15.Bölüm

631 39 34
                                    

Yorum ve votelar giderek azalıyor. Böyle giderse final yaklaşır. Hikayeyi olabildiğince farklılaştırmaya çalışıyorum. Eğer beğenmiyorsanız lütfen eleştirin ya da yapmam gerekenleri söyleyin. İstemiyorsanız hikayeye de devam etmem. Her neyse en sevdiğim yorum @özge4avci nın dı. Çok teşekkür ederim tatlı okuyucum benim. Multi Sero ve Turbo. Ben yapamıyorum ama yapabilen varsa Turbo yerine Hilmi yi shoplayın. Bana fotoğrafı gönderin. Onu multiye koyayım. Neyse hepiniz yb yi bekliyorsunuz zaten sjsjjs.
İyi okumalar.

Serenay'ın ağzından :

Evde gergin havalar hakim. Herkes koltuklarda sus pus oturuyor. Eda da odasında mışıl mışıl uyuyordu. Dünyaya oturmak için geldik sanki. Şu an İşte Benim Stilim izliyoruz. Ne İşte benim stilim izliyoruz ve Begüm abla ile ben Hilmi ile abimin izlemesine izin mi veriyoruz. Murat sütten. Sevgilinin olmamasının faydaları kitabının yazarı olmak için gelmiş Murat dünyaya. Hemen sinirle ayağa kalktım. "Hilmiiiiğğğğ" Telaşla bana baktı garibim.
"Sen İşte Benim Stilim i neden izliyorsun"
"İzlemem için sebep"
"Erkek ve çapkın olman"
"Off serenay yaa benim kıvırcığım beni kıskanırmıymış"
"Yürü odanda yat uyu yaa kızların bacaklarına bakıp durma televizyonun içine düşeceksin diye çok korktum. Ağzının sularını yerlere akıtmana gerek yok" Derken maloş Hilmi benim dudaklarıma yapıştı. Bilin bakalım kimin önünde. Doğru tahmin herkesin özellik le de abimin. 2 saniye öpüşmenin ardından kafamı abimin olduğu yere çevirmeye utandığım için hemen odama doğru koşturdum. Ağlamaya başladım. Neden bilmiyorum içimde burukluk oluştu. Anılın beni zorla öpmeleri ve bi de eski sevgilim Yiğit aklıma geldi.

Flashback

3.kişinin ağzından :

Yiğit ile Serenay eğlenmek için bir bara gelmişlerdi. İçmek için değil eğlenmek için. İçeri girdiler. Serenay bol alkollü bir kokteyl Yiğit ise bira istemişti. Yiğit içkiyi yavaş yavaş içerken serenay çok çok çok hızlı içip. Sürekli alkollü bir şey alıyordu. Hepsini de saniye de içiyordu. Yiğit bir bardak daha içki almak için gittiğinde Serenay üzerindeki sahroşluk yüzünden Yiğit Sandığı ama başka içkili birini öpmüştü. Yiğit te olanları görünce hızlıca arabaya bindi. Serenay da peşinden dizlerini kıra kıra ama seri bir şekilde hareket etmeye çalışarak Yiğit in peşinden ilerliyordu. Yiğit tam arabayı hareket ettirdiğinde serenay hışımla kapıyı açtı ama yiğit hızlıca serenay ın açtığı kapıyı onun sarhoşluğundan yararlanarak sertçe geri kapatıp gaza bastı. O günden sonra Yiğit ile Serenay bir daha hiç karşılaşmamıştır.

Flashback son

Serenay'ın ağzından :

Yiğit i düşünürken içim parçalanıyordu. İlk öpücüğümün sahibi zaten Yiğit. Ama Hilmicem Yiğit e göre daha iyi biri bence. Yani Hilmicem i daha çok seviyorum. Zaten 2. Kişi 1. Kişiden daha çok sevilir çünkü eğer 1. Kişiyi sevseydi 2. Kişiyi seçmezdi. Ben bunları düşünürken Hilmi ve abim geldi yanıma. Abimin bana kızgın olmasını çok umursamıyorum çünkü yiğit ile benim yüzümden ayrıldık. O benim ilk aşkım çocukluk aşkım. Ne bileyim ayrılsak da dost olarak kalmayı tercih ederim. Bunları düşündükçe hıçkırıklarım artıyor ve yanağımdaki süzülen yaşların haddi hesabı yok. Kendimi durduramıyorum. Hilmii yanıma geldi. Benim üzülmemi istemediği her halinden belliydi. Sonra da öbür yanıma da abim geldi. Abim elimi tutuyor Hilmi de gögsünde olan kafamdaki 2 gündür yıkanmayan ama hala kokusunu tam olarak yitirmemiş Kıvırcık ve gür saçlarımı okşuyordu.
"Neden bu kadar üzüldün yada ne oldu Serenay" dedi Hilmi.
"Yok birşey" dedim sessizce.
"Sereennaayy" diye uyarıcı bir ses tonuyla bağırdı abim.
"A-abi sen biliyorsun" dedim.
O da biraz düşündükten sonra anladı ne olduğunu "Y-Yiğit" mi dedi.
"E-evet" dedim. "Serenay o adam için kendini üzüp durma lütfen artık Hilmicem var Yiğit değil. Eğer o seni senin onu sevdiğin kadar sevseydi orada seni dinler öyle giderdi unut artık onu" dedi. Sımsıkı bir şekilde abime sarıldım. O da kaslı kollarıyla beni sardı. Hilmicem ise ne olduğunu anlatmamı istercesine bana baktı. Abime baktım. O da "Ben sizi yalnız bırakayım" diyip gitti. Olan biteni anlattım Hilmi ye. "Artık ben varım Serenay. Seni çok seviyorum aşkımm" dedi. Ona sarıldım. Ağlamam dinmişti. Kim Hilmicem in içinizi huzur dolduran sesiyle seni seviyorum demesine dayanabilir kii?? Artık yüzüm gülüyordu. Mal mak sırıtarak Hilmicem in suratına bakıyordum. Beni biraz öptükten sonra elimi tutup salona getirdi. "Oha olum ben bu kızı 5 saatte yatıştıramıyorum sen nasıl becerdin" dedi abim Hilmi ye. Hilmi bana bakıp gülümsemekle yetindi. Televizyon da hala "işte benim stilim" vardı. Hilmi yanımda televizyonu sırıtarak izliyordu. Aynı şekilde abimde. Begüm abla ile aynı anda bakıştık. Begüm abla "Turabbiiiğğğ" diye
bende "Hilmiiiğğğğ" diye bağırdım. Onlar ise bizi umursamayınca kumandayı abimin elinden kaptığım gibi televizyonu magazin programına çevirdim. 2 saniye sonra sıkılıp kapattım. Hilmi ile Turabi bakışıp sırıtıp birbirlerine bakıp duruyorlardı. Hilminin koluna yumruk attım. "Siz neden bu kadar o kız çıkınca sırıtıp durdunuz" deyince kahkahalara boğuldular. "Yaa ne oluyor bunlara böyle" Muraatt diye bağırdım. Begüm bir kolundan ben bir kolundan tutup Begüm ün odasına geldik. "Kızlar ne oluyor yaa" dedi Murat. "Bunlar neden de bu kadar güldü o kızda (işte benim stilim de her hangi bir kızı düşünebilirsiniz)?? " dedim Begüm abla ya fırsat vermeden. "O kız eskiden bizim arkadaşımızdı ve küçükken çok çirkindi ve günün birinde bu kadar ince ve güzel olacağını ve işte benim stilim e katılacağını tahmin etmemiştik te ona gülüyorlar" dedi. "Öyleyse sorun yok di mi Serenay" dedi Begüm abla. "Peki madem Muratın sözüne güveniyorum ama bi daha işte benim stilim yasak olacak" dedim. "Tabiki yasak olacak" dedi Begüm abla. Murat ise bizim bu halimize gülüyordu. "Evet Murat artık bizimlesin bizle konuştuğun konular hakkında abime ve Hilmi ye bir şey söylemek yok tamam mı?" Dedim. "Ama.." dedi Murat. Onun sözünü dinlemeden "Bende öyle düşünmüştüm" dedi Begüm sonra başta ben arkamda Begüm abla onun arkasında da Murat olacak şekilde salona doğru ilerledik. Hilminin yanında gördüğüm kişi ile şok oldum.

Nihahahaha çok kötüyüm biliyorum. Lütfen yorum yapın. Vote da atın ama yorum benim için çok önemli. Hikayesi daha 1 k ya bile ulaşmayan kişilerin bölümüne gelen yorum sayısı ile benim son yayımladığım yani 14.Bölüm deki yorum sayısı aynı. Böyle giderse yb gelme zamanı yavaş yavaş artacak ve sonra da final olacak Bilginize. Neyse bölümü umarım beğenmişsinizdir. İçinizden illa heyecanlı yerde bırakacaksın diyen olabilir. Hahaha çook kötüyüm. Serommun yeni dizisi yani bugün acil aşk aranıyor var. İzleyin bence. Ben sero için izleyeceğim.
Vote ve yorum attııınnn!!!! Hoşçakalınn!!

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin