06.10.2015
UFF! M-a lovit cel mai grav caz de INDRAGOSTEALA din toate timpurile !
Azi-dimineata stomacul mi-era plin de fluturi care falfaiau si-mi dadeau o SUPERgreata ! Dar de fapt era asa de BINE !
Eram atat de nebuna de fericire , mai ca-mi venea sa...VOMIT raze de soare , curcubeie , confeti , scantei si...hmm...si chestiile-alea , delicioase bombonele Skittles !
Inca nu-mi vine sa cred ca baiatul visurilor mele , Brandon , mi-a scris un sms aseara , dupa ce am plecat de la petrecerea de ziua lui .
Si n-o sa ghiciti NICIODATA ce s-a intamplat !!
M-A INVITAT LA CRAZY BURGER !! IUPIIII !!
Eram ASA de incantata,ca mi-am dat la maxim muzica mea preferata si-am dansat prin dormitoe ca o MANIACA...
Hey ! Eram FIOROSENIA intruchipata ! O masina de dansat si cantat la chitara !
Dupa ce-am dansat la mine-n camera o ora-ntreaga , eram atat de obosita , ca de-abia mai puteam sa respir .
Si-atunci m-am prabusit gramada, o gramada puturoasa si epuizata , transpirata leoarca , tragandu-si cu greu sufletul ...
O gramada foarte FERICITA, puturoasa si epuizata,transpirata leoarca,tragandu-si cu greu sufletul .
Asa ca am tolanit intr-un fotoliu confortabil si m-am tot holbat la telefon , asteptand rabdatoare sa ma sune .