Ledsen för fördröjningen på alla svaren men här har vi frågorna samt svaren i alla fall! Kram
Juni
Question: tror du att du och Oscar någonsin kommer bli tillsammans igen?
Answer: If it's meant to beQuestion: go get Oscar, du älskar honom OKOK?
Answer: jajajaj jag älskade honom men it's complicatedQuestion: gillar du sköldpaddor för folk säger att sköldpaddor är bra för dom har sköld?
Answer: tycker tbh dom ser läskiga ut, lite som min historielärareQuestion: varför är du så dum och inte tar tillbaka Oscar för? Du behöver honom mer än du tror. Öppna ögonen tjejen!
Answer: mina ögon är helt öppna atm faktiskt så svårt att öppna dem mer lolz. och vill påpeka att det inte är så läääätt, vi båda sårade varandra och nu är allt kaosQuestion: har du några känslor för Felix?
Answer: hahah ja, nej, kanske, vet inte ;)Question: hur går det med Oscar?
Answer: är inte så insattQuestion: vilka karuseller gillar du?
Answer: gillar läskiga karuseller när jag får hålla någons hand ;)))))) som med skräckfilmerQuestion: vad är det bästa med Oscar?
Answer: han är en sjukt underbar person som alltid menar väl och han är väldigt jordnäraQuestion: har du några känslor för Oscar?
Answer: vän absolut ja, mer än så är oklartQuestion: när går du upp på morgonen och hur lång tid har du för att göra dig i ordning innan skolan?
Answer: ska inte ljuga som typ halva Sveriges befolkning och säga att det inte tar tid för jag duschar varje dag, sminkar mig och väljer kläder vilket tar sin lilla tid. Kanske tar en och en halv timme för mig att äta frukost, duscha och fixa migQuestion: gillar du de här frågorna?
Answer: de la inge fel på demQuestion: vad hände med dig och Isabelle?
Answer: tror vi bara behövde förändring och jag pallade liksom inte mitt gamla liv, jag ändrade min klädstil, mitt kompisgäng och mitt synsätt på livet vilket var välbehövligtOscar
Question: tror du att du och Juni någonsin kommer bli tillsammans igen?
Answer: beror på om jag ska se skillnaden mellan hopp och tro. Hoppas gör jag absolut men tror är oklartQuestion: du borde bjuda Juni på en jäkligt romantisk dejt
Answer: livet som feg men ska man dra en yolo eller? Throwback 2013 eller när det nu var inneQuestion: HÄJJJ
Answer: hejcreepyrandomsnubbesomsägerhejtillmigQuestion: om du och Juni inte blir tillsammans är jag hemma och väntar på sig med öppna armar
Answer: oklar fråga... Sig???? Menar du att du ska vänta på mig, isf tack för erbjudandet men jag ska vinna Junis hjärta igen.Question: hur går det med Juni?
Answer: åt helvete helvete helvete, helvetes jävla skiiiiitQuestion: vilka karuseller gillar du?
Answer: kärlekstunneln med JuniQuestion: vad är det bästa med Juni?
Answer: allt. Jag älskar att sitta och studera henne när hon sover, att höra henne skratta, se när hon dansar runt på skämt hemma. Jag älskar till och med när hon står och skriker på mig på grund av stress från skolan eller andra saker. Jag älskar allt med henne.Question: vad är det bästa och det sämsta med Juni?
Answer: bästa sa jag nyss och sämsta är att hon inte är min.Question: gillar du mig?
Answer: nej vem fasen är duQuestion: älskar du mig?
Answer: you wish honeyQuestion: gillar du de här frågorna?
Answer: de dugerQuestion: efter studenten kommer du ju inte gå på samma skola som Juni. Hur känner du inför det?
Answer: jag kommer ju försöka hålla kontakten ändå, alltså jag gillar ju henne och känslor påverkas inte av att man går på samma skola eller inteFelix
Question: vill du gifta dig med mig?
Answer: absolut ska vi planera bröllop redan nu <3343Question: har du några känslor för Juni?
Answer: känslor som i kär? Jag är kär i ganska mycket. Som i våra fans, vårt jobb, som i att vi har ganska good stuff coming upQuestion: hur mår forre?
Answer: avstår frågan, pass på denQuestion: gillar du de här frågorna?
Answer: ja varför inteFörfattaren/mig
Question: hur många kapitel tänkte du dig att denna novell skulle bestå av?
Answer: lite kortare än förra tror jag, får se hur lång den blir. Är lite kluven angående det.Question: hur gammal är du?
Answer: har valt att hålla ganska mycket om mig själv hemligt så ska fortsätta så, sorry broQuestion: vad fick dig att börja skriva den här boken (och den första)?
Answer: tyckte det verkade jätteroligt att skriva och hade funderat på det väldigt länge så jag började skriva 'Innan det är försent'. Sen gick det ju ganska bra för den och många ville ha en uppföljare så då beslutade jag att skriva en uppföljare.Question: vart bor du?
Answer: i Stockholm bor jag
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Det är försent | o.e
Фанфик[uppföljare till 'Innan det är försent o.e' så råder er till att läsa den först] Månaderna gick. Juni såg honom ofta i skolan, hon kollade hans Twitter och instagram dagligen. Hon saknade honom. Oscar saknade henne. Han tittade på henne i smyg i sko...