Kim

424 34 5
                                    

Pohled Kim :

Kluci za nami přišli,ale my jsme je objali a dali pusy a pak pozavli dál.

"Jano tohle ti posíla Riker."

Řekl Ross a Rocky na stejně.Jana se na ně podívala a běžela pro dopis va svatebích šatech a pak šla vedle do pokoje.My tam zůstali s klukama sami. Oni se na nás tak podívali a pak zvedli a odensli do pokojů.

"Rossy ne!! Tohle ne jde o svatbu Jany a Rikera."

Do pokoje vrazila Sarah.

"Kluci ne nechte toho.To nemůžete počkat až oni odjedou na líbánky??!! Tohle se nehodí!"

Řekla Sarah a já jen kývla havou a zvedla se z postele,vzala si tričko,který mi Ross sundal a oblékla si ho.

"Sarah má pravud až odjedou tak si to vynahradíme."

A mrkla jsem na Rosse, on zkoušl tatktiku smutných očí,ale na mě nzabrala teda aspon ne deneska.

"Kluci vážně to se nehodí.!!"

Kluci nás objali a šli za Rikerem a my se sli najíst.Když jsme byli ve městě já potkala Stefana. Sakra co ten tady děla myslela jsem,že je ještě ve vězení.

"Holk-kk-kk-yyy!!"

Začala jsem koktat a oni se podívali tím směrek kam jsem koukala já.

"Stefane!"

Zakřičela na něj Jana.

Stefan se na mě podíval a usmál se.

"Moc se nesměj ty hajzle ses ty vůbec normální člověk?"

On mě vůbec nevnímal a dal se věnoval Kim.

"Tak co Kim nemůžeš na mě přestat myslet co ?!!"

"To teda můžu jen vím to že jseš pěknej hajz a kdyby tady byl Ross rozbil by ti hubu,ale jelikož on tady není tak to musím udělat sama."

A vrazila jsem mu pěstí. Holky se na mě podívali.

"No co Ross mě učil jak se bránit."

Holky se na sebe podívali a Stefana mírně kopli do nohy.

"Ještě jednou na Kim sáhnež tak ti ty ruce utrhnu!"

Jana mu to řekla a šli jsme dál.

"Kim já si tě najdu to neboj!"

Křičel ještě za nami a já se dost bála. Šli jsme si pro pizzy. A když jsme se vraceli domů holky volali taxíka kvůli Stefanovi. Toho člověka bych radši neznala.

Když jsme přijeli domů tak jsme si sli dát pizzu a oblíkat se.

Měla jsem na poseli vyndané šaty a přišla paní aby mi udělala makeup a vlasy.

( ŠATY v médiích)

Když skočila nevěřila jsem svým očím.Vlasy jsem měla načesané a sepnuté.Ofinu jsem mela zvedlou a vypadalo to dokonala.Šla jsem si obláct ty Šaty.

"Wauu sakra Děkuju moc."

Objala jsem ji. Marta se usmála.

"Wau Kim strašně ti to sluší."

Objala jsem holky.

Takže dneska budu dávat víc dílů.. aby jste se dočkali toho svého .... ano takový malý spam... doufám,že si všichni přečtete všechno!!

Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat