Nový přátelé?

50 1 2
                                    

S Jeremym a klukama jsem se neviděla už týden. Chtěla jsem si zajezdit ale nechtěla jsem riskovat že se s ním potkám. Proč se ke mě choval tak hnusně? Udělala jsem snad něco? Ne, protože jsem ho viděla poprvý ve svým životě ale hned mě nenávidí. Když jsem si vzpomněla na to co mi říkal tak mi zase vstoupily slzy do očí. Ne! Isabella Davisová, vzchop se! Nebudu tu bulet jak malý mimino kvůli nějakýmu debilovi. Utřela jsem si slzy a usmála se na sebe do zrcadla.

Dostala jsem nápad, je to tady sice dost bez ničeho ale jsou tu i dobrý věci- skatepark(tam ale nepůjdu.) pak pláž a ještě koupaliště. Rozhodla jsem se že půjdu na koupaliště.

Vzala jsem si na sebe bílé Bikiny s černými puntíkami a přes to si dala džínové šortky a červený croptop. Rychle jsem si jenom zapletla Francouzký cop. "Babiii jdu na koupaliště." Zavolala jsem na babičku než jsem odešla. Nečekala jsem na odpověď, věděla jsem že můžu.
Dovolí mi vlastně všechno. Mám jí ráda.

Dneska jsem si skate nevzala. Bylo to docela blízko. Když jsem dorazila na koupaliště tak jsem si na trávě rozložila ručník. Lehla jsem si na břicho a zavřela oči. Nevím jak dlouho jsem tam jenom ležela ale někdo mi zaťukal na rameno. Otevřela jsem oči a otočila se. Usmívala se na mě Nějaká blondýnka s jasně zelenýma očima který bylo asi stejně jako mě.

" Můžu si přisednout?" Zeptala se mě. "Uhm.. Jasně. My se známe?" Zeptala jsem se jí zmateně. "Ne to ne.." Jenom se moje mamka zná s tvojí babičkou." Usmála se. "Mimochodem, jmenuje se Mia." Dodala. "Já jsem Bella." Řekla jsem jí s úsměvem. Bylo by fajn tu mít kamarádku nebo prostě někoho znát."Takže..ty bydlíš někde tady?" Zeptala jsem se jí. Jenom zavrtěla hlavou. "Tady?" Zasmála se. "Tak v týhle díře bych opravdu bydlet nemohla máme tady ale chatu." Usmála se. "Jo tak to chápu." Zasmála jsem se taky. "Ale je to tu hezký." Řekla jsem. "Jo to asi jo." Najednou jí začal zvonit mobil.

" Haló?... Jo teď jsem na koupališti...jo máma o tom ví... Nojo už jdu, ale vezmu s sebou kámošku... Ty jseš blbej jo, mám taky kamarády ty debile.... Jak myslíš, tak čau uvidíme se doma." Po tom co domluvila se na mě pousmála."To byl jenom brácha.Nechceš jít ke mě domů na chvilku?" Zeptala se mě s úsměvem. "No já nevím...musím se zeptat babičky." Odpověděla jsem jí se svěšenou hlavou. "to je v pohodě! Moje mamka jí může zavolat. Stejně bydlíme blízko vás." Řekla mi. "Ok." Usmála jsem se na ní.

Tak jsme teda vyrazily. Objevili jsme se u hodně velkýho domu. Byl krásnej, vždycky jsem chtěla takovej."Tak a jsme doma." Oznámila mi a začala se smát když si všimla mého překvapeného výrazu." Toho že je chata jo?" Zeptala jsem se jí s pořád otevřenou pusou. "Jo. Měla by jsi vidět náš dům ve městě." Radši jsem to neřešila a šla dovnitř. Wow tak i vevnitř to bylo úžasný. Když jsme vešli tak tam byla obrovská hala s točitým schodištěm po straně. Viděla jsem taky obývák s velikou televizí přes celou zeď. Nemusím ani dodávat že to bylo moderní. "No co? Táta je byznys man a když se rozvedl s mamkou tak nám posílá aspoň jako omluvu hodně velký alimenty." Pokrčila rameny.

"Ségra zase jsi si pozvala svoje trapný barbínovský kámošky?" Zakřičel ze shora někdo. "Ne! Tak se pojď seznámit." Zakřičela nahoru Mia. Po schodech šel líně někdo s blonďatými vlasy. "Bože s krávama se seznamovat nechci." Brblal si při cestě. Zvednut hlavu a Koukl se na mě. Ztuhl a pak se usmál. Byl to Max!

"Jé co ty tady?" Zeptal se mě. "Seznámila jsem se s Miou a ona mě pozvala domů..." Odpověděla jsem mu. Usmíval se na mě jako sluníčko. "Počkat, vy dva se znáte?" Zeptala se mě Mia s pozdvihnutým obočím. "Potkal jsem jí s klukama když jsme hráli basket a pak ještě jednou. Umí fakt dobře na skatu." Řekl a Koukal se na mě. "Děkuju" začervenala jsem se.

"Okkk.. Hele brácho dej si odstup. Není to jenom další holka na tvojí hru co se jmenuje: využiju tě na sex a pak tě odkopnu jako odpadek." Řekla mu Mia. "Běž do prdele! Nejsem takovej!" Odsekl jí. "Vážně takže co mi řekne těch dvacet holek když se jich na to zeptám?" Řekla mu drsně. Už už jí chtěl něco říct ale já se ozvala: " umm.. Já už radši půjdu." Zamumlala jsem. "Nikam nechoď!" Řekli oba dva najednou. Mia svého bratra spražila pohledem. " Pojď ke mě do pokoje." Řekla mi. "Ségra, jdu k Jeremymu tak ať mi máma zase nevolá kde jsem." Když jsem uslyšela jeho jméno tak se mi na chvilku zastavilo srdce. Max pak odešel.

"Mio..můžu se tě na něco zeptat?" Zeptala jsem se jí potichu. "Jasně, o co jde?" "No..ty znáš Jeremyho?" Zeptala jsem se jí rovnou. Pousmála se "Jo je to nejlepší kámoš bráchy, a jestli chceš něco vědět tak je zatraceně sexy hned bych po něm skočila." Začala se smát. "A jak se k tobě chová?" Zeptala jsem se jí na to na co jsem se chtěla zeptat už od začátku. "Nevím, je to takovej ten kluk kterej je moc dobrej pro všechny holky takže mě většinou ignoruje. Ale každej týden má nějakou holku do postele a pak zase jinou." odpověděla mi rozzlobeně.

Potom jsme si jenom povídali o různých drbech. Ale já celou dobu byla myšlenkami ponořená jinde.
Jestli se k ní nechová hnusně a mění pořád holky...přece nejsem tak špatná ne? "Prosím? Ne to nejsi." Zachichotala se Mia. Sakra asi jsem to řekla nahlas. Ale vážně... Udělala jsem mu něco? Protože jestli ne a on sám neví proč je na mě tak hnusnej tak to je fakt blbý. Sakra fakt nevím proč na něj musím pořád myslet. Zeptám se ho na to hned jak ho uvidím.

"Mio už budu muset jít domů." Řekla jsem jí a začala si sbírat svoje věci. "Ok napíšu ti potom jo?" Zakývala jsem jenom hlavou.

Když jsem odcházela z jejího domu tak jsem cestou potkala Maxe jak se vrací od Jeremyho asi.
"Bello!" Zastavil mě. "Ano?" Koukla jsem se na něj. "za týden budu pořádat párty bude tu pár lidí...příjdeš taky?" Wow nikdy jsem na párty nechodila. Počkat...to mě pozval někdo tak hezkej? Pousmála jsem se. "Určitě přijdu." Řekla jsem mu. "Tak jo.. Uvidíme se tam nebo na hřišti." Usmál se na mě. Na hřiště nepůjdu...Anebo jo! Musím se Jeremymu postavit čelem a zeptat se ho na rovinu co proti mě má. "Jo asi se uvidíme na hřišti.." Nasadila jsem falešný úsměv a odešla.

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Takže Ahooj všichni:) tenhle díl je fakt delší.(ale budou i delší někdy) doufám že se vám líbil.
Určitě zanechte coment nebo vote⭐️ btw. Chci vám strašně poděkovat za 40 přečtení💜
Mám vás ráda.
Kyrda XOXO💋

This Boy. [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat