Soneria telefonului ma trezeste ,este luni incepe afurisita de scoala si stiti ce e cel mai rau... ca sunt in clasa a-10-a...
O era sa uit eu sunt Anna Morgan am 17 ani sunt din craiova .
Ok ma intind dupa telefon sa opresc soneria cand aud o bubuitura in capul scarilor.
Cand deschid usa il gasesc pe fratele meu de 10 ani total mov se pare ca farsa pe care mi.a pregatito nu prea ia iesit asa ca sa ales cu parul mov pt 3saptamani .M-am reintors in camera mi.am facut rutina zilnica si mi.am facut un dus apoi m-am indreptat spre dulap ca de obicei prefer sa ma imbrac in negru asa ca adopt o pereche de blugi negri un tricou negru pe care scrie nirvana si mi.am incaltat vesnicii mei bocanci negri .
Parul meu negru cu suvite verzi, l.am lasat liber mi.am pus cateva accesorii si mi.am luat geaca de piele si geanta si am plecat spre bucatarie.Acolo o gasesc pe mama care il certa pe fratele meu si in acelasi timp il curata de vopsea.
A:-Neata, ce faci mamă?M:Neata scumpo, uite il curat pe Luca, nu stiu cum a ajuns asa de mov
L:Ti.am zis mama extraterestrii sunt devina !!
A:OK...Mamă eu am plecat nu vreau sa intarzii in prima zi de liceu .
M:ok scumpo, pa
O salut pe mama imi iau un mar si pornesc spre liceu
Am uitat sa mentionez ca sunt la un liceu de normal dar nu si la un profil normal...sunt la un profil de arte mai exact chitara clasica... dap v.ati prins ,iubesc muzica fac lectii de chitara de mica si ador muzica in special cea rock .
Mostenesc talentul de la mama ea a cantat in corul bisericii 10ani de zie.
..................
Ma indrept spre viitoarea mea clasa in urmatorii 4 ani din viata mea .Ca de obicei intarzii nu sunt una din acele fete care se ascund in spatele aspectului si nici tocilara nu sunt ,sunt genul rebel căreia nu ii pasa de nimic, am o singura regula pe care o respect iar aceea e NU EXISTA REGULI.
Da sa zicem ca aceasta regula mi.a cam adus floricele si prin floricele ma refer la multe probleme in generala am fost singurul elev care a batut recordul la statul in detentie dar sa trecem peste...
Acum stau in fața clasei si profesoara se uita la mine cu blândețe si zice:
P:Buna draguta, (apoi bate cu pumnul in masa ca sa faca liniste) daca tot esti in fata clasei ce ar fi sa incepem prezentarea cu tine, apropo eu sunt doamna Emilia Silvestru ,sunt profesoara ta de muzica si totodata si diriginata.
Ma uit degajata la toti elevii din clasa si un zambet imi apare pe fata cand Malina Andries (bff-ul)meu sta in ultima banca cu un zambet de nedescris.
Si incep: Buna eu sunt Anna Morgan, am 15ani si iubesc muzica
Profesoara ma intreaba ce gen de muzica prefer abalizandu.mi tricoul pe care scrie mare cu galben Nirvana
Iar eu raspund sec
A:Rock-ul
Vad mirarea de pe chipul dirigintei si imi vine brusc sa zambesc .Ma intorc cu fata spre clasa si toti se uita uluiti spre mine mai putin un baiat care ma priveste cu interes si ma si analizeaza.Ma uit la el si o aud pe profa cum ma roaga sa iau loc si inainte sa plec spre banca ii zambesc șmecherește.................................................
Buna, sunt noua si imi pare rau daca am facut greseli sper sa va placa povestea mea pwp.