bunu söylüyorum.)Can için ne kadar da yanar dönerli oluyorsun.Bilmiyormuşum gibi:Sen bu Can'a aşık mısın?dedim.Eda kıvırmaya çalıştı.Ama söylettim.Ardından yemek yedik.Sonra hep beraber evlere dağıldık.Ertesi gün Eda Can ile kavga etmiş.Tabi neden bilmiyorum.13.11.2015 tarihinde Can'ın doğum günü kutlaması varmış.Duyunca ne gitsem diye düşündüm.Ne giyeceğim?Ne alacağım?Ne sever?diye düşündüm.Ne giyeceğimi buldum.Sanki "SEVGİ YAĞMURUNA"tutludum.Ama Can gelede kitap okumayı sever.O yüzden ona kitap almalıyım.Peki ya ne giyeceğim?Benim güzel bir tulumum vardı onu mu giyimeliyim.