Sarah

446 33 8
                                    

Takže jak víte tato postava je věnovaná Sara332241 .Taky píše má úžasné přínehy takže neváhejte a pak si je přečtěte!!

Pohled Sarah :

Takže jelikož jsou holky hotové a já ne šla jsem se rychle prichystat. Když jsem vešla z pokoje a viděla jsem se v zrcadle tak to jsem snad asni nebyla ja. Vypadala jsem kouzelně.

"Takže holky jako svatby chci častěji."

Zasmáli jsme se. Najednou mi zazvonil mobil. Neznámé číslo.

"Halo ?"

"Ahoj Sarah pamatuješ si mě?"

"Nicku co cheš a kde jsi vzal moje číslo ?!"

"Klid co se sejít a třeba to zkusit s polu znova ?"

Dala jsem mobil nahlas,protože na mě holky ukazovali.

"Co si děláš srandu? Nejdřív se rozejdeš kvůli jedný barbie a najednou to cheš zkusit znovu ? Copak už nejsi v posetli tak dobrý co?!"

"No to ne.. našla jsi hezčího."

"No tak to máš smůlu já mám přítele."

"Aspon se sejit prosím."

Kim kývla hlavou jako at řekn u že jo.

"Dobře tak za 10 minut v Kavárně Love."

"Fajn "

"Holky to není dobrý napad."

"Sarah je já půjdu s tebou neboj."

Vyšla jsem s Kim a měla na sobě bílé šaty aby to vypadalo,že se budu vdávat.

"Ahoj Nicku tak co si chtěl a dělej pospíchám."

"Ty se vdáváš?"

"Ano.."

Kim šla kousek dál a volala.

"Páni tak to gratuluju."

"Díky a co jsi chtěl?"

"No jestli by jsme se k sobě nevrátili?"

"No jako zapomen,nejdříve m i říkáš jak mě miluješ a pak se vyspíš s jinou a..."

"A navíc s klukem jako ty a už musíme jit vdává se za kluka,který jii miluje tak sbohem."

Řekla Kim a šli jsme.

"Taková mála pomsta,a jak se tvářil."

"Jo no hajzl jeden a to má za to."

Šli jsme do hotelu a všechno jsme Janě řekli.


Další díl dneska přidám ještě jednu část a přístí týden bych začla přídavat vas.Na tom vašem si jdám zalezet vice. Tohle je jen aby jste vědeli kdo so vo bere na sebe. Děkuju za kazdy koment a votes.


Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat