Odama çıkınca Joe bana soru yağmuruna tuttu.Geldiğimde saat 6'ydı.Birazdan akşam yemeği için aşağı inecektim.Banyo yaptıktan sonra aşağı indim.Yemekhanede bay William(göreve gelen eğitmen)beni yanına çağırdı."Yemeğin bittikten sonra spor salonuna gel"dedi.Ben de tamam dedim.Bana ne diyeceğini merak etmiştim doğrusu.Öğlen yemeğini yemediğim için çok acıkmıştım.Yemeğimi bitirince spor salonuna doğru gittim.Bay William beni orda bekliyordu.Yanına gelip"benimle konuşmak istediğiniz bir şey mi var"dedim.O da başıyla onayladı.Sonra lafa girdi."Senin göz rengin yeşil mi?"Ben de "evet"dedim."Ben yanlış görmediysem görevde gözünün rengi yeşil,kahverengi ve mavi arasında değişti"dedi.Ben şaşırmıştım.Sonra lafına devam etti"eğer tahmin ettiğim gibiyse sen toprak ve suyu yönetebiliyorsun"dedi.Ben hem sevinmiştim hem de şaşırmıştım.Sonra da "Yarın dövüş dersine gitmeyeceksin okulun giriş kapısında beni bekleyeceksin."Ben de başımla onayladım.Ve ardından"ben bunu öğretmenine söylerim"dedi.Ben tekrar başımla onayladım.Yarın sabahki derslere kendimi verememiştim dün akşamki konuşmadan dolayı.William'ın istediği vakitte orda oldum.Bir süre onu bekledim sonra geldi o da ve"beklettiysem özür dilerim"dedi.Sonra bahçede benle bir konuşma yaptı"Eğer sen suyu ve toprağı kontrol edebiliyorsan seni başka bir okula göndereceğiz.Şimdi sen istediklerimi yaparsan suyu ve toprağı kontrol edip edemediğini anlayacağız"dedi.Önüme bir kova su getirdi.Bana"şimdi bu suya odaklan ve zihin gücünle bu suyu kaldırmaya çalış"dedi.Ben denedim ama olmadı.Bir daha denedim bu sefer suyun birazı havaya kalktı.Ben çok şaşırmıştım.Şimdi aynısını toprağa yaptırdı.Bunda da ilk olmadı sonra da biraz Çimen ve toprak havaya kalktı.Sonra bana"sen suyu ve toprağı kontrol edebiliyorsun"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajanlar
Aventura12 yaşındaki bir çocuğun özel yetenekleri yüzünden götürüldüğü özel bir okulda görünmezlik yeteneğiyle ilgili eğitim görüyor ve bu yeteneğiyle sayesinde ajanlık da yapıyor.