KURTULUŞ!

24 5 0
                                    

ELİF:
Terra kapı çalınınca koşa koşa kapıya baktı.Kapıyı açınca birşey konuştular ve Terra ayakkabısını giyip aşağı indi.
Bir süre sonra yankılanan uğultular geldi,ama Terra'nın sesi olduğu belliydi.Sonra kapıdaki adamın olmayan başka bir ses geldi.Bende Mark'lara kalem kulesi yarışına girmiştik.Seslerden korkunca Emily'e bakmasını söyledim.
Sonra Emily "Beni bırakın,Heyy!" diye bağırmaya başladı.
Hemen kalktım ve kapıya gittim.Ben kalkerken yaptığım kule yıkılmıştı oyüzden herkes Mark'ın tezahürat ediyordu.
Kapıda kimse yoktu!!!
Baya sesli bir şekilde Şişşşşşşt!!dedim.Herkes bana baktı.
Sanırım Soner'de kızların yokluğundan ters bir şeyler olduğunu anlamıştı.Sonra ardından bilgisayardan sesler geldi.
Soner'e kızarken facebook hesabını kapatmak için açmıştım.Bir mesaj gelmişti.Yazan Terra...
Hemen mesajı okuduk.Terra'nın yazmadığı çok belliydi...
Sevgili okurlar...
Şuan iki arkadışınız da yanımızda,bide biz arkadışınızı poşetlerken gören bir kız daha bizimle.Soner adındaki arkadaşınızı ve Terra arkadışınızın özel güçleri var.
Ya onları bize bırakın yada hiç ummadığınız bir zaman da hepinizi avlayalım.Akabe sitesinin parkındaki arka taraftarı.Hemen sadece bir kişi ile çocuğu verin ve küçük kızı alın.2saatiniz var."
Bildiğin film gibi senaryo bu...
Soner'in nerden tanıyor Acaba,Terra'nın hesabına nasıl girmiş asıl!!!
Soner'e baktım.Acaba şimdi ne düşünüyor,çok karışık...Bizim güçleri mızın olduğunu nasıl bildi?
Mausla hemen sayfayı yukarı çıkardım ve konuşmaların gördüm.Nerden bildikleri anlaşïlıyor!
Şimdi arkadaşlarım kaçırıldı ve muhtemel geri vermeyapecekler.Ayrıca Soner'in istiyorlar.
Bir plan yapmamız lazım...
SONER'İN AĞZINDAN:
Film gibi birşey ama bunun benim başına gelmesi biraz uyuz..
Elif benim gibi düşünmüştü Galiba...
"Şimdi,Soner'in onlara veremiyeceğimize,ve Terra'nın da elimizi kolumuzu sallaya sallaya alamıyacağımıza göre oraya gidip Soner'in veriyormmuş gibi yapıp o arada kızları kurtaramalıyız,ki bunları filmlerden ne yapacağımızı anlamışsınızdır.Şimdi oraya gidelim vs arkadaşlarınızı kurtaralımmmm!!!!"
Sonra jazırlandık.Herkes şapka falan takıp ordan geçiyormuş gibi yapıp bize yardım edecekler.Elif ile bende sanki teslim olmuş gibi yapıp kızları kapacağız.Aslında Terra için şimdi uğraşamam ama işin içinde Emily var.O aynı bir kardeş gibiydi bizim için...
Akabe zaten bir üst sokakta,hatta park daha yakın.Oyüzden hemen girdik.Diğerleri binaların duvarlarına saklandılar.Bizde Elif'e yürümeye başladık.Sonra tam köşede 2 adam gördük.
Yerde diz çökmüş olan iki kişinin yüzüne bişey bağlamışlar ama uzun boylu olanın kahverengi saçları açığa çıktığından onun Terra olduğunu anladım.Elif;
"İşte Soner,şimdi bize küçük kızı ver." dedi.Adam biraz düşünüp;
"Planlar değişti,küçük kızda süper güç saçmalığından.
Şimdi çocuk,buraya gel."
Ben yavaşça 1 2 adım attım.Oarada bahçeyi sulayan adamın açık bıraktığı musluktan su fışkırmaya başladı ve adamlar ıslandı.Bunun Harry'nin işi olduğu belliydi ama tecrübesizliği sayesinde Emily çok fena ıslanmıştı.O arada adam bıçak çıkardı ama her yerindeki o buz gibi sudan hareket edemedi.
Sonra bıçak adamın elinden düştü ama yere değil duvara.Yerçekimi...
Buda Mark beyin işidir...
Peny sarışın ada!a saldırdı,ama adam sanki zorla bu jşe girişmiş gibi davranıyordu.Violet'te o arada diğer siyah saçlı adamın kafasına kovayı geçirdi.Bende o arada Emily'ni yüzündeki ve kolundakileri çıkardım.Tam kaçıyorduk ki Terra garip sesler çıkarmaya başladı.Sonra yer sallandı ve yerdeki bir parça kafasındaki çöp kovasınını çıkarmaya çalışan adamın kafasına geldi.Terra yaptı ama nasıl gördü? Herneyse...
Adam hemen bir rüzgar estirdi.Adamlar çarpışıp yere düştüler
ama tabi Peny'de bu işten payını aldı.İrem'le siyahlının kafasına yumruk atıp bacaklarına tekme attı.Adamın dizleri büküldü ve yere düştü.Ama Elif hemen onu duvara doğru sürükledi,çok korumacı davranıyor...
Terra'nın kafasındaki bandı çıkardım ve sırtından tutup duvara sürükledim.Sonra musluktan gelen su sesini düşündüm ve elimde bir top oluşturdum.Oda nasıl olduysa...
Sonra siyah saçlı adama fırlattım.Adam kulaklarını tutup Violet'i tutan ipi serbest bıraktı.İşte şimdi tüğmenin tam vakti!
Sonra arkamızdan durun! diye bir ses geldi.Elif hemen hortumu alıp siyahlığı bağladı ama diğeri yana zıpladı.
Sarışın adam yanımıza gelip;
"Bakın,bu adam bana para teklifi ettiği için kızları kaçırmasına yardım ettim.Özür dilerim.Şimdi onunla muhattap olmayacağım ama sizinle irtibata geçeceğim çünkü bende sizlerdenim.Adım Dena ve DNA'larla oynarım.Lütfen beni affedin!."
Biraz yapmacık ve film konuşmalarına benzedi ama eğer dediği doğruysa ona bir şans tanıyabiliriz.Büyükler hayatın filmler gibi olmadığınï söyler ama işte bu konuda yanılıyorlar!!...

Kinezi TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin