1.BÖLÜM(JAKE)

109 5 1
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım bana "Hadi kalk Jake kahvaltı hazır"dedi.Pencereden dışarı baktığımda havanın güneşli olduğunu gördüm.Aslında daha uyumak istiyordum o yüzden yataktan kalkmadım sonra annem yanıma gelip hadi kalk diye yineledi.O anda burnuma annemin yaptığı yemeklerin kokusu geldi ve anında yataktan fırladım,üstümü giyinip kahvaltımı yaptım.Kahvaltıdan biraz sonra canım sıkıldı ve dışarı çıktım.En iyi arkadaşım Alex'i çağırdım.O da annesinden izin alıp geldi yanıma.Ardından da Katy'i çağırdık.O da bizimle geldi birlikte oyunlar oynadık.Sonra da evlerimize dağıldık.Öğlen bir daha oyun oynadık saklambaç oynamaya karar verdik.Bu sefer yanımızda Katy'nin kardeşi Kate de vardı.Kate ebeydi ben 10 a kadar saydı ve ben saklanacak iyi bir yer bulamadım ama Kate beni görmedi.Kate başka yere bakarken ben hemen ebelemek yerine koştum.Ebeleme yerine ulaşmadan Kate bana baktı o an kafamdan görünmez olmamayı düşündüm ve Kate bana bakınca garip bir şekilde tepki vermedi ben de koşarken şaşırdım yaklaşık 5 saniye sonra Ebeleme yerinin dibindeyken Kate beni gördü ve çok şaşırdı ve ben de ebeledim.Oyun sonunda nasıl beni görmedin diye sorunca orda yoktun sonra direğin dibinde beliriverdin dedi.Benim ve arkadaşlarımın kafası karışmıştı. Sonradan evlerimize dağıldık ve ben bütün gün bunu düşündüm.Anneme bunu anlattığımda bana öyle birşey olmayacağını söyledi ben ise anneme bunu inandırmaya çalışıyordum.Ama annem hala bana inanmıyoru bana "hadi artık yat uyu saat 12 oldu"diyordu.Ben de uyumaya çalıştım ama biraz geç yatabildim çünkü bu görünmezlik olayı kafamı çok karıştırmıştı.

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin