Hayat Dersleri

24 0 0
                                    

Hayat bazen bizi hiç ummadıgımız anda ummadigimız yerden vurur. Güvenmek, inanmak, çok sevmek bunlar bir nevi intihar yada hayatla senin arandaki bir kumar oyunu. Sende ne varsa herseyini ortaya koyuyorsun. Ve oyun bittiğinde mutlaka kaybeden taraf sensin. Cünkü bir insana herşeyini sunmak birazda aptallıktır. Karşındakini yüceltmek bir yere kadar güzeldir ama sınırını bilmezsen işler kötüye gider. Verdiğin değeri haketmeyen birini gördugun zaman o'ndan olabildigince uzaklaşman lazım. Çünkü sen o'na değer verdikce o senden kaçıcak. O kactikca sen o'nu daha dusunecek daha cok deger vericeksin. Sonra ne'mi olucak? Bu kaçma kovalamacadan sıkılacaksın zaten umrunda olmadıgın bir insandan uzaklaşman o'nda ne degisterebilirki? Anlayacağın o ince çizgiyi göreceksin. Duyguların seni degil sen duygularını yöneteceksin. Kimseye bağlı kalmayacaksın. Çünkü bağlanırsan, çözülmek isterken çok yorulacaksın. Bir düğüm düşün rastgele atılmış ve sıkı düğümler. O'nu çözmek düğümü atmaktan zordur. O yüzden bir seyi yaparken sonunun ne olacağına dikkat etmen gerekir. Kimi insanlar vardır. O'nlara istediğin kadar anlat, tavsiye ver bak bu yanlış de o'nlar yaşayarak ögrenmek isterler. Bir çocuk sobanın elini yakacağını eli yanasıya kadar bilmez. Halbuki o'nu annesi daha önceden uyarmıştır. Akıllı olacaksın,izleyeceksin etrafında olan biteni. O sobada ateş olduğunu bildiğin halde yaklaşmayacaksın. Yandıktan sonra değil daha hiç yanmadan yaşamalısın bu hayatı.

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin