3.BÖLÜM

44 2 0
                                    

Arabadan indiğinde beni kapıda 2-3 kişi karşıladı.Onlar bana okulun en üst kıdemlileri olduğunu söyledi ve okul onların yönetimindeymiş falan filan (kendilerini övüyorlar yani)Sonra bana okulu gezdirdiler(okul bayağı iyiydi)Bana dersi yapacağımız yeri ve fiziksel eğitimi yapacağımız yeri gösteriler.Sonradan bana kalacağım odayı gösterdiler.Bir tane oda arkadaşım vardı.Sonra beni odama bıraktılar biraz zaman tanıdılar odaya yerleşmek için.Yerleşirken oda arkadaşımla da tanıştım.Adı Dan iyi çocuğa benziyordu.Akşam yemeği için Dan'la birlikte aşağıya indik.Yemekhane doluydu yemek almak için sıraya girmiştim ki biri bana seslendi"selam,yeni mi geldin"diye sordu.Ben de "evet" dedim.Adının Joe olduğunu söyledi.Yemekten sonra aşağıda biraz dolaştık.Bir iki saat sonra odaya çıktık ve uyuduk.Sabahlayin erkenden Joe beni kaldırdı ve derse gittik.İlk ders kimyaydı.Öğretmen biraz yaşlıydı.Dersler bitince herkes odasına gitti.Yaklaşık bir saat sonra dövüş dersleri başladı.Orda kick boks dersi veriyorlardı.Sonra karşılıklı dövüştürdüler benim karşımda benden iki üç yaş küçük çocuk çıkmıştı.Karşıma çıkınca gülesin bile geldi.Hoca dövüşü başlatınca çocuğa bir yumruk attım ama o yumruğumu bloke etti ardından aparkat vurdu.Hemen ardından da kroşe yağdırdı.Ben afallamış bir şekilde çocuğa baktım ve tekme attım fakat çocuk diziyle bloke edip bana ters tekme attı ardından karnıma attığı aparkatla beni yere yıktı.Karnımda iki yerde morluk vardı.Eğitim sonu revire götürdüler.Bugün hiç de iyi geçmemişken daha yapacaklarım bitmemişti.Bir saat sonra atletizm dersi vardı.Bizi 10 tur koşturdu.Ardırdan da başka başka şeyler.Gün sonu çok yorulmuştum.Erkenden yatağa girdim hemen de uyudum.

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin