Pohled Nialla :
Sice na mě Katharine mluví,ale já chci ještě spát.Tak jsem dělal,že ještě spím.Srejně ví,že jsem vzhuru.Když mi řekla,že se Riker a Jana budou brát uvědomil jsem si,že chci Katharine taky požádat o ruku.
Když jsme šli nakupovat,tak jsem si došel na záchod a zavolal Rikerovi jestli by Jana nemohla dát svatební kytku Katharine,že jí chci požádat o ruku.Riker souhlasil.Což je úžasný.Pořád si pamatuju jaj jsme se potkali.
Před 5 lety:
------------------Oznámili jsme tour,ale Zayn moc nadšený nebyl.Jeho holka mu dala kolačky.Měli jsme hlad tak jsme si zašli do pizzerie.Když jsme vycházeli tak Zayn srazil nějakou holku a ještě ji polil.Ksyž jsem na ni tak koukal,nemohl jsem se přestat culit a dívat se na ni jak nějaký debil.Oni se tam hádali a samozřejmě na ni vyjela jedna faninka.Až pak jsem se vzpamatoval a zavedl ji na záchody.Tam jsem se ji omluvil za chování Zayna.Ona na mě koukala strašně dokonale.Asi jsem se zamiloval,stačil jeden pohled na ni.Tam jsem se začali trošku bavit a já zjistil jak se jmenuje,ona mi to spíš řekla sama, byl jsem moc mimo.Dal jsem ji dva volnásky k nám do studia.Tam jsem doufal v tom,že se sejdem.
Po koncertě:
----------------------Přišla i se svou sestřičkou.Ona vypadala tak dokonale a měla ještě tu mojí mikinu.S klukama se objala a se Zaynem si to vyříkali a v pohodě.Pak jsme je pozvali na večeeři.Kluci si hráli s Elenou a já si povídal s Katharine.Nechal jsem ji mou mikinu.Ten večer byl DOKONALÝ.Ona byla DOKONALÁ.
PS:
Dotedka tu mou mikinu má a nosí jí.Takže máme tu další část. Ano ty části budu prodávat,když budu Mít čas. U vás jsou delší.. ale u doprovodu moc ne.. proste chci aby jste viděli,jak tu situaci každý bral a pak třeba ty překvapení.. jako je tady.
Budu ráda za Komenty a votes ♡